Totalvurdering
T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis ligger i Saint-Denis, 42 kilometer fra Trou de Fer Viewpoint og 47 kilometer fra The House of Coco. Dette overnattingsstedet har fasiliteter som gratis WiFi og TV (flatskjerm). Overnattingsstedet ligger 41 kilometer fra Cirque de Salazie og har en terrasse og gratis privat parkering.
Denne leiligheten med klimaanlegg består av stue, kjøkken som er utstyrt med oppvaskmaskin og kaffemaskin, og 1 bad med dusj og gratis badeprodukter.
Réunion roland Garros internasjonale lufthavn ligger 8 kilometer unna.
Hoteller og overnattingssteder i nærheten Central Montgaillard (25 m), Kaz des Clairières (91 m), Loft 65 (185 m), Hôtel Exsel Créolia (195 m), Nouveauté - L'Oasis - T3 - 70 M2 - Jacuzzi (235 m), Le Petit Oasis (251 m), Lil'appart (267 m), Luxueux havre de paix (297 m), Le Panorama - Vue mer, Proche centre ville et CHU (324 m), Faham Run - Studio- 3 étoiles - 29m2 - Montgaillard - Proche du centre de Sainte Clotilde (333 m),
Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.
This apartment comprises 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and free toiletries. In the fully equipped kitchen, guests will find a stovetop, a dishwasher, kitchenware and an oven. This apartment features air conditioning, a washing machine, a flat-screen TV and a terrace. The unit offers 2 beds.
Når du velger T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis, bør du lese vurderinger fra andre gjester.
Prisene på T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.
Parkering, Gratis parkering, Parkering på stedet, Egen parkeringsplass, Trådløst internett i alle områder
Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi
Uteområde, Utemøbler
Rom uten røyking, Heis tilgjengelig, Røykfri sone i hele overnattingsstedet, Klimakontroll
Røykdetektorer
Personalet følger alle sikkerhetsretningslinjer fra lokale myndigheter
Innsjekking/utsjekking uten kontakt, Alternativ for betaling uten kontanter
Bruk av rengjøringsprodukter som er effektive mot koronavirus, Boligen desinfiseres mellom hvert opphold
Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.
Gratis parkeringsplass! Gratis parkering er tilgjengelig. Parkering er tilgjengelig på stedet. Privat parkering er tilgjengelig.
Fra 15:00:00 Til 00:00:00
Fra 00:00:00 Til 11:00:00
Barn fra 0 til 2 år betaler 4.00 EUR per natt ved bruk av barneseng. Gjester må være minst 18 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen. Eiendommen kan kreve et depositum på 500.00 EUR. Betalingsmetode for depositum: card.
Kjæledyr er ikke tillatt.
Hvis du leter etter T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis, har vi akkurat det du trenger: koordinatene! Se ikke lenger og skriv ned de magiske tallene for å komme dit raskt. - -20.900575,55.466298
Nyt gratis internett med oss! T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis tilbyr gratis Wi-Fi til alle våre gjester.
På T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis sørger vi for at oppholdet ditt er så stressfritt og komfortabelt som mulig ved å tilby gratis parkering til alle våre gjester. Så ikke bekymre deg for de høye avgiftene - bare nyt de komfortable fasilitetene.
Innsjekking på T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis starter på 15:00:00 og utsjekking er før 11:00:00.
Når du har gjort en reservasjon på T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.
Hoteller i Réunion — Appartement confortable à Saint-Gilles les Bains 27 m² avec vue, Le Mika House, L'étoile du Pic, Villa Lucia, La Kaz Banian,
Flere destinasjoner — Hotell i Feyẕābād, Hotell i Parkietenbos, Hotell i Peetri, Hotell i Niamey, Hotell i Cupecoy,