Vurdering basert på 9 gjesteomtaler
I Sommervieu, bare 5,2 kilometer fra Baron Gérard museum, 6,1 kilometer fra Katedralen Notre-Dame de Bayeux og 6,9 kilometer fra Musée du Débarquement (D-dagen-museet), ligger T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking. Overnattingsstedet ligger 4,9 kilometer fra Museet med Bayeux-teppet og har en hage og gratis privat parkering.
T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking har 1 soverom, 1 bad med hårføner, stue og kjøkken med kjøleskap. Håndklær og sengetøy finnes tilgjengelig i leiligheten.
Arromanches 360 ligger 7,8 kilometer fra overnattingsstedet, mens Tyskernes batteri på Normandie-kysten er 11 kilometer unna. Caen–Carpiquet lufthavn ligger 23 kilometer unna overnattingsstedet, og overnattingsstedet kan ordne flyplasstransport mot betaling.
Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.
Boasting a private entrance, this apartment comes with 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the kitchen. The apartment also includes a barbecue. The apartment features a washing machine, a tea and coffee maker, as well as an outdoor dining area and outdoor furniture. The unit has 2 beds.
Når du velger T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking, bør du lese vurderinger fra andre gjester.
Prisene på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.
Parkering, Gratis parkering, Parkering på stedet, Egen parkeringsplass
Grillfasiliteter, Kaffebar på stedet
Transport fra flyplassen, Transporttilbud (ekstra kostnad), Flyplasstransport (ekstra kostnad), Transport fra flyplassen, Transport til flyplassen, Transporttjenester
Hageområde
Oppvarmingssystem, Røykfri sone i hele overnattingsstedet
Informasjon om internett er ikke tilgjengelig.
Gratis parkeringsplass! Gratis parkering er tilgjengelig. Parkering er tilgjengelig på stedet. Privat parkering er tilgjengelig.
Fra 16:00:00
Til 11:00:00
Gjester må være minst 18 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen. Eiendommen kan kreve et depositum på 300.00 EUR.
Kjæledyr er ikke tillatt.
Bruk disse koordinatene for raskt å finne veien til T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking-objektet. Enten du er lokal eller utenbys fra, vil dette få deg til å komme dit på kort tid! - 49.293353,-0.645822
Nyt stressfri parkering under ditt opphold på eiendommen vår - alt er takket være oss!
Innsjekking på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking starter på 16:00:00 og utsjekking er før 11:00:00.
Når du har gjort en reservasjon på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.
Hoteller i Frankrike — Charmant studio à Montchavin proche pistes, balcon, parking, équipé pour 4 pers. - FR-1-329-53, Moon River, maison st pierre la mer, La Terrasse - climatisation, proche gare et centre, Maison 4 pièces, 6 couchages, centre Saint-Denis d'Oléron, calme, proche plage, WiFi inclus - FR-1-246A-164,
Flere destinasjoner — Hotell i Yona, Hotell i Quarter of Orleans, Hotell i Štip, Hotell i Genetisarobe, Hotell i Mahlanya,