Vurdering basert på 62 gjesteomtaler
T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT ligger i Schiltigheim, og tilbyr gratis WiFi og gratis privat parkering, bare 13 minutters gange unna Strasbourg messesenter. Overnattingsstedet ligger 3,4 kilometer fra Jardin botanique de l'Université de Strasbourg og 3,5 kilometer fra Notre-Damekatedralen i Strasbourg.
T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT har 1 soverom, 1 bad med gratis badeprodukter, stue og kjøkken med kjøleskap. Håndklær og sengetøy finnes tilgjengelig i leiligheten.
I den døgnåpne resepsjonen er det mulig å få hjelp på engelsk, spansk og fransk.
Europaparlamentet ligger 19 minutters gange fra overnattingsstedet, mens Pauluskirken er 2,7 kilometer unna. Strasbourg internasjonale lufthavn ligger 13 kilometer unna overnattingsstedet.
Hoteller og overnattingssteder i nærheten Elegant Apartment Near the European Quarter (77 m), Appartement confortable 4 personnes à 10 min de strasbourg - Parking inclus (108 m), Petite maison SOUS LE TILLEUL (108 m), Duplex By Aurelle 2 (141 m), Duplex By Aurelle 1 (141 m), La Résidence St Arnould, À 10 min du centre de Strasbourg (142 m), Soh Rent Appartement 3p Schiltigheim (189 m), Résidence des lentilles (194 m), Soh Rent Appartement Schiltigheim terrasse -Tv (199 m), Charming studio 5 minutes from Strasbourg-Wacken (201 m),
Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.
Drives av en selvstendig vert
Featuring a private entrance, this apartment is comprised of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. In the fully equipped kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. The apartment offers a flat-screen TV with streaming services, a tea and coffee maker, a wardrobe, a high chair for children as well as an inner courtyard view. The unit offers 2 beds.
Når du velger T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT, bør du lese vurderinger fra andre gjester.
Prisene på T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.
Parkering, Gratis parkering, Egen parkeringsplass, Trådløst internett i alle områder
Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi
Resepsjon åpen 24 timer, Tilbyr spesifisert kvittering
Rom uten røyking, Oppvarmingssystem, Røykfri sone i hele overnattingsstedet
Røykdetektorer, Brannslokkingsutstyr
Personalet følger alle sikkerhetsretningslinjer fra lokale myndigheter, Delt utstyr som trykte menyer, tidsskrifter, penner og papir er fjernet, Hånddesinfeksjonsmiddel tilgjengelig i boenheten og fellesarealer, Førstehjelpsutstyr er tilgjengelig
Innsjekking/utsjekking uten kontakt, Overholdelse av regler for fysisk avstand
Bruk av rengjøringsprodukter som er effektive mot koronavirus, Sengetøy, håndklær og annet tekstil vaskes i henhold til retningslinjer fra lokale myndigheter, Boligen desinfiseres mellom hvert opphold, Boligen forsegles etter rengjøring
Fysisk avstand i spiseområdene, Desinfisering av tallerkener, bestikk, glass og annet bordutstyr
Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.
Gratis parkeringsplass! Gratis parkering er tilgjengelig. Privat parkering er tilgjengelig.
Fra 15:00:00
Fra 11:00:00 Til 11:00:00
Barn fra 0 til 2 år bor gratis ved bruk av barneseng. Gjester må være minst 18 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen. Eiendommen kan kreve et depositum på 1,000.00 EUR.
Kjæledyr er ikke tillatt.
Finn T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT-objektet raskt ved hjelp av disse koordinatene! Takket være dem vil du raskt kunne finne veien rett dit. - 48.603715,7.7535
Hold kontakten med T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT og nyt gratis internettilgang! Alt du trenger for å holde kontakten er bare noen få klikk unna.
Parkering er ikke et problem på denne eiendommen - det er gratis for alle våre gjester! Du trenger ikke lenger å bekymre deg for at du ikke finner det perfekte stedet, og du må betale ekstra for det.
Innsjekking på T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT starter på 15:00:00 og utsjekking er før 11:00:00.
Når du har gjort en reservasjon på T2 - Tram direct Strasbourg Centre Ville en 11 min - PARKING GRATUIT, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.
Hoteller i Frankrike — Gîte de Llo - Vue Pyrénées, chambres & PDJ inclus, Chateau de la Preuille Gites, Le 2 BIS, Apartment Claire Marine by Interhome, Chez Françoise Campagne Clim Fontfreyde,
Flere destinasjoner — Hotell i São Miguel de Machede, Hotell i Feyẕābād, Hotell i Cachipay, Hotell i Katheka, Hotell i Norton,