Resultat baseret på 9 anmeldelser
T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking ligger i Sommervieu, 5,2 km fra Musée d'art et d'histoire Baron Gérard, 6,1 km fra Cathedrale Notre Dame de Bayeux og 6,9 km fra Musée du Débarquement museum. Overnatningsstedet ligger 4,9 km fra Musée de la Tapisserie de Bayeux og har en have samt gratis privat parkering.
Denne lejlighed består af 1 soveværelse, stue, et fuldt udstyret køkken med køleskab og kaffemaskine samt 1 badeværelse med bruser og en hårtørrer. Lejligheden har håndklæder og sengetøj.
Arromanches 360 ligger 7,8 km fra lejligheden, mens Kystbatteriet ved Longues-sur-Mer ligger 11 km væk. Caen–Carpiquet Lufthavn ligger 23 km fra overnatningsstedet, og der tilbydes lufthavnstransport mod betaling.
Dette overnatningssted tager ikke imod polterabender eller lignende grupper.
Boasting a private entrance, this apartment comes with 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the kitchen. The apartment also includes a barbecue. The apartment features a washing machine, a tea and coffee maker, as well as an outdoor dining area and outdoor furniture. The unit has 2 beds.
Når du vælger T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking, skal du læse anmeldelser fra andre gæster.
Priser på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking starter fra:
Vil du se priser og gode tilbud? Tilføj dine datoer.
Parkeringsplads, Kostnadsfri parkering, Parkeringsfaciliteter på stedet, Privat parkeringsplads
Grillområde, Café på stedet
Transport fra lufthavnen, Transport med ekstra gebyr, Transport til lufthavnen med ekstra gebyr, Transport fra lufthavnen, Transport til lufthavnen, Transporttjeneste
Opholdsområde
Opvarmning, Ingen rygning tilladt i fælles- og private områder
Internetoplysninger er ikke tilgængelige.
Bezpłatny parking! Gratis parkering er tilgængelig. Parkering er tilgængelig på stedet. Privat parkering er tilgængelig.
Fra kl. 16:00:00
Til kl. 11:00:00
Gæster skal være mindst 18 år for at tjekke ind. Vi byder børn i alle aldre velkommen. Ejendommen kan kræve et depositum på 300.00 EUR.
Kæledyr er ikke tilladt.
Hvis du vil finde et T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking-objekt, skal du bare indtaste disse koordinater og komme hurtigt derhen! - 49.293353,-0.645822
Nyd bekvemmeligheden ved gratis parkering under dit ophold i vores anlæg! Efterlad din bil på et sikkert sted og nyd alt, hvad dette sted har at tilbyde.
Indtjekning på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking starter ved 16:00:00 og udtjekning er før 11:00:00 .
Når du har foretaget en reservation på T2 Authentique, Jardin et BBQ - 5min Bayeux - Parking, deler vi din værts kontaktoplysninger, så du kan kontakte dem direkte.
Hoteller i Frankrig — Studio 4 Pers avec Wifi, Balcon et Parking - Brides-les-Bains - FR-1-512-195, Chambres chez Emmanuelle entre 2 Abers, Chambre FRIDA avec salle d'eau privée, Croisette and beaches. View on gardens and sea., Holiday Home Marquefabe by Interhome,
Flere destinationer — Hoteller i Héron, Hoteller i Cañar, Hoteller i Ciudad de Malabo, Hoteller i Buschrodt, Hoteller i Hutts Gate,