Fantastiskt
9,3 /10

Betyg från 8 recensioner

Filter
Kontrollera läge
Lägg till omdöme
Erbjudanden

T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac, Annecy

●●●●
Bokning, boenden, gästrecensioner, fotogalleri, priser
  • 23 Chemin des Fins Sud, 74000 Annecy, Frankrike Frankrike - Visa på karta
9,3 /10
Fantastiskt
Typ av boende: Lägenhet
Visa priser
Kort beskrivning

T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac ligger i Annecy, 31 km från Rochexpo, 36 km från Bourgetsjön och 37 km från Stadion Genève. Detta boende erbjuder tillgång till en balkong, gratis privat parkering och gratis WiFi.

Denna lägenhet har 1 sovrum, 1 badrum, sängkläder, handdukar, 1 platt-tv, 1 matplats, 1 fullt utrustat kök och 1 terrass med utsikt över trädgården.

Gare de Cornavin ligger 41 km från T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac, medan Jet d'Eau ligger 41 km bort.

Faciliteter
Våra gäster kan njuta av den underbara utsikten från vår underbara terrass, som är ett bra ställe att njuta av utsikten! Perfekt för stora familjer, vi erbjuder familjerum där alla kommer att känna sig som hemma. Välkommen och se fram emot din vistelse! Njut av en nybryggd kopp te eller kaffe i ditt eget kök - det är det perfekta sättet att börja varje morgon under din vistelse! Kom och besök oss! Våra priser är fickvänliga och vi garanterar att du kommer att bli nöjd. Boka nu för att uppleva bra boende T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac till oslagbara priser!

Närliggande hotell och boenden Refuge En Ville - Appart Cosy avec Garage (60 m), Chez Sissi Appartement Cosy à Annecy Proche Centre (61 m), Lanfonnet t3 Annecy (83 m), Le Necy, entièrement Rénové en 2025 (85 m), Très beau studio proche centre, très calme (95 m), Annecy centre, Appartement en attique avec vue panoramique (103 m), Le janua - Accort (105 m), Le cozy loft Annecy (115 m), ANNECY Centre - Charmant T2 (124 m), Les toits du Carteron (134 m),

English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Viktig information

Det här boendet tillåter inte möhippor, svensexor eller liknande fester.
Vänligen informera i förväg om din beräknade ankomsttid. Du kan använda rutan för särskilda önskemål eller kontakta boendet direkt. Kontaktuppgifterna står i bokningsbekräftelsen.
Hyrs ut av en privat värd

Sök lediga datum
Rum / lägenhet typer
Lägenhet med 1 sovrumRumsbeskrivning
Mer
Rum bilder Lägenhet med 1 sovrum
Rumsfaciliteter
  • Klädrum,
  • Strykutrustning,
  • Trägolv eller parkett,
  • Uppvärmning,
  • Vardagsrum,
  • Klädförvaring eller garderob,
  • Kakel- eller marmorgolv,
  • Babysängar, spjälsängar,
  • Strykfaciliteter,
  • Kudde (ej dun), kudde utan dun,
  • Eluttag nära sängen, strömuttag vid sängen,
  • Bäddsoffa, bäddcouch,
  • Soffmöbel,
  • Städutrustning,
  • Adapter, eladapter,
  • Utfällbar säng,
  • Papperskorgar, soptunnor,
  • Privat entré
Badrum
  • Hårblås,
  • Duschgel,
  • Badkarsutrymme,
  • Badkar eller duschutrymme,
  • Toalettutrymme,
  • Privat badrum,
  • Toalettrulle
Media och teknik
  • Television,
  • Plattskärms-tv
Mat och dryck
  • Mikrovågsugn/mikro,
  • Matplats utomhus/uteservering,
  • Kokplattor/spishäll/kokvrå,
  • Brödrost/rostat bröd,
  • Utomhusmöbler/trädgårdsmöbler,
  • Kaffebryggare/tebryggare,
  • Matbord/matplats,
  • Köksgeråd/köksutrustning,
  • Diskmaskin/disk,
  • Barnstol/barnsits,
  • Kaffemaskin/espressomaskin,
  • Matplats/matbord,
  • Vattenkokare/tekokare,
  • Kylskåp/kyl,
  • Flaskvatten,
  • Vinbägare,
  • Ugn/stekugn,
  • Kök/köksutrymme
Tjänster och tillval
  • Sängkläder,
  • Handdukar
Utomhus/utsikt
  • Balkongalternativ,
  • Utsikt över trädgården,
  • Utomhusterrass
Tillgänglighet
  • Åtkomlig med hiss,
  • Utrustning för döva och hörselskadade,
  • Övre våningar kan nås med hiss,
  • Rullstolsanpassad enhet
Byggnadens utformning
  • Frittstående bostad,
  • Egen lägenhet i flerbostadshus
Underhållning och familjetjänster
  • Barnsäkra eluttag
Säkerhet
  • Rökdetektor

Featuring a private entrance, this apartment also consists of 1 bedroom, a seating area and 1 bathroom with a bath and a hairdryer. Meals can be prepared in the kitchen, which is equipped with a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. Boasting a terrace with garden views, this apartment also provides a tea and coffee maker and a flat-screen TV. The unit offers 2 beds.

Recensioner av T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac

När du väljer T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac, läs recensioner från andra gäster.

Lägg till recension och betyg
Dela dina intryck relaterade till din vistelse på denna plats
Lägg till omdöme

Priser på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac

Priserna på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac börjar från:
Vill du se priser och bra erbjudanden? Ange bara dina datum.

Visa priser

Faciliteter på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac

Allmänt Allmänt

Parkeringsplats, Husdjur tillåtna, Gratis parkeringsmöjligheter, Parkeringsmöjligheter på plats, Privata parkeringsplatser, Trådlöst internet tillgängligt överallt

Tjänster Tjänster

Internetanslutning, Trådlöst internet, Kostnadsfritt WiFi

Gemensamma utrymmen Gemensamma utrymmen

Utomhusterrass

Annat Annat

Rökfritt boende, Familjevänliga rum, Hiss tillgänglig, Helt rökfria utrymmen

Säkerhet Säkerhet

Personalen följer alla säkerhetsanvisningar från lokala myndigheter

Städning och desinficering Städning och desinficering

Användning av rengöringsprodukter som är effektiva mot coronaviruset, Textilier tvättas enligt riktlinjer från lokala myndigheter, Boendeenheterna saneras dagligen, Boendeenheterna förseglas efter städning och fram tills gästerna anländer

Internet Internet

Kostnadsfritt trådlöst internet! Internettjänster finns tillgängliga. WiFi är tillgängligt. Gratis WiFi är tillgängligt. WiFi är tillgängligt i alla områden.

Parkering T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac Parkering

Gratis parkeringsplats! Gratis parkering finns tillgänglig. Parkering finns tillgänglig på plats. Privat parkering finns tillgänglig.

Regler på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac

Incheckning T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac Incheckning

16:00:00 22:00:00

Utcheckning T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac Utcheckning

06:00:00 10:00:00

Barn och extrasängar Barn och extrasängar

Barn från 0 till 3 år bor gratis med spjälsäng. Gäster måste vara minst 18 år för att checka in. Vi välkomnar barn i alla åldrar. Boendet kan kräva en deposition på 1,000.00 EUR.

Husdjur Husdjur

Husdjur är tillåtna. Inga avgifter.

Talade språk Talade språk

Kontaktmöjligheter T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac Kontaktmöjligheter
☎ telefon
@ E-post

Sevärdheter och läge för T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac i Annecy

Vanliga frågor
Kan du ge mig de geografiska koordinaterna för T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac?

Behöver du hitta T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac? Leta inte längre - vi har de exakta koordinaterna för dig! Nu kan det inte vara enklare att komma åt denna plats. - 45.911451,6.122298

Erbjuder T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac gratis WiFi?

T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac erbjuder ultimat obegränsad tillgång till internet för alla sina gäster! Surfa utan extra kostnad för att göra din vistelse ännu sötare.

Erbjuder T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac gratis parkering?

Koppla av och njut av en problemfri vistelse i vår fastighet - lämna din bil i de effektiva händerna på vår gratis parkering!

Vilka är in- och utcheckningstiderna på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac?

Incheckning på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac börjar på 16:00:00 och utcheckning är före 10:00:00 .

Vilka är de olika sätten att kontakta T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac?

När du har gjort en bokning på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac, kommer vi att dela din värds kontaktuppgifter så att du kan kontakta dem direkt.