Fantastiskt
9,8 /10

Betyg från 58 recensioner

Filter
Kontrollera läge
Lägg till omdöme
Erbjudanden

T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage, Roscoff

●●●●
Bokning, boenden, gästrecensioner, fotogalleri, priser
  • 11 Chemin des Deux Roches, appartement 400, 29680 Roscoff, Frankrike Frankrike - Visa på karta
9,8 /10
Fantastiskt
Typ av boende: Lägenhet
Visa priser
Kort beskrivning

T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage ligger i Roscoff, 2 minuters promenad från Pors ar Goret strand, 16 km från Baie de Morlaix Golf Course och 33 km från Saint-Thégonnec Parish Close. Detta strandnära boende erbjuder tillgång till gratis WiFi och gratis privat parkering.

Denna lägenhet har 1 sovrum, 1 badrum, sängkläder, handdukar, 1 platt-tv, 1 matplats, 1 fullt utrustat kök och 1 balkong med utsikt över havet.

Lampaul-Guimiliau Parish Close ligger 39 km från T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage, medan Brest-Iroise Golf Course ligger 46 km bort. Flygplatsen (Brest Bretagne flygplats) ligger 54 km från boendet.

Faciliteter
Välkommen till vår boende där husdjur är tillåtna. Vi har en vacker och rymlig anläggning där du kan njuta av en bekväm vistelse för både resenärer och familjer. Tack vare det tillgängliga WiFi i anläggningen kommer du att hålla kontakten med omgivningen. Enkelt och snabbt att ansluta, du kan njuta av 24-timmars åtkomst när det är bekvämt för dig! I vårt boende T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage erbjuder vi alla nödvändiga bekvämligheter för att säkerställa dig en avkopplande och bekväm vistelse - inklusive mysigt sängkläder. Gör dig redo att komma fram med stil och känna dig som hemma! Vårt inbjudande Lägenhet väntar på dig.

Närliggande hotell och boenden Studio vue mer roscoff et île de batz (9 m), T1 vue mer roscoff et île de Batz, 2 min à pied de la plage, (9 m), Brittany & Spa Relais & Châteaux (54 m), Logis Hotel Bellevue (132 m), Roscoff Les Duons (298 m), Le Vieux Port - Vue mer (436 m), Vue Mer, Ports et Marina - Villa d'Architecte Haut de Gamme (446 m), Rue Bara (537 m), L'Amiral - vue mer sur le port (604 m), Appartement le Theven (633 m),

English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Viktig information

Det här boendet tillåter inte möhippor, svensexor eller liknande fester.
Hyrs ut av en privat värd

Sök lediga datum
Rum / lägenhet typer
Lägenhet med 1 sovrumRumsbeskrivning
Mer
Rum bilder Lägenhet med 1 sovrum
Rumsfaciliteter
  • Vardagsrum,
  • Klädstativ,
  • Tvättapparat,
  • Papperskorgar, soptunnor,
  • Klädförvaring eller garderob,
  • Torkställning för kläder,
  • Strykutrustning,
  • Eluttag nära sängen, strömuttag vid sängen,
  • Uppvärmning,
  • Torkapparat,
  • Städutrustning,
  • Soffmöbel
Badrum
  • Badkar eller duschutrymme,
  • Duschgel,
  • Inneskor,
  • Toalettrulle,
  • Duschutrymme,
  • Privat badrum,
  • Hårshampo,
  • Hårblås
Media och teknik
  • Streamingtjänst (t.ex. Netflix),
  • Plattskärms-tv,
  • Television
Mat och dryck
  • Ugn/stekugn,
  • Matplats/matbord,
  • Diskmaskin/disk,
  • Kaffebryggare/tebryggare,
  • Kök/köksutrymme,
  • Vattenkokare/tekokare,
  • Kaffemaskin/espressomaskin,
  • Matplats utomhus/uteservering,
  • Brödrost/rostat bröd,
  • Kokplattor/spishäll/kokvrå,
  • Kylskåp/kyl,
  • Mikrovågsugn/mikro,
  • Vinbägare,
  • Matbord/matplats,
  • Köksgeråd/köksutrustning
Tjänster och tillval
  • Sängkläder,
  • Handdukar
Utomhus/utsikt
  • Balkongalternativ,
  • Utsikt över havet,
  • Vy
Tillgänglighet
  • Åtkomlig med hiss
Byggnadens utformning
  • Egen lägenhet i flerbostadshus
Säkerhet
  • Rökdetektor,
  • Koldioxidvarnare

This apartment includes a kitchen, a seating area, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. In the well-equipped kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. Boasting a balcony with sea views, this apartment also offers a washing machine and a flat-screen TV with streaming services. The unit has 1 bed.

Recensioner av T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage

När du väljer T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage, läs recensioner från andra gäster.

Lägg till recension och betyg
Dela dina intryck relaterade till din vistelse på denna plats
Lägg till omdöme

Priser på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage

Priserna på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage börjar från:
Vill du se priser och bra erbjudanden? Ange bara dina datum.

Visa priser

Faciliteter på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage

Allmänt Allmänt

Parkeringsplats, Husdjur tillåtna, Gratis parkeringsmöjligheter, Parkeringsmöjligheter på plats, Privata parkeringsplatser, Trådlöst internet tillgängligt överallt

Aktiviteter Aktiviteter

Strandområde

Tjänster Tjänster

Internetanslutning, Trådlöst internet, Kostnadsfritt WiFi

Pool och friskvård Pool och friskvård

Strandnära

Annat Annat

Rökfritt boende, Hiss tillgänglig, Helt rökfria utrymmen

Säker livsmedelshantering Säker livsmedelshantering

Social distansering i matsalar

Internet Internet

Kostnadsfritt trådlöst internet! Internettjänster finns tillgängliga. WiFi är tillgängligt. Gratis WiFi är tillgängligt. WiFi är tillgängligt i alla områden.

Parkering T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage Parkering

Gratis parkeringsplats! Gratis parkering finns tillgänglig. Parkering finns tillgänglig på plats. Privat parkering finns tillgänglig.

Regler på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage

Incheckning T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage Incheckning

15:00:00 21:00:00

Utcheckning T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage Utcheckning

11:00:00

Barn och extrasängar Barn och extrasängar

Gäster måste vara minst 18 år för att checka in. Vi välkomnar barn från 18 år. Boendet kan kräva en deposition på 300.00 EUR.

Husdjur Husdjur

Husdjur är tillåtna. Inga avgifter.

Talade språk Talade språk

Kontaktmöjligheter T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage Kontaktmöjligheter
☎ telefon
@ E-post

Sevärdheter och läge för T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage i Roscoff

Vanliga frågor
Vilka är koordinaterna för T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage: s globala positioneringssystem (GPS)?

Få koordinaterna för T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage-objektet och kom dit på nolltid! Du behöver inte längre tråkigt söka. - 48.724058,-3.972143

Erbjuder T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage gratis Wi-Fi?

T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage vet hur man får sina gäster att känna sig som hemma - med gratis internet kommer du aldrig att vara för långt från världen!

Har vi gratis parkering på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage?

Bo i T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage och spara på parkering - det ingår i priset! Dra nytta av detta fantastiska erbjudande så att du kan koppla av utan att oroa dig.

När kan jag checka in och ut från T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage?

Incheckning på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage börjar på 15:00:00 och utcheckning är före 11:00:00 .

Hur kan jag kontakta någon på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage?

När du har gjort en bokning på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage, kommer vi att dela din värds kontaktuppgifter så att du kan kontakta dem direkt.