Fantastiskt
9,4 /10

Betyg från 6 recensioner

Filter
Kontrollera läge
Lägg till omdöme
Erbjudanden

T3, à 5 min à pied du lac Annecy, Duingt

●●●●
Bokning, boenden, gästrecensioner, fotogalleri, priser
  • 436 Route de la Champanaise, 74410 Duingt, Frankrike Frankrike - Visa på karta
9,4 /10
Fantastiskt
Typ av boende: Lägenhet
Visa priser
Kort beskrivning

T3, à 5 min à pied du lac Annecy har utsikt över bergen och erbjuder boende med en terrass och kaffemaskin, 48 km från Rochexpo. Boendet ligger 35 km från Halle Olympique d'Albertville och erbjuder en trädgård och gratis privat parkering.

Denna lägenhet består av 2 sovrum, 1 vardagsrum, 1 fullt utrustat kök och 1 badrum. Handdukar och sängkläder finns tillgängligt i denna lägenhet.

Bourgetsjön ligger 49 km från T3, à 5 min à pied du lac Annecy. Flygplatsen (Chambéry-Savoie flygplats) ligger 54 km bort.

Faciliteter
Om det någonsin brinner på vår anläggning kan du vara säker på att veta att vårt 24-timmars säkerhetssystem kommer att meddela myndigheterna omedelbart. Ta en paus från vardagen och kom och koppla av i vår vackra trädgård! Vårt Lägenhet T3, à 5 min à pied du lac Annecy ger dig möjlighet att skapa dina egna kulinariska skapelser och drycker i ett fullt utrustat kök. Njut av att äta eller dricka det som din inre kock tar fram! Boka ditt boende hos oss till bästa pris - du hittar inte lägre priser någon annanstans!

Närliggande hotell och boenden Appartement avec jardin privé à Duingt (59 m), L'Elegance - Appartement de charme aux pieds de la montagne du Taillefer (66 m), Bel appartement proche du lac (72 m), Maison Horizon - Charmante propriété familiale avec jardins & jeux (88 m), La Colombe - Bord de piste cyclable & lac (118 m), Petit Lac (137 m), Charmant et spacieux appartement à quelques pas du lac (147 m), Lake and Chill - rez de jardin de 3ch, pieds dans l'eau (227 m), Duplex au Bord du Lac (269 m), Angel Services - La Bergerie (282 m),

English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Viktig information

Det här boendet tillåter inte möhippor, svensexor eller liknande fester.
Hyrs ut av en privat värd

Sök lediga datum
Rum / lägenhet typer
Lägenhet med 2 sovrumRumsbeskrivning
Mer
Rum bilder Lägenhet med 2 sovrum
Rumsfaciliteter
  • Strykutrustning,
  • Strykfaciliteter,
  • Bäddsoffa, bäddcouch
Media och teknik
  • Plattskärms-tv,
  • Television
Mat och dryck
  • Mikrovågsugn/mikro,
  • Kaffemaskin/espressomaskin,
  • Kokplattor/spishäll/kokvrå,
  • Diskmaskin/disk,
  • Grill/barbecue,
  • Kök/köksutrymme,
  • Ugn/stekugn
Tjänster och tillval
  • Handdukar,
  • Sängkläder
Utomhus/utsikt
  • Vy över bergen,
  • Utomhusterrass
Säkerhet
  • Rökdetektor,
  • Koldioxidvarnare

Guests will find a stovetop, a dishwasher, an oven and a microwave in the fully equipped kitchen. The apartment also features a barbecue. Boasting a terrace with mountain views, this apartment also offers a coffee machine and a flat-screen TV. The unit has 3 beds.

Recensioner av T3, à 5 min à pied du lac Annecy

När du väljer T3, à 5 min à pied du lac Annecy, läs recensioner från andra gäster.

Lägg till recension och betyg
Dela dina intryck relaterade till din vistelse på denna plats
Lägg till omdöme

Priser på T3, à 5 min à pied du lac Annecy

Priserna på T3, à 5 min à pied du lac Annecy börjar från:
Vill du se priser och bra erbjudanden? Ange bara dina datum.

Visa priser

Faciliteter på T3, à 5 min à pied du lac Annecy

Allmänt Allmänt

Parkeringsplats, Gratis parkeringsmöjligheter, Parkeringsmöjligheter på plats, Privata parkeringsplatser

Aktiviteter Aktiviteter

Vandringsturer, Strandområde , Cykelutflykter

Pool och friskvård Pool och friskvård

Strandnära

Gemensamma utrymmen Gemensamma utrymmen

Grönområde

Underhållning och familjetjänster Underhållning och familjetjänster

Brädspel och pussel

Annat Annat

Rökfritt boende, Helt rökfria utrymmen

Säkerhet Säkerhet

Rökdetektorer

Internet Internet

Internetinformation är inte tillgänglig.

Parkering T3, à 5 min à pied du lac Annecy Parkering

Gratis parkeringsplats! Gratis parkering finns tillgänglig. Parkering finns tillgänglig på plats. Privat parkering finns tillgänglig.

Regler på T3, à 5 min à pied du lac Annecy

Incheckning T3, à 5 min à pied du lac Annecy Incheckning

15:00:00

Utcheckning T3, à 5 min à pied du lac Annecy Utcheckning

10:00:00

Barn och extrasängar Barn och extrasängar

Gäster måste vara minst 18 år för att checka in. Vi välkomnar barn i alla åldrar.

Husdjur Husdjur

Husdjur är inte tillåtna.

Talade språk Talade språk

Kontaktmöjligheter T3, à 5 min à pied du lac Annecy Kontaktmöjligheter
☎ telefon
@ E-post

Sevärdheter och läge för T3, à 5 min à pied du lac Annecy i Duingt

Vanliga frågor
Kan du ge mig de geografiska koordinaterna för T3, à 5 min à pied du lac Annecy?

Koordinater som gör att du snabbt kan hitta T3, à 5 min à pied du lac Annecy: objektet. - 45.825733,6.202858

Kan jag parkera gratis på T3, à 5 min à pied du lac Annecy?

T3, à 5 min à pied du lac Annecybehandlar sina gäster som VIP och erbjuder dem gratis parkering! Att bo på fastigheten blev plötsligt lite sötare.

Vilka är in- och utcheckningstiderna på T3, à 5 min à pied du lac Annecy?

Incheckning på T3, à 5 min à pied du lac Annecy börjar på 15:00:00 och utcheckning är före 10:00:00 .

Hur kan jag kontakta T3, à 5 min à pied du lac Annecy?

När du har gjort en bokning på T3, à 5 min à pied du lac Annecy, kommer vi att dela din värds kontaktuppgifter så att du kan kontakta dem direkt.