Meget bra
8,0 /10

Vurdering basert på 9 gjesteomtaler

Søkefiltre
Sjekk beliggenhet
Legg til en vurdering
Tilbud

T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking, Sommervieu

●●●
Booking, overnattingssteder, gjesteanmeldelser, fotogalleri, priser
  • 3 Rue Genas Duhomme, 14400 Sommervieu, Frankrike Frankrike - Vis på kart
8,0 /10
Meget bra
Type overnattingssted: Leilighet
Vis priser
Kort beskrivelse

I Sommervieu, bare 5,2 kilometer fra Baron Gérard museum, 6,1 kilometer fra Katedralen Notre-Dame de Bayeux og 6,9 kilometer fra Musée du Débarquement (D-dagen-museet), ligger T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking. Overnattingsstedet ligger 4,9 kilometer fra Museet med Bayeux-teppet og har en hage og gratis privat parkering.

T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking har 1 soverom, 1 bad med hårføner, stue og kjøkken med kjøleskap. Håndklær og sengetøy finnes tilgjengelig i leiligheten.

Arromanches 360 ligger 7,8 kilometer fra overnattingsstedet, mens Tyskernes batteri på Normandie-kysten er 11 kilometer unna. Caen–Carpiquet lufthavn ligger 23 kilometer unna overnattingsstedet, og overnattingsstedet kan ordne flyplasstransport mot betaling.

Fasiliteter
Innkvarteringmen tilbyr en grill for alle våre gjester! Vi tilbyr flyplasstransport for å gjøre livet ditt enklere og spare deg for mye tid. Du vil også unngå problemer med offentlig transport. For enkelhets skyld har vår Leilighet T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking blitt utstyrt med praktiske nødvendigheter, inkludert toalettpapir. Få mye for pengene for din neste bestilling hos oss! Våre priser er uslåelige, så du kan hvile lett å vite at du får best mulig tilbud.
English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Viktig informasjon

Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.

Se ledige datoer
Rom / Leilighetstyper
Leilighet med 2 soveromRom beskrivelse
Alternativer
Romfotografier Leilighet med 2 soverom
Romfasiliteter
  • Privat inngang,
  • Avfallsbeholdere,
  • Oppvarming,
  • Sofa,
  • Vaskemaskin enhet,
  • Pute uten fjær,
  • Sofa som kan gjøres om til seng,
  • Vifte apparat,
  • Elektrisk stikkontakt i nærheten av sengen
Bad
  • Badekar eller dusj -> Badekar eller dusjkabinett,
  • Toalettpapir rull,
  • Dusj -> Dusjkabinett,
  • Eget bad -> Privat bad,
  • Hårføner -> Hårtørker
Mat og drikke
  • Kokeplater,
  • Mikrobølgeovn,
  • Vinglass -> Vinglass sett,
  • Brødrister,
  • Elektrisk vannkoker,
  • Vannflaske -> Flaske med vann,
  • Utemøbler,
  • Utendørs spiseplass,
  • Ovn,
  • Kjøkken,
  • Kjøkkenutstyr,
  • Kaffetrakter,
  • Spisebord,
  • Kjøleskap,
  • Grill,
  • Kaffetrakter og tekoker,
  • Spisestue
Tjenester og ekstratilbud
  • Håndklær,
  • Sengtøy
Fremkommelighet
  • Trapp tilgjengelig for øvre etasjer
Egenskaper ved boenheten
  • Privat leilighet i en bygning - Egen leilighet i en bygning,
  • Frittliggende bolig - Separat bolig
Sikkerhet
  • Røykvarsler - Røykdetektor

Boasting a private entrance, this apartment comes with 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the kitchen. The apartment also includes a barbecue. The apartment features a washing machine, a tea and coffee maker, as well as an outdoor dining area and outdoor furniture. The unit has 2 beds.

Anmeldelser av T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking

Når du velger T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking, bør du lese vurderinger fra andre gjester.

Legg til anmeldelse og vurdering
Del dine inntrykk relatert til oppholdet ditt på dette stedet
Legg til en vurdering

Priser på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking

Prisene på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.

Vis priser

Fasiliteter på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking

Generelt Generelt

Parkering, Gratis parkering, Parkering på stedet, Egen parkeringsplass

Mat og drikke Mat og drikke

Grillfasiliteter, Kaffebar på stedet

Transporttilbud Transporttilbud

Transport fra flyplassen, Transporttilbud (ekstra kostnad), Flyplasstransport (ekstra kostnad), Transport fra flyplassen, Transport til flyplassen, Transporttjenester

Fellesområder Fellesområder

Hageområde

Annet Annet

Oppvarmingssystem, Røykfri sone i hele overnattingsstedet

Internett Internett

Informasjon om internett er ikke tilgjengelig.

Parkeringsplass T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking Parkeringsplass

Gratis parkeringsplass! Gratis parkering er tilgjengelig. Parkering er tilgjengelig på stedet. Privat parkering er tilgjengelig.

Regler hos T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking

Innsjekking T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking Innsjekking

Fra 16:00:00

Utsjekking T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking Utsjekking

Til 11:00:00

Barn og ekstra senger Barn og ekstra senger

Gjester må være minst 18 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen. Eiendommen kan kreve et depositum på 300.00 EUR.

Kjæledyr Kjæledyr

Kjæledyr er ikke tillatt.

Språk Språk

Kontaktmuligheter T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking Kontaktmuligheter
☎ telefon
@ E-post

Attraksjoner og beliggenhet av T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking i Sommervieu

Ofte stilte spørsmål
Hva er koordinatene til det globale posisjoneringssystemet (GPS) til T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking?

Bruk disse koordinatene for raskt å finne veien til T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking-objektet. Enten du er lokal eller utenbys fra, vil dette få deg til å komme dit på kort tid! - 49.293353,-0.645822

Er det gratis parkering på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking?

Nyt stressfri parkering under ditt opphold på eiendommen vår - alt er takket være oss!

Når kan jeg sjekke inn og ut av T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking?

Innsjekking på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking starter på 16:00:00 og utsjekking er før 11:00:00.

Hva er de beste måtene å kontakte T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking på?

Når du har gjort en reservasjon på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.

Hoteller i Sommervieu