Filter
Kontrollera läge
Lägg till omdöme
Erbjudanden

T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes, Le Cannet

Bokning, boenden, gästrecensioner, fotogalleri, priser
  • 88 Rue de Cannes, 06110 Le Cannet, Frankrike Frankrike - Visa på karta
Typ av boende: Lägenhet
Visa priser
Kort beskrivning

T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes erbjuder en säsongsöppen utomhuspool och ligger i Le Cannet, 2 km från Festivalpalatset, 16 km från Parfumerie Fragonard - The History Factory in Grasse och 17 km från Musee International de la Parfumerie. Det här luftkonditionerade boendet ligger 2,2 km från Plage de la Croisette och erbjuder gratis WiFi och privat parkering på plats.

Denna lägenhet har terrass och utsikt över trädgården och erbjuder 1 sovrum, 1 vardagsrum, 1 platt-tv, 1 utrustat kök och 1 badrum med dusch. Handdukar och sängkläder finns tillgängligt i denna lägenhet.

Allianz Riviera arena ligger 28 km från T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes, medan Rysk-ortodoxa kyrkan ligger 30 km bort. Flygplatsen (Nice Côte d'Azur flygplats) ligger 24 km från boendet.

Faciliteter
Din säkerhet är vår prioritet. Personalen på boendeen följer alla nödvändiga försiktighetsåtgärder som fastställts av de lokala myndigheterna för att säkerställa att du har en säker och trevlig vistelse hos oss. Vi vill bara det som är bäst för dig och ditt välbefinnande. Boendeen har en pool! För dem som vill dra nytta av denna lyx, gå ner och ge allt. Stanna en stund i receptionen för att fräscha upp dig innan du slår på vågorna eller njut av dem liggande på en av våra solstolar. Husdjur är inte tillåtna i vår boende T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes. Förlåt för det! Badrummet är en viktig del av alla gästupplevelser - vistelsen i boendet börjar och slutar med en dusch. Från mysiga rum till lyxiga sviter är duschar en viktig komfortfaktor för dina gäster! Boka ditt boende nu och ta del av allt som idag har att erbjuda! Missa inte ett utmärkt tillfälle för den perfekta övernattningen.

Närliggande hotell och boenden appartement avec piscine (90 m), Char - Piscine - Parking - VCA (90 m), Apartment les Gemeaux by Interhome (91 m), La Rose d'Or - SCLS Locations (106 m), Mérimée YourHostHelper (133 m), ELEGANCE YourHostHelper (147 m), Charmant F1 terrasse ombragée (153 m), Tout équipé et rénové à neuf (153 m), Spacieux et lumineux 2 chambres terrasse (153 m), Magnifique T2 avec grande terrasse (163 m),

English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Viktig information

Det här boendet tillåter inte möhippor, svensexor eller liknande fester.

Sök lediga datum
Rum / lägenhet typer
Lägenhet med 1 sovrumRumsbeskrivning
Mer
Rum bilder Lägenhet med 1 sovrum
Rumsfaciliteter
  • Strykutrustning,
  • Strykfaciliteter,
  • Uppvärmning,
  • Tvättapparat,
  • Egen swimmingpool,
  • Klimatanläggning
Badrum
  • Toalettrulle,
  • Toalettutrymme,
  • Duschutrymme,
  • Duschgel,
  • Privat badrum,
  • Hårblås
Media och teknik
  • Plattskärms-tv,
  • Television
Mat och dryck
  • Matplats/matbord,
  • Vinbägare,
  • Kök/köksutrymme,
  • Matbord/matplats
Tjänster och tillval
  • Handdukar/lakan mot en extra kostnad,
  • Sängkläder,
  • Handdukar
Utomhus/utsikt
  • Utomhusterrass,
  • Utsikt över trädgården

The private pool is the special feature of this apartment. This air-conditioned apartment is comprised of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower. The apartment's kitchen is available for cooking and storing food. Featuring a terrace with garden views, this apartment also offers a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 2 beds.

Recensioner av T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes

När du väljer T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes, läs recensioner från andra gäster.

Lägg till recension och betyg
Dela dina intryck relaterade till din vistelse på denna plats
Lägg till omdöme

Priser på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes

Priserna på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes börjar från:
Vill du se priser och bra erbjudanden? Ange bara dina datum.

Visa priser

Faciliteter på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes

Allmänt Allmänt

Parkeringsplats, Gratis parkeringsmöjligheter, Parkeringsmöjligheter på plats, Privata parkeringsplatser, Trådlöst internet tillgängligt överallt

Tjänster Tjänster

Internetanslutning, Trådlöst internet, Kostnadsfritt WiFi

Pool och friskvård Pool och friskvård

Utepool, Säsongsöppen utomhuspool, Simbassäng, Simanläggning

Transport Transport

Parkeringsgarage , Handikapparkering

Gemensamma utrymmen Gemensamma utrymmen

Utomhusterrass

Annat Annat

Rökfritt boende, Helt rökfria utrymmen, Klimatanläggning

Säkerhet Säkerhet

Personalen följer alla säkerhetsanvisningar från lokala myndigheter

Internet Internet

Kostnadsfritt trådlöst internet! Internettjänster finns tillgängliga. WiFi är tillgängligt. Gratis WiFi är tillgängligt. WiFi är tillgängligt i alla områden.

Parkering T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes Parkering

Gratis parkeringsplats! Gratis parkering finns tillgänglig. Parkering finns tillgänglig på plats. Privat parkering finns tillgänglig. Parkeringsgarage finns tillgängligt. Tillgänglig parkering finns tillgänglig.

Regler på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes

Incheckning T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes Incheckning

16:00:00 00:00:00

Utcheckning T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes Utcheckning

10:00:00

Barn och extrasängar Barn och extrasängar

Gäster måste vara minst 18 år för att checka in. Vi välkomnar barn i alla åldrar. Boendet kan kräva en deposition på 200.00 EUR. Betalningsmetod för depositionen: card.

Husdjur Husdjur

Husdjur är inte tillåtna.

Talade språk Talade språk

Kontaktmöjligheter T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes Kontaktmöjligheter
☎ telefon
@ E-post

Sevärdheter och läge för T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes i Le Cannet

Vanliga frågor
Vilka är koordinaterna för T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes: s globala positioneringssystem (GPS)?

Om du letar efter T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes har vi just sådana koordinater som hjälper dig att komma dit snabbt! - 43.567378,7.018817

Erbjuder T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes gratis WiFi till sina gäster?

T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes vet hur man får sina gäster att känna sig välkomna! Njut av gratis Wi-Fi under din vistelse.

Är parkering gratis för alla gäster som bor på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes?

Behöver du en plats att bo med bekväm parkering? Vår fastighet är den perfekta platsen - och bäst av allt, det är gratis!

När är in- och utcheckningstiderna på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes?

Incheckning på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes börjar på 16:00:00 och utcheckning är före 10:00:00 .

Vilka är de bästa sätten att kontakta T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes?

När du har gjort en bokning på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes, kommer vi att dela din värds kontaktuppgifter så att du kan kontakta dem direkt.