Betyg från 9 recensioner
T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking ligger i Sommervieu, 5,2 km från Baron Gerard Museum, 6,1 km från Cathedrale Notre Dame de Bayeux och 6,9 km från D-Day Museum. Boendet ligger 4,9 km från Museum of the Bayeux Tapestry och erbjuder en trädgård och gratis privat parkering.
Denna lägenhet består av 1 sovrum, 1 vardagsrum, 1 fullt utrustat kök med kylskåp och kaffemaskin samt 1 badrum med dusch och hårtork. Handdukar och sängkläder finns tillgängligt i denna lägenhet.
Arromanches 360 ligger 7,8 km från T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking, medan German Battery of D-Day ligger 11 km bort. Flygplatsen (Caen–Carpiquet flygplats) ligger 23 km bort, och boendet erbjuder flygplatstransfer mot en avgift.
Det här boendet tillåter inte möhippor, svensexor eller liknande fester.
Boasting a private entrance, this apartment comes with 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the kitchen. The apartment also includes a barbecue. The apartment features a washing machine, a tea and coffee maker, as well as an outdoor dining area and outdoor furniture. The unit has 2 beds.
När du väljer T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking, läs recensioner från andra gäster.
Priserna på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking börjar från:
Vill du se priser och bra erbjudanden? Ange bara dina datum.
Parkeringsplats, Gratis parkeringsmöjligheter, Parkeringsmöjligheter på plats, Privata parkeringsplatser
Grillfaciliteter, Kafé på hotellet
Transport till flygplatsen , Transferservice med extra kostnad , Flygplatstransport med extra kostnad , Flygplatstransfer från flygplatsen , Flygplatstransfer till flygplatsen, Transferstjänster
Grönområde
Uppvärmning, Helt rökfria utrymmen
Internetinformation är inte tillgänglig.
Gratis parkeringsplats! Gratis parkering finns tillgänglig. Parkering finns tillgänglig på plats. Privat parkering finns tillgänglig.
16:00:00
11:00:00
Gäster måste vara minst 18 år för att checka in. Vi välkomnar barn i alla åldrar. Boendet kan kräva en deposition på 300.00 EUR.
Husdjur är inte tillåtna.
Med några enkla koordinater är du på väg till T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking på nolltid! Så ta tag i dem och slå vägen - det finns gott om fantastiska saker som väntar på dig på denna fantastiska plats. - 49.293353,-0.645822
Gästerna på vår fastighet kommer att kunna njuta av en stressfri resa tack vare gratis parkering på plats.
Incheckning på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking börjar på 16:00:00 och utcheckning är före 11:00:00 .
När du har gjort en bokning på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking, kommer vi att dela din värds kontaktuppgifter så att du kan kontakta dem direkt.
Hotell i Frankrike — Studio And Terrace Sea View In La Baule, Treignac Tourelles, Gîte Belle vue au Gros Caillou, 13mn du Zoo de Beauval, GuestReady - Flat near the Luxembourg Gardens, Passion et Mystère, Nuit en Love Room avec Énigmes,
Fler resmål — Hotell i Friesdorf, Hotell i Sabana Westpunt, Hotell i San Felipe de Jesús, Hotell i Gauja, Hotell i Jamestown,