Fremragende
8,7 /10

Hotellets gennemsnitskarakter

Filtre
Tjek beliggenhed
Tilføj bedømmelse
Tilbud

T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis, Saint-Denis

●●●
Booking, overnatningssteder, gæsteanmeldelser, fotogalleri, priser
  • 1 Rue du Stade, 97400 Saint-Denis, Réunion Réunion - Se på kort
8,7 /10
Fremragende
Type af overnatningssted: Lejlighed
Vis priser
Kort beskrivelse

T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis ligger i Saint-Denis, 42 km fra Trou de Fer Viewpoint og 47 km fra The House of Coco. Her er gratis wi-fi og et fladskærms-tv. Overnatningsstedet ligger 41 km fra Cirque de Salazie og har en terrasse samt gratis privat parkering.

Denne lejlighed med aircondition består af 1 soveværelse, stue, et fuldt udstyret køkken med opvaskemaskine og kaffemaskine samt 1 badeværelse med bruser og gratis toiletartikler. Lejligheden har håndklæder og sengetøj.

Roland Garros Lufthavn ligger 8 km væk.

Faciliteter
For at sikre et sikkert og behageligt ophold for vores gæster desinficeres alle værelser grundigt mellem bookinger. Vi tager dit helbred alvorligt! Vi har WiFi i alle værelser og internetforbindelse, så du kan bruge det straks ved ankomsten! Som du ved, har indkvarteringmen en streng politik uden kæledyr. Ideelt set bør du holde hunden hjemme. Vores indkvartering T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis tilbyder en række havemøbler, ideel til udendørs aktiviteter denne sommer! Oplev et varmt og behageligt ophold hos os. Vi inviterer dig til at være vores gæst om aftenen!

Hoteller og overnatningssteder i nærheden Central Montgaillard (25 m), Kaz des Clairières (91 m), Loft 65 (185 m), Hôtel Exsel Créolia (195 m), Nouveauté - L'Oasis - T3 - 70 M2 - Jacuzzi (235 m), Le Petit Oasis (251 m), Lil'appart (267 m), Luxueux havre de paix (297 m), Le Panorama - Vue mer, Proche centre ville et CHU (324 m), Faham Run - Studio- 3 étoiles - 29m2 - Montgaillard - Proche du centre de Sainte Clotilde (333 m),

English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Vigtig information

Dette overnatningssted tager ikke imod polterabender eller lignende grupper.

Vis ledige datoer
Værelse / lejlighed typer
Lejlighed med 1 soveværelseVærelsesbeskrivelse
Mere
Værelsesbilleder Lejlighed med 1 soveværelse
Værelsesfaciliteter
  • Pude uden dun og fjer,
  • Tørrestativ til tøj,
  • Loungeområde,
  • Strygeudstyr,
  • Stikkontakt tæt på sengen,
  • Børnesenge/babysenge,
  • Garderobe eller skab,
  • Klimaanlæg,
  • Vasketøjmaskine,
  • Sofa,
  • Strygeudstyr og -bræt,
  • Affaldsspande
Badeværelse
  • Kropsshampoo,
  • Brusekabine,
  • Hårshampoo,
  • Gratis toiletartikler eller plejeprodukter,
  • Toiletartikler,
  • Privat badeværelse eller ensuite badeværelse,
  • Hårtørrer eller føntørrer
Medier og teknologi
  • Fladskærmsfjernsyn
Mad og drikke
  • Vinglas eller champagneglas,
  • Udendørs møbler,
  • Kogeplade,
  • Bageovn,
  • Elektrisk kedel,
  • Køkkenområde,
  • Spiseområde,
  • Køkkenudstyr,
  • Spisebord,
  • Mikroovn,
  • Kaffeapparat,
  • Toster,
  • Opvaskemaskine
Service og tilvalg
  • Badehåndklæder,
  • Sengelinned og dyner
Udeareal og udsigt
  • Terrasse/veranda
Tilgængelighed
  • Adgang med elevator
Bygningskarakteristika
  • Privat lejlighedsenhed
Sikkerhed
  • Røgdetektor
Fysisk afstand
  • Individuel klimaanlæg på værelset

This apartment comprises 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and free toiletries. In the fully equipped kitchen, guests will find a stovetop, a dishwasher, kitchenware and an oven. This apartment features air conditioning, a washing machine, a flat-screen TV and a terrace. The unit offers 2 beds.

Anmeldelser af T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis

Når du vælger T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis, skal du læse anmeldelser fra andre gæster.

Tilføj anmeldelse og bedømmelse
Del dine indtryk relateret til dit ophold på dette sted
Tilføj bedømmelse

Priser på T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis

Priser på T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis starter fra:
Vil du se priser og gode tilbud? Tilføj dine datoer.

Vis priser

Faciliteter på T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis

Generelt Generelt

Parkeringsplads, Kostnadsfri parkering, Parkeringsfaciliteter på stedet, Privat parkeringsplads, Trådløst internet tilgængeligt overalt

Service Service

Usługa internetowa, Bezprzewodowy internet, Darmowe Wi-Fi

Fællesområder Fællesområder

Udendørs terrasse, Udendørs møbler

Diverse Diverse

Ikke-ryger værelser, Elevator tilgængelig, Ingen rygning tilladt i fælles- og private områder, Klimaanlæg

Sikkerhed Sikkerhed

Røgdetektorer

Sikkerhed Sikkerhed

Personale følger alle sikkerhedsforanstaltninger udstedt af lokale myndigheder

Fysisk afstand Fysisk afstand

Berøringsfri indtjekning/udtjekning, Mulighed for betaling uden kontanter

Rengøring og desinficering Rengøring og desinficering

Anvendelse af rengøringsprodukter, der er effektive mod coronavirus (COVID-19), Værelser/indkvarteringsenheder desinficeres mellem hver gæsts ophold

Internet Internet

Gratis trådløst internet! Internettjenester er tilgængelige. WiFi er tilgængeligt. Gratis WiFi er tilgængeligt. WiFi er tilgængeligt i alle områder.

Parkering T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis Parkering

Bezpłatny parking! Gratis parkering er tilgængelig. Parkering er tilgængelig på stedet. Privat parkering er tilgængelig.

Regler på T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis

Indtjekning T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis Indtjekning

Fra kl. 15:00:00 Til kl. 00:00:00

Udtjekning T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis Udtjekning

Fra kl. 00:00:00 Til kl. 11:00:00

Børn og ekstra opredninger Børn og ekstra opredninger

Børn fra 0 til 2 år betaler 4.00 EUR pr. nat ved brug af barneseng. Gæster skal være mindst 18 år for at tjekke ind. Vi byder børn i alle aldre velkommen. Ejendommen kan kræve et depositum på 500.00 EUR. Betalingsmetode for depositum: card.

Kæledyr Kæledyr

Kæledyr er ikke tilladt.

Talte sprog Talte sprog

Kontaktmuligheder T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis Kontaktmuligheder
☎ telefon
@ E-mail

Attraktioner og beliggenhed af T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis i Saint-Denis

Ofte Stillede Spørgsmål
Hvad er de geografiske koordinater (GPS) for T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis?

Har du brug for at finde T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis? Lad os være din guide med vores GPS-koordinater - de gør det lettere end nogensinde før at finde dette vidunderlige sted. - -20.900575,55.466298

Tilbyder T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis gratis internet?

Grib din bærbare computer, og gør dig klar til at surfe – T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis giver gæsterne adgang til gratis højhastighedsinternet, så de kan holde forbindelsen, mens de er på ferie!

Er der parkeringspladser til T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis-gæster?

Gæster på denne ejendom kan parkere deres biler gratis, hvilket giver dem en mindre ting at bekymre sig om under deres ophold!

Hvornår kan gæster tjekke ind og ud af ejendommen T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis?

Indtjekning på T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis starter ved 15:00:00 og udtjekning er før 11:00:00 .

Hvordan kan jeg kontakte T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis?

Når du har foretaget en reservation på T2 - Ecrin de douceur - 42 m2 - à 10 min centre-ville de Saint-Denis, deler vi din værts kontaktoplysninger, så du kan kontakte dem direkte.