Resultat baseret på 6 anmeldelser
T3, à 5 min à pied du lac Annecy har bjergudsigt og ligger i Duingt, 48 km fra Rochexpo og 49 km fra Bourgetsøen. Overnatningsstedet ligger 35 km fra Halle Olympique d'Albertville og har en have samt gratis privat parkering.
Lejligheden har terrasse, 2 soveværelser, stue og et veludstyret køkken med opvaskemaskine og ovn. Lejligheden har håndklæder og sengetøj.
Chambéry-Savoie Lufthavn ligger 54 km væk.
Hoteller og overnatningssteder i nærheden Appartement avec jardin privé à Duingt (59 m), L'Elegance - Appartement de charme aux pieds de la montagne du Taillefer (66 m), Bel appartement proche du lac (72 m), Maison Horizon - Charmante propriété familiale avec jardins & jeux (88 m), La Colombe - Bord de piste cyclable & lac (118 m), Petit Lac (137 m), Charmant et spacieux appartement à quelques pas du lac (147 m), Lake and Chill - rez de jardin de 3ch, pieds dans l'eau (227 m), Duplex au Bord du Lac (269 m), Angel Services - La Bergerie (282 m),
Dette overnatningssted tager ikke imod polterabender eller lignende grupper.
Administreres af en privat vært
Guests will find a stovetop, a dishwasher, an oven and a microwave in the fully equipped kitchen. The apartment also features a barbecue. Boasting a terrace with mountain views, this apartment also offers a coffee machine and a flat-screen TV. The unit has 3 beds.
Når du vælger T3, à 5 min à pied du lac Annecy, skal du læse anmeldelser fra andre gæster.
Priser på T3, à 5 min à pied du lac Annecy starter fra:
Vil du se priser og gode tilbud? Tilføj dine datoer.
Parkeringsplads, Kostnadsfri parkering, Parkeringsfaciliteter på stedet, Privat parkeringsplads
Gåture, Strandområde, Cykeludflugter
Sandstrand
Opholdsområde
Brætspil og puslespil
Ikke-ryger værelser, Ingen rygning tilladt i fælles- og private områder
Røgdetektorer
Internetoplysninger er ikke tilgængelige.
Bezpłatny parking! Gratis parkering er tilgængelig. Parkering er tilgængelig på stedet. Privat parkering er tilgængelig.
Fra kl. 15:00:00
Til kl. 10:00:00
Gæster skal være mindst 18 år for at tjekke ind. Vi byder børn i alle aldre velkommen.
Kæledyr er ikke tilladt.
Er du på udkig efter T3, à 5 min à pied du lac Annecy? Så behøver du ikke lede længere! Tag din GPS og gå til disse koordinater - de vil føre dig derhen på ingen tid. - 45.825733,6.202858
Se ikke længere - deres gæster er forsynet med gratis parkeringspladser!
Indtjekning på T3, à 5 min à pied du lac Annecy starter ved 15:00:00 og udtjekning er før 10:00:00 .
Når du har foretaget en reservation på T3, à 5 min à pied du lac Annecy, deler vi din værts kontaktoplysninger, så du kan kontakte dem direkte.
Hoteller i Frankrig — Hôtel Restaurant Ar Milin-Logis hôtels, hotelF1 Bayonne, Le gîte de la rue, Bright 1-bedroom apartment, Résidence Val D'isere Village - Appartement rénové Ski aux pieds Balcon MAE-2973,
Flere destinationer — Hoteller i Cabrafigal, Hoteller i Dibba, Hoteller i Darkhan, Hoteller i Koziegłowy, Hoteller i Kafue,