I Le Cannet, 2,2 kilometer fra Plage de la Croisette strand og 2 kilometer fra Palais des Festivals et des Congrès messesenter, ligger T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes. Her tilbys overnatting med gratis WiFi, klimaanlegg, et sesongåpent utendørsbasseng og en terrasse.. Dette overnattingsstedet har privat basseng og gratis privat parkering.
Denne leiligheten består av 1 soverom, stue med TV (flatskjerm), kjøkken med spiseplass og 1 bad med dusj og vaskemaskin. Håndklær og sengetøy finnes tilgjengelig i leiligheten.
Parfumerie Fragonard – L'usine Historique Grasse (historisk parfymefabrikk) ligger 16 kilometer fra T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes, mens Det internasjonale parfymemuseet er 17 kilometer unna. Nice Côte d'Azur luftthavn ligger 24 kilometer unna.
Hoteller og overnattingssteder i nærheten appartement avec piscine (90 m), Char - Piscine - Parking - VCA (90 m), Apartment les Gemeaux by Interhome (91 m), La Rose d'Or - SCLS Locations (106 m), Mérimée YourHostHelper (133 m), ELEGANCE YourHostHelper (147 m), Charmant F1 terrasse ombragée (153 m), Tout équipé et rénové à neuf (153 m), Spacieux et lumineux 2 chambres terrasse (153 m), Magnifique T2 avec grande terrasse (163 m),
Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.
The private pool is the special feature of this apartment. This air-conditioned apartment is comprised of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower. The apartment's kitchen is available for cooking and storing food. Featuring a terrace with garden views, this apartment also offers a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 2 beds.
Når du velger T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes, bør du lese vurderinger fra andre gjester.
Prisene på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.
Parkering, Gratis parkering, Parkering på stedet, Egen parkeringsplass, Trådløst internett i alle områder
Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi
Utendørs svømmebasseng, Utendørsbasseng (åpent i sesongen), Svømmebasseng, Svømmebasseng
Parkeringshus, Handikapparkering
Uteområde
Rom uten røyking, Røykfri sone i hele overnattingsstedet, Klimakontroll
Personalet følger alle sikkerhetsretningslinjer fra lokale myndigheter
Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.
Gratis parkeringsplass! Gratis parkering er tilgjengelig. Parkering er tilgjengelig på stedet. Privat parkering er tilgjengelig. Parkeringshus er tilgjengelig. Tilgjengelig parkering er tilgjengelig.
Fra 16:00:00 Til 00:00:00
Til 10:00:00
Gjester må være minst 18 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen. Eiendommen kan kreve et depositum på 200.00 EUR. Betalingsmetode for depositum: card.
Kjæledyr er ikke tillatt.
Finner du ikke eiendommen din i T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes? Sjekk disse koordinatene og vær der på kort tid! - 43.567378,7.018817
Gjester på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes trenger ikke å bekymre deg for å lete etter WiFi - eiendommen tilbyr gratis internettilgang! Perfekt for strømming, nedlasting og nettsurfing.
Nyt bekvemmeligheten av gratis parkering under ditt opphold i vårt anlegg! La bilen stå på et trygt sted og nyt alt dette stedet har å tilby.
Innsjekking på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes starter på 16:00:00 og utsjekking er før 10:00:00.
Når du har gjort en reservasjon på T2 - piscine - garage privé - 5 min de Cannes, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.
Hoteller i Frankrike — B&B HOTEL Calais Terminal Cité Europe 4 étoiles, Maison 225, Appartement 8 pers. à Saint-Lary-Soulan, Pieds des Pistes, Balcon Sud-Ouest, Équipé, Linge & Ménage - FR-1-457-169, Maison T2 Meublé à la campagne, La Petite Cabane Nomade 2 personnes,
Flere destinasjoner — Hotell i San-Pédro, Hotell i Rarotonga, Hotell i Eiði, Hotell i Bokong, Hotell i Beauregard,