Meget godt
7,6 /10

Resultat baseret på 7 anmeldelser

Filtre
Tjek beliggenhed
Tilføj bedømmelse
Tilbud

T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus, La Ciotat

●●●
Booking, overnatningssteder, gæsteanmeldelser, fotogalleri, priser
  • Rue des Poilus 8, 13600 La Ciotat, Frankrig Frankrig - Se på kort
7,6 /10
Meget godt
Type af overnatningssted: Lejlighed
Vis priser
Kort beskrivelse

L'Olivier ligger i La Ciotat, mindre end 1 km fra Plage Capucins Strand og 21 km fra Circuit Paul Ricard. Her er gratis wi-fi og et tv. Denne lejlighed ligger 32 km fra Marseille Chanot og 32 km fra Rond-Point du Prado Metrostation.

Denne lejlighed med aircondition består af 1 separat soveværelse, stue, et fuldt udstyret køkken med køleskab og ovn samt 1 badeværelse.

La Timone Metrostation ligger 31 km fra lejligheden, mens Castellane Metrostation ligger 31 km fra overnatningsstedet. Marseille Provence Lufthavn ligger 55 km væk.

Faciliteter
WiFi er tilgængelig i hele indkvarteringmen. Vores værelser giver dig komfort og aircondition garanterer, at dit ophold bliver behageligt! Vores værelser er udstyret med alle de nødvendige faciliteter, såsom en pålidelig hårtørrer for at få dit hår til at se bedst ud. Hvis du leder efter det perfekte sted at tage hen, skal du booke din bolig. Du kan se billeder og læse anmeldelser på vores side!

Hoteller og overnatningssteder i nærheden 7 Rue des Poilus (15 m), Studio terracotta (20 m), Studio Olive (22 m), La Maison d'Odette (23 m), Arisbnb (28 m), T3 place Sadi Carnot (31 m), MAGNOLIA Appartement déco (31 m), L'appartement du Café de l'horloge (35 m), Laura ,Cœur de ville, port et plages la Ciotat (39 m), Blue Note Home, Cosy, Port Vieux (44 m),

English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Vigtig information

Dette overnatningssted tager ikke imod polterabender eller lignende grupper.

Vis ledige datoer
Værelse / lejlighed typer
LejlighedVærelsesbeskrivelse
Mere
Værelsesbilleder Lejlighed
Service
  • Internetadgang,
  • Wi-Fi eller trådløs forbindelse
Værelsesfaciliteter
  • Tøjstativ,
  • Vasketøjmaskine,
  • Opvarmning,
  • Klimaanlæg
Badeværelse
  • Hårtørrer eller føntørrer,
  • Privat badeværelse eller ensuite badeværelse
Medier og teknologi
  • Fjernsyn
Mad og drikke
  • Mikroovn,
  • Elektrisk kedel,
  • Køkkenområde,
  • Bageovn,
  • Kogeplade,
  • Køleapparat,
  • Te- og kaffeudstyr
Service og tilvalg
  • Sengelinned og dyner

This air-conditioned apartment is comprised of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a hairdryer. The well-equipped kitchen features a stovetop, a refrigerator, an oven and a microwave. The apartment offers a washing machine, a tea and coffee maker, heating, as well as a TV. The unit offers 2 beds.

Anmeldelser af T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus

Når du vælger T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus, skal du læse anmeldelser fra andre gæster.

Tilføj anmeldelse og bedømmelse
Del dine indtryk relateret til dit ophold på dette sted
Tilføj bedømmelse

Priser på T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus

Priser på T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus starter fra:
Vil du se priser og gode tilbud? Tilføj dine datoer.

Vis priser

Faciliteter på T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus

Generelt Generelt

Trådløst internet tilgængeligt overalt

Service Service

Usługa internetowa, Bezprzewodowy internet, Darmowe Wi-Fi

Diverse Diverse

Opvarmning, Ingen rygning tilladt i fælles- og private områder, Klimaanlæg

Internet Internet

Gratis trådløst internet! Internettjenester er tilgængelige. WiFi er tilgængeligt. Gratis WiFi er tilgængeligt. WiFi er tilgængeligt i alle områder.

Parkering T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus Parkering

Parking information is not available.

Regler på T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus

Indtjekning T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus Indtjekning

Fra kl. 16:00:00

Udtjekning T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus Udtjekning

Til kl. 10:00:00

Børn og ekstra opredninger Børn og ekstra opredninger

Gæster skal være mindst 18 år for at tjekke ind. Vi byder børn i alle aldre velkommen. Ejendommen kan kræve et depositum på 350.00 EUR. Betalingsmetode for depositum: card.

Kæledyr Kæledyr

Kæledyr er ikke tilladt.

Talte sprog Talte sprog

Kontaktmuligheder T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus Kontaktmuligheder
☎ telefon
@ E-mail

Attraktioner og beliggenhed af T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus i La Ciotat

Ofte Stillede Spørgsmål
Kan du give mig T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus's geografiske koordinater?

Takket være T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus-koordinaterne finder du hurtigt din destination - det er en pålidelig måde at bestemme dens nøjagtige placering på ingen tid! - 43.175165,5.608465

Er der gratis internet i T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus?

T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus ved, hvordan man får deres gæster til at føle sig hjemme - med gratis internet vil du aldrig være for langt fra verden!

Hvornår kan jeg checke ind og ud af T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus-ejendommen?

Indtjekning på T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus starter ved 16:00:00 og udtjekning er før 10:00:00 .

Hvordan kontakter jeg T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus?

Når du har foretaget en reservation på T2 Cosy & moderne à 2 min du Port - Parking inclus, deler vi din værts kontaktoplysninger, så du kan kontakte dem direkte.