Vurdering basert på 31 gjesteomtaler
T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D ligger i Lyon, bare 3,1 kilometer fra Fourviere romerske teater, og har utsikt over hagen, gratis WiFi og gratis privat parkering. Denne leiligheten ligger i en bygning fra 1910, 3,6 kilometer fra Notre-Dame de Fourvière-basilikaen og 4,4 kilometer fra Lyon kunstmuseum.
Denne leiligheten består av 2 soverom, stue med TV (flatskjerm), kjøkken med spiseplass og 1 bad med dusj og vaskemaskin. Håndklær og sengetøy finnes tilgjengelig i leiligheten.
I resepsjonen står personalet alltid til tjeneste for å hjelpe deg på engelsk, fransk og italiensk.
I nærområdet er det muligheter for sykkelturer.
Musée Miniature et Cinéma ligger 4,9 kilometer fra T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D, mens Lyon-Perrache jernbanestasjon er 5,4 kilometer unna. Lyon - Saint-Exupéry lufthavn ligger 32 kilometer unna overnattingsstedet.
Hoteller og overnattingssteder i nærheten Cosy Appartement Lyon Valmy - parking (32 m), Duplex cosy-Wifi-Parking-Netflix-Lyon 9 (45 m), Calm in the city center of Lyon (69 m), Le Petit St Pierre charmant 2 pers Valmy (72 m), Appartement Gorge de loup (98 m), L'Arty - Très joli studio moderne place Valmy (139 m), Grand appartement proche métro avec place de parking (148 m), Le Terracotta - Joli studio Metro D Valmy et quais de Saone (195 m), Secret Caché de Valmy (195 m), Studio cosy Lyon quai de Saône, centre ville (234 m),
Please note that guests are kindly requested not to wear shoes in the apartment. Slippers are provided.
Please note that the apartment is located on the third floor and is accessed by stairs.
Please note that the number of guests stated on the reservation must match the number of guests staying at the property.
Please note that the maximum widht for the garage is 2.4 metres.
Please note that it is an autonomous check-in procedure, with a box with a code.
The guest will need to provide a photograph of their ID cardDette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.
Vennligst gi beskjed til om forventet ankomsttid på forhånd. Du kan notere dette i kommentarfeltet når du booker, eller kontakte overnattingsstedet direkte via kontaktopplysningene du finner i bookingbekreftelsen.
Drives av en selvstendig vert
Located on the third floor and accessed by stairs, this two-bedroom apartment has a living room and a fully equipped kitchen. It offers garden views.
Når du velger T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D, bør du lese vurderinger fra andre gjester.
Prisene på T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.
Parkering, Gratis parkering, Parkering på stedet, Egen parkeringsplass, Trådløst internett i alle områder
Sykkelmuligheter, Midlertidige kunstutstillinger, Standup-komedie, Filmvisninger, Fotturer i nærområdet, Sykkelturer i nærområdet, Omvisning eller kurs om lokal kultur, Matlagingskurs, Live musikk/forestilling, Direktesendt sportsbegivenhet (TV)
Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi
Parkeringshus
Resepsjon åpen 24 timer, Hurtig innsjekking og utsjekking, Privat innsjekking og utsjekking, Tilbyr spesifisert kvittering
Rom uten røyking, Rom for familier, Oppvarmingssystem, Røykfri sone i hele overnattingsstedet, Tilgang med nøkkel
Røykdetektorer
Innsjekking/utsjekking uten kontakt
Bruk av rengjøringsprodukter som er effektive mot koronavirus
Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.
Gratis parkeringsplass! Gratis parkering er tilgjengelig. Parkering er tilgjengelig på stedet. Privat parkering er tilgjengelig. Parkeringshus er tilgjengelig.
Fra 16:00:00 Til 00:00:00
Fra 00:00:00 Til 11:00:00
Gjester må være minst 25 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen. Eiendommen kan kreve et depositum på 450.00 EUR.
Kjæledyr er ikke tillatt.
T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D er lett å finne! Bare finn koordinatene, så er du et skritt nærmere å oppdage alt vi har. - 45.772528,4.806695
T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D vet hvordan han skal behandle gjestene sine godt! Alle gjester får gratis internettilgang - dette er bare et tilbud.
Gjester som bor på T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D kan nyte gratis parkering - det er bare en av de ekstra fordelene ved å velge denne eiendommen!
Innsjekking på T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D starter på 16:00:00 og utsjekking er før 11:00:00.
Når du har gjort en reservasjon på T3 55m2 & Garage, proche Saône, et 5 min Vieux Lyon via Metro D, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.
Hoteller i Frankrike — Ibis Styles Strasbourg Centre Gare, Chalet les lupins-T3, Le COLOMBIE GOULEME, Eurêka-Disneyland Paris & Val d'Europe Parking gratuit WIFI RER A, Élégant apartment,
Flere destinasjoner — Hotell i El Campillo, Hotell i Saint Philip, Hotell i Mutanga, Hotell i San Marino, Hotell i Mérida,