Mycket bra
8,0 /10

Betyg från 9 recensioner

Filter
Kontrollera läge
Lägg till omdöme
Erbjudanden

T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking, Sommervieu

●●●
Bokning, boenden, gästrecensioner, fotogalleri, priser
  • 3 Rue Genas Duhomme, 14400 Sommervieu, Frankrike Frankrike - Visa på karta
8,0 /10
Mycket bra
Typ av boende: Lägenhet
Visa priser
Kort beskrivning

T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking ligger i Sommervieu, 5,2 km från Baron Gerard Museum, 6,1 km från Cathedrale Notre Dame de Bayeux och 6,9 km från D-Day Museum. Boendet ligger 4,9 km från Museum of the Bayeux Tapestry och erbjuder en trädgård och gratis privat parkering.

Denna lägenhet består av 1 sovrum, 1 vardagsrum, 1 fullt utrustat kök med kylskåp och kaffemaskin samt 1 badrum med dusch och hårtork. Handdukar och sängkläder finns tillgängligt i denna lägenhet.

Arromanches 360 ligger 7,8 km från T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking, medan German Battery of D-Day ligger 11 km bort. Flygplatsen (Caen–Carpiquet flygplats) ligger 23 km bort, och boendet erbjuder flygplatstransfer mot en avgift.

Faciliteter
Boendeen erbjuder en flygplatsupphämtningstjänst mot en extra kostnad, som kan användas för att undvika krångel med din egen transport. Vi är glada att kunna erbjuda våra gäster bekvämligheten med en flygplatstransfer så att de kan göra sin ankomst problemfri. Våra rum erbjuder dig lyxen av en uppfriskande dusch med våra inbyggda duschar för att göra din vistelse så bekväm och avkopplande som möjligt. Nu är den perfekta tiden att dra nytta av vårt erbjudande! Besök oss idag och du kommer inte ångra det.
English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Viktig information

Det här boendet tillåter inte möhippor, svensexor eller liknande fester.

Sök lediga datum
Rum / lägenhet typer
Lägenhet med 2 sovrumRumsbeskrivning
Mer
Rum bilder Lägenhet med 2 sovrum
Rumsfaciliteter
  • Soffmöbel,
  • Papperskorgar, soptunnor,
  • Kylfläkt,
  • Uppvärmning,
  • Bäddsoffa, bäddcouch,
  • Privat entré,
  • Kudde (ej dun), kudde utan dun,
  • Eluttag nära sängen, strömuttag vid sängen,
  • Tvättapparat
Badrum
  • Privat badrum,
  • Hårblås,
  • Toalettrulle,
  • Duschutrymme,
  • Badkar eller duschutrymme
Mat och dryck
  • Matplats utomhus/uteservering,
  • Vattenkokare/tekokare,
  • Ugn/stekugn,
  • Utomhusmöbler/trädgårdsmöbler,
  • Kylskåp/kyl,
  • Köksgeråd/köksutrustning,
  • Matplats/matbord,
  • Mikrovågsugn/mikro,
  • Kaffebryggare/tebryggare,
  • Flaskvatten,
  • Grill/barbecue,
  • Brödrost/rostat bröd,
  • Kokplattor/spishäll/kokvrå,
  • Vinbägare,
  • Kök/köksutrymme,
  • Matbord/matplats,
  • Kaffemaskin/espressomaskin
Tjänster och tillval
  • Handdukar,
  • Sängkläder
Tillgänglighet
  • Övre våningar endast tillgängliga via trappor
Byggnadens utformning
  • Egen lägenhet i flerbostadshus,
  • Frittstående bostad
Säkerhet
  • Rökdetektor

Boasting a private entrance, this apartment comes with 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the kitchen. The apartment also includes a barbecue. The apartment features a washing machine, a tea and coffee maker, as well as an outdoor dining area and outdoor furniture. The unit has 2 beds.

Recensioner av T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking

När du väljer T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking, läs recensioner från andra gäster.

Lägg till recension och betyg
Dela dina intryck relaterade till din vistelse på denna plats
Lägg till omdöme

Priser på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking

Priserna på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking börjar från:
Vill du se priser och bra erbjudanden? Ange bara dina datum.

Visa priser

Faciliteter på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking

Allmänt Allmänt

Parkeringsplats, Gratis parkeringsmöjligheter, Parkeringsmöjligheter på plats, Privata parkeringsplatser

Mat och dryck Mat och dryck

Grillfaciliteter, Kafé på hotellet

Transport Transport

Transport till flygplatsen , Transferservice med extra kostnad , Flygplatstransport med extra kostnad , Flygplatstransfer från flygplatsen , Flygplatstransfer till flygplatsen, Transferstjänster

Gemensamma utrymmen Gemensamma utrymmen

Grönområde

Annat Annat

Uppvärmning, Helt rökfria utrymmen

Internet Internet

Internetinformation är inte tillgänglig.

Parkering T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking Parkering

Gratis parkeringsplats! Gratis parkering finns tillgänglig. Parkering finns tillgänglig på plats. Privat parkering finns tillgänglig.

Regler på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking

Incheckning T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking Incheckning

16:00:00

Utcheckning T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking Utcheckning

11:00:00

Barn och extrasängar Barn och extrasängar

Gäster måste vara minst 18 år för att checka in. Vi välkomnar barn i alla åldrar. Boendet kan kräva en deposition på 300.00 EUR.

Husdjur Husdjur

Husdjur är inte tillåtna.

Talade språk Talade språk

Kontaktmöjligheter T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking Kontaktmöjligheter
☎ telefon
@ E-post

Sevärdheter och läge för T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking i Sommervieu

Vanliga frågor
Vilka är koordinaterna för T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking?

Med några enkla koordinater är du på väg till T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking på nolltid! Så ta tag i dem och slå vägen - det finns gott om fantastiska saker som väntar på dig på denna fantastiska plats. - 49.293353,-0.645822

Är parkering gratis för alla gäster som bor på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking?

Gästerna på vår fastighet kommer att kunna njuta av en stressfri resa tack vare gratis parkering på plats.

Vilka är in- och utcheckningstiderna på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking?

Incheckning på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking börjar på 16:00:00 och utcheckning är före 11:00:00 .

Hur man kontaktar T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking ?

När du har gjort en bokning på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking, kommer vi att dela din värds kontaktuppgifter så att du kan kontakta dem direkt.