Vurdering basert på 7 gjesteomtaler
L'Olivier ligger i La Ciotat, under 1 kilometer fra Capucins-stranden og 21 kilometer fra Circuit Paul Ricard, og tilbyr gratis WiFi og klimaanlegg. Overnattingsstedet ligger 32 kilometer fra Marseille Chanot messesenter og 32 kilometer fra Rond-Point du Prado T-banestasjon.
L'Olivier har 1 soverom, 1 bad med hårføner, stue og kjøkken med kjøleskap. TV finnes tilgjengelig.
La Timona T-banestasjon ligger 31 kilometer fra overnattingsstedet, mens Castellane T-banestasjon er 31 kilometer unna. Marseille Provence lufthavn ligger 55 kilometer unna overnattingsstedet.
Hoteller og overnattingssteder i nærheten 7 Rue des Poilus (15 m), Studio terracotta (20 m), Studio Olive (22 m), La Maison d'Odette (23 m), Arisbnb (28 m), T3 place Sadi Carnot (31 m), MAGNOLIA Appartement déco (31 m), L'appartement du Café de l'horloge (35 m), Laura ,Cœur de ville, port et plages la Ciotat (39 m), Blue Note Home, Cosy, Port Vieux (44 m),
Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.
This air-conditioned apartment is comprised of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a hairdryer. The well-equipped kitchen features a stovetop, a refrigerator, an oven and a microwave. The apartment offers a washing machine, a tea and coffee maker, heating, as well as a TV. The unit offers 2 beds.
Når du velger T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus, bør du lese vurderinger fra andre gjester.
Prisene på T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.
Trådløst internett i alle områder
Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi
Oppvarmingssystem, Røykfri sone i hele overnattingsstedet, Klimakontroll
Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.
Parking information is not available.
Fra 16:00:00
Til 10:00:00
Gjester må være minst 18 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen. Eiendommen kan kreve et depositum på 350.00 EUR. Betalingsmetode for depositum: card.
Kjæledyr er ikke tillatt.
Vår eiendom i T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus kan lett bli funnet etter å ha skrevet inn noen få koordinater - bare noen få klikk, og du er der! - 43.175165,5.608465
T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus har et flott tilbud for sine gjester - gratis internettilgang! Du trenger ikke lenger å bekymre deg for ekstra datakostnader under turen. Nå kan du holde kontakten og utforske nettsteder fritt.
Innsjekking på T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus starter på 16:00:00 og utsjekking er før 10:00:00.
Når du har gjort en reservasjon på T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.
Hoteller i Frankrike — Maison d'hotes Sainte Genevieve, Appartement Quartier Hotel de Ville Free Netflix, Soulac-sur-Mer T4 hypercentre proche mer, Les guernouilles, Resort Hôtel de France,
Flere destinasjoner — Hotell i Barra Clara, Hotell i Randa, Hotell i Manduar, Hotell i Kančėnai, Hotell i Kenema,