Fabelagtigt
9,8 /10

Resultat baseret på 58 anmeldelser

Filtre
Tjek beliggenhed
Tilføj bedømmelse
Tilbud

T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage, Roscoff

●●●●
Booking, overnatningssteder, gæsteanmeldelser, fotogalleri, priser
  • 11 Chemin des Deux Roches, appartement 400, 29680 Roscoff, Frankrig Frankrig - Se på kort
9,8 /10
Fabelagtigt
Type af overnatningssted: Lejlighed
Vis priser
Kort beskrivelse

T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage ligger i Roscoff, 2 minutters gang fra Pors ar Goret Strand, 16 km fra Baie de Morlaix Golf Course og 33 km fra Saint-Thégonnec Parish Close. Dette strandnære overnatningssted tilbyder gratis wi-fi og gratis privat parkering.

Lejligheden har 1 soveværelse, 1 badeværelse, sengetøj, håndklæder, fladskærms-tv, spiseplads, et fuldt udstyret køkken og balkon med havudsigt.

Lampaul-Guimiliau Parish Close ligger 39 km fra lejligheden, mens Brest-Iroise Golf Course ligger 46 km væk. Brest Bretagne Lufthavn ligger 54 km fra overnatningsstedet.

Faciliteter
Værelserne i indkvarteringmen er designet med din komfort i tankerne, men for nogle indkvartering er nødvendig. Ikke-ryger værelser blev oprettet for at tjene som et husly fra passiv røg og andre ubehagelige lugte. Hold kontakten med vores pålidelige WI-FI! Gå aldrig glip af vigtige opdateringer og nyd underholdning lige ved hånden. Vores indkvartering er det perfekte sted at hvile, vi leverer hyggeligt sengetøj, der sikrer en behagelig søvn! Find vej til objektet. Book i dag og nyd et uforglemmeligt ophold!

Hoteller og overnatningssteder i nærheden Studio vue mer roscoff et île de batz (9 m), T1 vue mer roscoff et île de Batz, 2 min à pied de la plage, (9 m), Brittany & Spa Relais & Châteaux (54 m), Logis Hotel Bellevue (132 m), Roscoff Les Duons (298 m), Le Vieux Port - Vue mer (436 m), Vue Mer, Ports et Marina - Villa d'Architecte Haut de Gamme (446 m), Rue Bara (537 m), L'Amiral - vue mer sur le port (604 m), Appartement le Theven (633 m),

English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Vigtig information

Dette overnatningssted tager ikke imod polterabender eller lignende grupper.
Administreres af en privat vært

Vis ledige datoer
Værelse / lejlighed typer
Lejlighed med 1 soveværelseVærelsesbeskrivelse
Mere
Værelsesbilleder Lejlighed med 1 soveværelse
Værelsesfaciliteter
  • Garderobe eller skab,
  • Strygeudstyr,
  • Sofa,
  • Loungeområde,
  • Stikkontakt tæt på sengen,
  • Tørretumbler,
  • Tøjstativ,
  • Opvarmning,
  • Rengøringsmidler,
  • Affaldsspande,
  • Tørrestativ til tøj,
  • Vasketøjmaskine
Badeværelse
  • Toiletartikler,
  • Hårshampoo,
  • Tøfler eller badesandaler,
  • Hårtørrer eller føntørrer,
  • Kropsshampoo,
  • Privat badeværelse eller ensuite badeværelse,
  • Badekar eller brusebad,
  • Brusekabine
Medier og teknologi
  • Fjernsyn,
  • Fladskærmsfjernsyn,
  • Streamingtjeneste (for eksempel Netflix)
Mad og drikke
  • Vinglas eller champagneglas,
  • Opvaskemaskine,
  • Spisebord,
  • Spiseområde,
  • Udendørs spiseplads,
  • Toster,
  • Kogeplade,
  • Bageovn,
  • Elektrisk kedel,
  • Te- og kaffeudstyr,
  • Køkkenudstyr,
  • Køkkenområde,
  • Mikroovn,
  • Kaffeapparat,
  • Køleapparat
Service og tilvalg
  • Sengelinned og dyner,
  • Badehåndklæder
Udeareal og udsigt
  • Havudsigt/udsigt til havet,
  • Balkon/altan,
  • Udsigt/panorama
Tilgængelighed
  • Adgang med elevator
Bygningskarakteristika
  • Privat lejlighedsenhed
Sikkerhed
  • Kulilte detektor,
  • Røgdetektor

This apartment includes a kitchen, a seating area, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. In the well-equipped kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. Boasting a balcony with sea views, this apartment also offers a washing machine and a flat-screen TV with streaming services. The unit has 1 bed.

Anmeldelser af T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage

Når du vælger T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage, skal du læse anmeldelser fra andre gæster.

Tilføj anmeldelse og bedømmelse
Del dine indtryk relateret til dit ophold på dette sted
Tilføj bedømmelse

Priser på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage

Priser på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage starter fra:
Vil du se priser og gode tilbud? Tilføj dine datoer.

Vis priser

Faciliteter på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage

Generelt Generelt

Parkeringsplads, Kæledyr er velkomne, Kostnadsfri parkering, Parkeringsfaciliteter på stedet, Privat parkeringsplads, Trådløst internet tilgængeligt overalt

Aktiviteter Aktiviteter

Strandområde

Service Service

Usługa internetowa, Bezprzewodowy internet, Darmowe Wi-Fi

Pool og wellness Pool og wellness

Sandstrand

Diverse Diverse

Ikke-ryger værelser, Elevator tilgængelig, Ingen rygning tilladt i fælles- og private områder

Mad og drikke Mad og drikke

Fysisk afstand i spiseområder

Internet Internet

Gratis trådløst internet! Internettjenester er tilgængelige. WiFi er tilgængeligt. Gratis WiFi er tilgængeligt. WiFi er tilgængeligt i alle områder.

Parkering T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage Parkering

Bezpłatny parking! Gratis parkering er tilgængelig. Parkering er tilgængelig på stedet. Privat parkering er tilgængelig.

Regler på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage

Indtjekning T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage Indtjekning

Fra kl. 15:00:00 Til kl. 21:00:00

Udtjekning T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage Udtjekning

Til kl. 11:00:00

Børn og ekstra opredninger Børn og ekstra opredninger

Gæster skal være mindst 18 år for at tjekke ind. Vi byder børn velkommen fra 18 år. Ejendommen kan kræve et depositum på 300.00 EUR.

Kæledyr Kæledyr

Kæledyr er tilladt. Ingen gebyrer.

Talte sprog Talte sprog

Kontaktmuligheder T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage Kontaktmuligheder
☎ telefon
@ E-mail

Attraktioner og beliggenhed af T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage i Roscoff

Ofte Stillede Spørgsmål
Kan du give mig T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage's geografiske koordinater?

Hvis du leder efter T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage, skal du bare gå til disse koordinater og ankomme til din destination på ingen tid! - 48.724058,-3.972143

Tilbyder T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage gratis WiFi til sine gæster?

T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage giver den perfekte flugt fra virkeligheden med gratis højhastighedsinternet. Uanset om du ser videoer eller bare surfer på sociale medier, vil T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage opfylde dine (digitale) behov!

Er der gratis parkering på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage?

Se ikke længere end T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage! Nyd gratis parkering for alle gæster.

Hvad tid kan man tjekke ind og ud hos T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage property?

Indtjekning på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage starter ved 15:00:00 og udtjekning er før 11:00:00 .

Hvordan kontakter jeg T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage?

Når du har foretaget en reservation på T2, vue mer panoramique, 2 min à pied de la plage, deler vi din værts kontaktoplysninger, så du kan kontakte dem direkte.