Betyg från 62 recensioner
T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT ligger i Schiltigheim, 13 minuters promenad från Strasbourg utställningscenter, 1,6 km från Europaparlamentet och 2,7 km från St. Paul's Church. Denna lägenhet erbjuder gratis privat parkering, en 24-timmarsreception och gratis WiFi.
Denna lägenhet består av 1 sovrum, 1 vardagsrum, 1 fullt utrustat kök med kylskåp och kaffemaskin samt 1 badrum med dusch och gratis toalettartiklar. Handdukar och sängkläder finns tillgängligt i denna lägenhet.
Jardin botanique de l'Université de Strasbourg ligger 3,4 km från T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT, medan Vårfrukatedralen i Strasbourg ligger 3,5 km bort. Flygplatsen (Strasbourg internationella flygplats) ligger 13 km från boendet.
Närliggande hotell och boenden Elegant Apartment Near the European Quarter (77 m), Appartement confortable 4 personnes à 10 min de strasbourg - Parking inclus (108 m), Petite maison SOUS LE TILLEUL (108 m), Duplex By Aurelle 2 (141 m), Duplex By Aurelle 1 (141 m), La Résidence St Arnould, À 10 min du centre de Strasbourg (142 m), Soh Rent Appartement 3p Schiltigheim (189 m), Résidence des lentilles (194 m), Soh Rent Appartement Schiltigheim terrasse -Tv (199 m), Charming studio 5 minutes from Strasbourg-Wacken (201 m),
Det här boendet tillåter inte möhippor, svensexor eller liknande fester.
Hyrs ut av en privat värd
Featuring a private entrance, this apartment is comprised of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. In the fully equipped kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. The apartment offers a flat-screen TV with streaming services, a tea and coffee maker, a wardrobe, a high chair for children as well as an inner courtyard view. The unit offers 2 beds.
När du väljer T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT, läs recensioner från andra gäster.
Priserna på T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT börjar från:
Vill du se priser och bra erbjudanden? Ange bara dina datum.
Parkeringsplats, Gratis parkeringsmöjligheter, Privata parkeringsplatser, Trådlöst internet tillgängligt överallt
Internetanslutning, Trådlöst internet, Kostnadsfritt WiFi
Reception öppen dygnet runt, Detaljerat kvitto kan utfärdas
Rökfritt boende, Uppvärmning, Helt rökfria utrymmen
Rökdetektorer, Brandbekämpningsutrustning
Personalen följer alla säkerhetsanvisningar från lokala myndigheter, Gemensam utrustning såsom tryckta menyer, tidskrifter, pennor och papper har avlägsnats, Handdesinfektionsmedel i boendeenheterna och i allmänna utrymmen, Första hjälpen-utrustning finns tillgänglig
Kontaktlös incheckning och utcheckning, Fysiska distanseringsregler iakttas
Användning av rengöringsprodukter som är effektiva mot coronaviruset, Textilier tvättas enligt riktlinjer från lokala myndigheter, Boendeenheterna saneras dagligen, Boendeenheterna förseglas efter städning och fram tills gästerna anländer
Social distansering i matsalar, Tallrikar, bestick, glas och liknande har steriliserats
Kostnadsfritt trådlöst internet! Internettjänster finns tillgängliga. WiFi är tillgängligt. Gratis WiFi är tillgängligt. WiFi är tillgängligt i alla områden.
Gratis parkeringsplats! Gratis parkering finns tillgänglig. Privat parkering finns tillgänglig.
15:00:00
11:00:00 11:00:00
Barn från 0 till 2 år bor gratis med spjälsäng. Gäster måste vara minst 18 år för att checka in. Vi välkomnar barn i alla åldrar. Boendet kan kräva en deposition på 1,000.00 EUR.
Husdjur är inte tillåtna.
Behöver du hitta T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT? Låt oss vara din guide med våra GPS-koordinater - de gör det enklare än någonsin att hitta denna underbara plats. - 48.603715,7.7535
T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT vet att Internet är ett måste på semester, så han tog hand om det åt dig - erbjuder gratis Wi-Fi till sina gäster!
För dem som letar efter en plats att bo och parkera sin bil, leta inte längre! T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT erbjuder gratis parkering - det är en sak mindre att oroa sig för när du ger dig ut på ditt nästa äventyr.
Incheckning på T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT börjar på 15:00:00 och utcheckning är före 11:00:00 .
När du har gjort en bokning på T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT, kommer vi att dela din värds kontaktuppgifter så att du kan kontakta dem direkt.
Maison aux portes de Strasbourg moderne et tout confort Schiltigheim, Soh Rent Appartement 2 Pièces - Schiltigheim 2 - TV - wifi Schiltigheim, Appartement privé 2 pièces 42m proche centre Schiltigheim, Le charme de l'ancien allié au contemporain Schiltigheim, Grand studio pour 1 ou 2 personnes Schiltigheim,
Hotell i Frankrike — Apartment Sérac A10 by Interhome, Entre mer et commerces, Sur les Toits - Gite de charme*** a 25km de Strasbourg, Elégant 3 pièces au Port de la Figueirette, Flora - Hypercentral City trip Cozy - by TGB,
Fler resmål — Hotell i Barcelona, Hotell i Victoriaville, Hotell i Niederpallen, Hotell i Kingston, Hotell i Kibbelveen,