Fantastiskt
9,2 /10

Betyg från 62 recensioner

Filter
Kontrollera läge
Lägg till omdöme
Erbjudanden

T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT, Schiltigheim

●●●
Bokning, boenden, gästrecensioner, fotogalleri, priser
  • 6 Rue Neuve, 67300 Schiltigheim, Frankrike Frankrike - Visa på karta
9,2 /10
Fantastiskt
Typ av boende: Lägenhet
Visa priser
Kort beskrivning

T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT ligger i Schiltigheim, 13 minuters promenad från Strasbourg utställningscenter, 1,6 km från Europaparlamentet och 2,7 km från St. Paul's Church. Denna lägenhet erbjuder gratis privat parkering, en 24-timmarsreception och gratis WiFi.

Denna lägenhet består av 1 sovrum, 1 vardagsrum, 1 fullt utrustat kök med kylskåp och kaffemaskin samt 1 badrum med dusch och gratis toalettartiklar. Handdukar och sängkläder finns tillgängligt i denna lägenhet.

Jardin botanique de l'Université de Strasbourg ligger 3,4 km från T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT, medan Vårfrukatedralen i Strasbourg ligger 3,5 km bort. Flygplatsen (Strasbourg internationella flygplats) ligger 13 km från boendet.

Faciliteter
Kategoriskt förbud mot rökning i vart och ett av rummen - låt ditt utrymme vara rent och hälsosamt! Din komfort är vår prioritet. Om du behöver en faktura för din vistelse på vårt Lägenhet T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT, vänligen meddela oss så utfärdar vi den gärna. Tack för att du valde oss! Njut av bekvämligheten med en mikrovågsugn under din vistelse - ingen mer kall mat! Gäster, kom och upplev en härlig kväll hos oss. Njut av din vistelse i komfort och njut av vår bästa gästfrihet!

Närliggande hotell och boenden Elegant Apartment Near the European Quarter (77 m), Appartement confortable 4 personnes à 10 min de strasbourg - Parking inclus (108 m), Petite maison SOUS LE TILLEUL (108 m), Duplex By Aurelle 2 (141 m), Duplex By Aurelle 1 (141 m), La Résidence St Arnould, À 10 min du centre de Strasbourg (142 m), Soh Rent Appartement 3p Schiltigheim (189 m), Résidence des lentilles (194 m), Soh Rent Appartement Schiltigheim terrasse -Tv (199 m), Charming studio 5 minutes from Strasbourg-Wacken (201 m),

English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Viktig information

Det här boendet tillåter inte möhippor, svensexor eller liknande fester.
Hyrs ut av en privat värd

Sök lediga datum
Rum / lägenhet typer
Lägenhet med 1 sovrumRumsbeskrivning
Mer
Rum bilder Lägenhet med 1 sovrum
Rumsfaciliteter
  • Klädförvaring eller garderob,
  • Uppvärmning,
  • Babysängar, spjälsängar,
  • Privat entré,
  • Kudde (ej dun), kudde utan dun
Badrum
  • Duschgel,
  • Hårblås,
  • Badkar eller duschutrymme,
  • Duschutrymme,
  • Privat badrum,
  • Kostnadsfria hygienartiklar,
  • Hårshampo,
  • Toalettrulle,
  • Toalettutrymme
Media och teknik
  • Plattskärms-tv,
  • Television,
  • Streamingtjänst (t.ex. Netflix)
Mat och dryck
  • Barnstol/barnsits,
  • Kök/köksutrymme,
  • Ugn/stekugn,
  • Kaffebryggare/tebryggare,
  • Kylskåp/kyl,
  • Matbord/matplats,
  • Diskmaskin/disk,
  • Mikrovågsugn/mikro,
  • Kokplattor/spishäll/kokvrå,
  • Köksgeråd/köksutrustning,
  • Vattenkokare/tekokare,
  • Brödrost/rostat bröd,
  • Kaffemaskin/espressomaskin,
  • Vinbägare,
  • Flaskvatten
Tjänster och tillval
  • Handdukar,
  • Sängkläder
Utomhus/utsikt
  • Innergårdsutsikt
Byggnadens utformning
  • Egen lägenhet i flerbostadshus
Säkerhet
  • Rökdetektor,
  • Eldsläckare
Städning och desinficering
  • Desinfektion för händer

Featuring a private entrance, this apartment is comprised of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. In the fully equipped kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. The apartment offers a flat-screen TV with streaming services, a tea and coffee maker, a wardrobe, a high chair for children as well as an inner courtyard view. The unit offers 2 beds.

Recensioner av T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT

När du väljer T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT, läs recensioner från andra gäster.

Lägg till recension och betyg
Dela dina intryck relaterade till din vistelse på denna plats
Lägg till omdöme

Priser på T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT

Priserna på T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT börjar från:
Vill du se priser och bra erbjudanden? Ange bara dina datum.

Visa priser

Faciliteter på T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT

Allmänt Allmänt

Parkeringsplats, Gratis parkeringsmöjligheter, Privata parkeringsplatser, Trådlöst internet tillgängligt överallt

Tjänster Tjänster

Internetanslutning, Trådlöst internet, Kostnadsfritt WiFi

Receptionstjänster Receptionstjänster

Reception öppen dygnet runt, Detaljerat kvitto kan utfärdas

Annat Annat

Rökfritt boende, Uppvärmning, Helt rökfria utrymmen

Säkerhet Säkerhet

Rökdetektorer, Brandbekämpningsutrustning

Säkerhet Säkerhet

Personalen följer alla säkerhetsanvisningar från lokala myndigheter, Gemensam utrustning såsom tryckta menyer, tidskrifter, pennor och papper har avlägsnats, Handdesinfektionsmedel i boendeenheterna och i allmänna utrymmen, Första hjälpen-utrustning finns tillgänglig

Fysisk distansering Fysisk distansering

Kontaktlös incheckning och utcheckning, Fysiska distanseringsregler iakttas

Städning och desinficering Städning och desinficering

Användning av rengöringsprodukter som är effektiva mot coronaviruset, Textilier tvättas enligt riktlinjer från lokala myndigheter, Boendeenheterna saneras dagligen, Boendeenheterna förseglas efter städning och fram tills gästerna anländer

Säker livsmedelshantering Säker livsmedelshantering

Social distansering i matsalar, Tallrikar, bestick, glas och liknande har steriliserats

Internet Internet

Kostnadsfritt trådlöst internet! Internettjänster finns tillgängliga. WiFi är tillgängligt. Gratis WiFi är tillgängligt. WiFi är tillgängligt i alla områden.

Parkering T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT Parkering

Gratis parkeringsplats! Gratis parkering finns tillgänglig. Privat parkering finns tillgänglig.

Regler på T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT

Incheckning T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT Incheckning

15:00:00

Utcheckning T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT Utcheckning

11:00:00 11:00:00

Barn och extrasängar Barn och extrasängar

Barn från 0 till 2 år bor gratis med spjälsäng. Gäster måste vara minst 18 år för att checka in. Vi välkomnar barn i alla åldrar. Boendet kan kräva en deposition på 1,000.00 EUR.

Husdjur Husdjur

Husdjur är inte tillåtna.

Talade språk Talade språk

Kontaktmöjligheter T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT Kontaktmöjligheter
☎ telefon
@ E-post

Sevärdheter och läge för T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT i Schiltigheim

Vanliga frågor
Vilka är GPS-koordinaterna (latitud och longitud) för T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT?

Behöver du hitta T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT? Låt oss vara din guide med våra GPS-koordinater - de gör det enklare än någonsin att hitta denna underbara plats. - 48.603715,7.7535

Erbjuder T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT gratis WiFi?

T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT vet att Internet är ett måste på semester, så han tog hand om det åt dig - erbjuder gratis Wi-Fi till sina gäster!

Finns det gratis parkering på T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT?

För dem som letar efter en plats att bo och parkera sin bil, leta inte längre! T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT erbjuder gratis parkering - det är en sak mindre att oroa sig för när du ger dig ut på ditt nästa äventyr.

När kan jag checka in och checka ut från T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT-boendet?

Incheckning på T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT börjar på 15:00:00 och utcheckning är före 11:00:00 .

Hur kontaktar jag T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT?

När du har gjort en bokning på T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT, kommer vi att dela din värds kontaktuppgifter så att du kan kontakta dem direkt.

De tre mest populära turistmålen i Frankrike är: