Betyg från 6 recensioner
T3, à 5 min à pied du lac Annecy har utsikt över bergen och erbjuder boende med en terrass och kaffemaskin, 48 km från Rochexpo. Boendet ligger 35 km från Halle Olympique d'Albertville och erbjuder en trädgård och gratis privat parkering.
Denna lägenhet består av 2 sovrum, 1 vardagsrum, 1 fullt utrustat kök och 1 badrum. Handdukar och sängkläder finns tillgängligt i denna lägenhet.
Bourgetsjön ligger 49 km från T3, à 5 min à pied du lac Annecy. Flygplatsen (Chambéry-Savoie flygplats) ligger 54 km bort.
Närliggande hotell och boenden Appartement avec jardin privé à Duingt (59 m), L'Elegance - Appartement de charme aux pieds de la montagne du Taillefer (66 m), Bel appartement proche du lac (72 m), Maison Horizon - Charmante propriété familiale avec jardins & jeux (88 m), La Colombe - Bord de piste cyclable & lac (118 m), Petit Lac (137 m), Charmant et spacieux appartement à quelques pas du lac (147 m), Lake and Chill - rez de jardin de 3ch, pieds dans l'eau (227 m), Duplex au Bord du Lac (269 m), Angel Services - La Bergerie (282 m),
Det här boendet tillåter inte möhippor, svensexor eller liknande fester.
Hyrs ut av en privat värd
Guests will find a stovetop, a dishwasher, an oven and a microwave in the fully equipped kitchen. The apartment also features a barbecue. Boasting a terrace with mountain views, this apartment also offers a coffee machine and a flat-screen TV. The unit has 3 beds.
När du väljer T3, à 5 min à pied du lac Annecy, läs recensioner från andra gäster.
Priserna på T3, à 5 min à pied du lac Annecy börjar från:
Vill du se priser och bra erbjudanden? Ange bara dina datum.
Parkeringsplats, Gratis parkeringsmöjligheter, Parkeringsmöjligheter på plats, Privata parkeringsplatser
Vandringsturer, Strandområde , Cykelutflykter
Strandnära
Grönområde
Brädspel och pussel
Rökfritt boende, Helt rökfria utrymmen
Rökdetektorer
Internetinformation är inte tillgänglig.
Gratis parkeringsplats! Gratis parkering finns tillgänglig. Parkering finns tillgänglig på plats. Privat parkering finns tillgänglig.
15:00:00
10:00:00
Gäster måste vara minst 18 år för att checka in. Vi välkomnar barn i alla åldrar.
Husdjur är inte tillåtna.
Koordinater som gör att du snabbt kan hitta T3, à 5 min à pied du lac Annecy: objektet. - 45.825733,6.202858
T3, à 5 min à pied du lac Annecybehandlar sina gäster som VIP och erbjuder dem gratis parkering! Att bo på fastigheten blev plötsligt lite sötare.
Incheckning på T3, à 5 min à pied du lac Annecy börjar på 15:00:00 och utcheckning är före 10:00:00 .
När du har gjort en bokning på T3, à 5 min à pied du lac Annecy, kommer vi att dela din värds kontaktuppgifter så att du kan kontakta dem direkt.
Hotell i Frankrike — L'Ancienne Ecole, Chalet du Samoyède, Le Velvet, Adira Marseille Panier 2 étoiles, Le Duplex entre terre et mer,
Fler resmål — Hotell i Leplëvka, Hotell i Bukovik, Hotell i Hutts Gate, Hotell i Tiavi,