Søkefiltre
Sjekk beliggenhet
Legg til en vurdering
Tilbud

T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes, Le Cannet

Booking, overnattingssteder, gjesteanmeldelser, fotogalleri, priser
  • 88 Rue de Cannes, 06110 Le Cannet, Frankrike Frankrike - Vis på kart
Type overnattingssted: Leilighet
Vis priser
Kort beskrivelse

I Le Cannet, 2,2 kilometer fra Plage de la Croisette strand og 2 kilometer fra Palais des Festivals et des Congrès messesenter, ligger T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes. Her tilbys overnatting med gratis WiFi, klimaanlegg, et sesongåpent utendørsbasseng og en terrasse.. Dette overnattingsstedet har privat basseng og gratis privat parkering.

Denne leiligheten består av 1 soverom, stue med TV (flatskjerm), kjøkken med spiseplass og 1 bad med dusj og vaskemaskin. Håndklær og sengetøy finnes tilgjengelig i leiligheten.

Parfumerie Fragonard – L'usine Historique Grasse (historisk parfymefabrikk) ligger 16 kilometer fra T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes, mens Det internasjonale parfymemuseet er 17 kilometer unna. Nice Côte d'Azur luftthavn ligger 24 kilometer unna.

Fasiliteter
Vi har WiFi og internettforbindelse i alle rom. Den vil være tilgjengelig med en gang, slik at du kan komme i gang med en gang. Avslappende ved bassenget ligger bare noen skritt fra rommet ditt på denne innkvarteringmen. Nyt et komfortabelt opphold takket være vår air condition i alle rom! Kom og utforsk dagens muligheter - bli med på et uforglemmelig eventyr!

Hoteller og overnattingssteder i nærheten appartement avec piscine (90 m), Char - Piscine - Parking - VCA (90 m), Apartment les Gemeaux by Interhome (91 m), La Rose d'Or - SCLS Locations (106 m), Mérimée YourHostHelper (133 m), ELEGANCE YourHostHelper (147 m), Charmant F1 terrasse ombragée (153 m), Tout équipé et rénové à neuf (153 m), Spacieux et lumineux 2 chambres terrasse (153 m), Magnifique T2 avec grande terrasse (163 m),

English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Viktig informasjon

Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.

Se ledige datoer
Rom / Leilighetstyper
Leilighet med 1 soveromRom beskrivelse
Alternativer
Romfotografier Leilighet med 1 soverom
Romfasiliteter
  • Oppvarming,
  • Privat basseng,
  • Strykeutstyr sett,
  • Air condition,
  • Vaskemaskin enhet,
  • Strykejern apparat
Bad
  • Kroppsvask såpe,
  • Toalettpapir rull,
  • Toalett -> WC,
  • Hårføner -> Hårtørker,
  • Eget bad -> Privat bad,
  • Dusj -> Dusjkabinett
Teknisk utstyr
  • Flatskjerm-fjernsyn,
  • Fjernsyn
Mat og drikke
  • Kjøkken,
  • Vinglass -> Vinglass sett,
  • Spisebord,
  • Spisestue
Tjenester og ekstratilbud
  • Håndklær,
  • Håndklær/sengetøy mot ekstra kostnad,
  • Sengtøy
Uteareal/utsikt
  • Hageutsikt,
  • Patio

The private pool is the special feature of this apartment. This air-conditioned apartment is comprised of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower. The apartment's kitchen is available for cooking and storing food. Featuring a terrace with garden views, this apartment also offers a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 2 beds.

Anmeldelser av T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes

Når du velger T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes, bør du lese vurderinger fra andre gjester.

Legg til anmeldelse og vurdering
Del dine inntrykk relatert til oppholdet ditt på dette stedet
Legg til en vurdering

Priser på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes

Prisene på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.

Vis priser

Fasiliteter på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes

Generelt Generelt

Parkering, Gratis parkering, Parkering på stedet, Egen parkeringsplass, Trådløst internett i alle områder

Tjenester Tjenester

Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi

Basseng og velvære Basseng og velvære

Utendørs svømmebasseng, Utendørsbasseng (åpent i sesongen), Svømmebasseng, Svømmebasseng

Transporttilbud Transporttilbud

Parkeringshus, Handikapparkering

Fellesområder Fellesområder

Uteområde

Annet Annet

Rom uten røyking, Røykfri sone i hele overnattingsstedet, Klimakontroll

Sikkerhet Sikkerhet

Personalet følger alle sikkerhetsretningslinjer fra lokale myndigheter

Internett Internett

Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.

Parkeringsplass T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes Parkeringsplass

Gratis parkeringsplass! Gratis parkering er tilgjengelig. Parkering er tilgjengelig på stedet. Privat parkering er tilgjengelig. Parkeringshus er tilgjengelig. Tilgjengelig parkering er tilgjengelig.

Regler hos T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes

Innsjekking T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes Innsjekking

Fra 16:00:00 Til 00:00:00

Utsjekking T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes Utsjekking

Til 10:00:00

Barn og ekstra senger Barn og ekstra senger

Gjester må være minst 18 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen. Eiendommen kan kreve et depositum på 200.00 EUR. Betalingsmetode for depositum: card.

Kjæledyr Kjæledyr

Kjæledyr er ikke tillatt.

Språk Språk

Kontaktmuligheter T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes Kontaktmuligheter
☎ telefon
@ E-post

Attraksjoner og beliggenhet av T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes i Le Cannet

Ofte stilte spørsmål
Hva er GPS-koordinatene (breddegrad og lengdegrad) til T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes?

Finner du ikke eiendommen din i T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes? Sjekk disse koordinatene og vær der på kort tid! - 43.567378,7.018817

Tilbyr T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes gratis internett?

Gjester på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes trenger ikke å bekymre deg for å lete etter WiFi - eiendommen tilbyr gratis internettilgang! Perfekt for strømming, nedlasting og nettsurfing.

Er det parkeringsplasser tilgjengelig for T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes-gjester?

Nyt bekvemmeligheten av gratis parkering under ditt opphold i vårt anlegg! La bilen stå på et trygt sted og nyt alt dette stedet har å tilby.

Hva er inn- og utsjekkingstidene hos T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes?

Innsjekking på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes starter på 16:00:00 og utsjekking er før 10:00:00.

Hva er de beste måtene å kontakte T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes på?

Når du har gjort en reservasjon på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.