Utmärkt
8,6 /10

Betyg från 31 recensioner

Filter
Kontrollera läge
Lägg till omdöme
Erbjudanden

T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D, Lyon

●●●●
Bokning, boenden, gästrecensioner, fotogalleri, priser
  • 4 Rue Des Nouvelles Maisons, 69009 Lyon, Frankrike Frankrike - Visa på karta
8,6 /10
Utmärkt
Typ av boende: Lägenhet
Visa priser
Kort beskrivning

T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D ligger i Lyon, 3,1 km från Fourviere Roman Theatre och 3,6 km från Basilique Notre Dame de Fourvière, i ett område där man kan ägna sig åt cykling. Denna lägenhet erbjuder gratis privat parkering, en 24-timmarsreception och gratis WiFi.

Denna lägenhet består av 2 sovrum, 1 vardagsrum, 1 fullt utrustat kök med kylskåp och kaffemaskin samt 1 badrum med dusch och gratis toalettartiklar. Handdukar och sängkläder finns tillgängligt i denna lägenhet.

Konstmuseet i Lyon ligger 4,4 km från T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D, medan Musée Miniature et Cinéma ligger 4,9 km bort. Flygplatsen (Lyon Saint-Exupéry flygplats) ligger 32 km från boendet.

Faciliteter
Du kan hålla kontakten och njuta av 24-timmars internetåtkomst tack vare vår WiFi. Våra rymliga rum erbjuder alla bekvämligheter i hemmet. Vi inbjuder dig att tillbringa en trevlig tid med dina nära och kära i vårt Lägenhet! Vårt boende T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D på rummen är utrustat med alla nödvändiga bekvämligheter, inklusive ett strykjärn så att du kan få ett fräscht och rynkfritt utseende. Genom att boka din vistelse hos oss får du ett bra erbjudande! Upplev det bästa värdet för pengarna och håll minnen oförglömliga.

Närliggande hotell och boenden Cosy Appartement Lyon Valmy - parking (32 m), Duplex cosy-Wifi-Parking-Netflix-Lyon 9 (45 m), Calm in the city center of Lyon (69 m), Le Petit St Pierre charmant 2 pers Valmy (72 m), Appartement Gorge de loup (98 m), L'Arty - Très joli studio moderne place Valmy (139 m), Grand appartement proche métro avec place de parking (148 m), Le Terracotta - Joli studio Metro D Valmy et quais de Saone (195 m), Secret Caché de Valmy (195 m), Studio cosy Lyon quai de Saône, centre ville (234 m),

English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Viktig information

Please note that guests are kindly requested not to wear shoes in the apartment. Slippers are provided.

Please note that the apartment is located on the third floor and is accessed by stairs.

Please note that the number of guests stated on the reservation must match the number of guests staying at the property.

Please note that the maximum widht for the garage is 2.4 metres.

Please note that it is an autonomous check-in procedure, with a box with a code.

The guest will need to provide a photograph of their ID cardDet här boendet tillåter inte möhippor, svensexor eller liknande fester.
Vänligen informera i förväg om din beräknade ankomsttid. Du kan använda rutan för särskilda önskemål eller kontakta boendet direkt. Kontaktuppgifterna står i bokningsbekräftelsen.
Hyrs ut av en privat värd

Sök lediga datum
Rum / lägenhet typer
Lägenhet med 2 sovrumRumsbeskrivning
Mer
Rum bilder Lägenhet med 2 sovrum
Rumsfaciliteter
  • Bäddsoffa, bäddcouch,
  • Strykfaciliteter,
  • Ljudisolerade rum,
  • Uppvärmning,
  • Soffmöbel,
  • Tvättapparat,
  • Arbetsbord,
  • Kudde (ej dun), kudde utan dun,
  • Vardagsrum,
  • Privat entré,
  • Torkställning för kläder,
  • Utfällbar säng,
  • Städutrustning,
  • Strykutrustning,
  • Eluttag nära sängen, strömuttag vid sängen,
  • Kylfläkt
Badrum
  • Hårshampo,
  • Privat badrum,
  • Toalettutrymme,
  • Toalettrulle,
  • Duschgel,
  • Kostnadsfria hygienartiklar,
  • Inneskor,
  • Hårblås,
  • Duschutrymme
Media och teknik
  • Radiomottagare,
  • Satellit-tv-kanaler,
  • Plattskärms-tv,
  • Kabel-tv-kanaler,
  • Streamingtjänst (t.ex. Netflix),
  • Television
Mat och dryck
  • Ugn/stekugn,
  • Matplats/matbord,
  • Matbord/matplats,
  • Köksgeråd/köksutrustning,
  • Vattenkokare/tekokare,
  • Vinbägare,
  • Kaffemaskin/espressomaskin,
  • Pentry/kokvrå,
  • Mikrovågsugn/mikro,
  • Kök/köksutrymme,
  • Diskmaskin/disk,
  • Brödrost/rostat bröd,
  • Kylskåp/kyl,
  • Kokplattor/spishäll/kokvrå
Tjänster och tillval
  • Väckarklocka,
  • Sängkläder,
  • Handdukar
Utomhus/utsikt
  • Utsikt över trädgården,
  • Vy,
  • Utsikt över lugna gatan
Tillgänglighet
  • Duschrum,
  • Övre våningar endast tillgängliga via trappor
Byggnadens utformning
  • Egen lägenhet i flerbostadshus
Säkerhet
  • Rökdetektor,
  • Koldioxidvarnare
Städning och desinficering
  • Desinfektion för händer

Located on the third floor and accessed by stairs, this two-bedroom apartment has a living room and a fully equipped kitchen. It offers garden views.

Recensioner av T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D

När du väljer T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D, läs recensioner från andra gäster.

Lägg till recension och betyg
Dela dina intryck relaterade till din vistelse på denna plats
Lägg till omdöme

Priser på T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D

Priserna på T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D börjar från:
Vill du se priser och bra erbjudanden? Ange bara dina datum.

Visa priser

Faciliteter på T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D

Allmänt Allmänt

Parkeringsplats, Gratis parkeringsmöjligheter, Parkeringsmöjligheter på plats, Privata parkeringsplatser, Trådlöst internet tillgängligt överallt

Aktiviteter Aktiviteter

Cykelturer, Tillfälliga konstexhibitioner , Stand-up-komedi , Filmvisningar , Vandringsleder , Cykelutflykter , Kulturell tur eller föreläsning , Matlagningskurser , Livemusik och uppträdanden, Direktsända sportevenemang

Tjänster Tjänster

Internetanslutning, Trådlöst internet, Kostnadsfritt WiFi

Transport Transport

Parkeringsgarage

Receptionstjänster Receptionstjänster

Reception öppen dygnet runt, Snabb incheckning och utcheckning, Privat incheckning och utcheckning, Detaljerat kvitto kan utfärdas

Annat Annat

Rökfritt boende, Familjevänliga rum, Uppvärmning, Helt rökfria utrymmen, Ingångsnyckel

Säkerhet Säkerhet

Rökdetektorer

Fysisk distansering Fysisk distansering

Kontaktlös incheckning och utcheckning

Städning och desinficering Städning och desinficering

Användning av rengöringsprodukter som är effektiva mot coronaviruset

Internet Internet

Kostnadsfritt trådlöst internet! Internettjänster finns tillgängliga. WiFi är tillgängligt. Gratis WiFi är tillgängligt. WiFi är tillgängligt i alla områden.

Parkering T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D Parkering

Gratis parkeringsplats! Gratis parkering finns tillgänglig. Parkering finns tillgänglig på plats. Privat parkering finns tillgänglig. Parkeringsgarage finns tillgängligt.

Regler på T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D

Incheckning T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D Incheckning

16:00:00 00:00:00

Utcheckning T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D Utcheckning

00:00:00 11:00:00

Barn och extrasängar Barn och extrasängar

Gäster måste vara minst 25 år för att checka in. Vi välkomnar barn i alla åldrar. Boendet kan kräva en deposition på 450.00 EUR.

Husdjur Husdjur

Husdjur är inte tillåtna.

Talade språk Talade språk

Kontaktmöjligheter T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D Kontaktmöjligheter
☎ telefon
@ E-post

Sevärdheter och läge för T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D i Lyon

Vanliga frågor
Vilka är T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D: s latitud- och longitudkoordinater?

Behöver du hitta T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D snabbt? Inga problem - med dessa exakta koordinater har du allt under kontroll! - 45.772528,4.806695

Erbjuder T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D gratis WiFi till sina gäster?

T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D erbjuder den högsta tillgången - gratis internet! Så om du letar efter ett ställe att bo, varför inte dra nytta av denna fantastiska bonus?

Erbjuder ni gratis parkering på T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D för alla era gäster?

Gästerna kan njuta av en stressfri vistelse på denna fastighet eftersom parkering är gratis!

Vilka är in- och utcheckningstiderna på T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D?

Incheckning på T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D börjar på 16:00:00 och utcheckning är före 11:00:00 .

Hur kan jag kontakta T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D?

När du har gjort en bokning på T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D, kommer vi att dela din värds kontaktuppgifter så att du kan kontakta dem direkt.