Fantastisk
9,3 /10

Vurdering basert på 8 gjesteomtaler

Søkefiltre
Sjekk beliggenhet
Legg til en vurdering
Tilbud

T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac, Annecy

●●●●
Booking, overnattingssteder, gjesteanmeldelser, fotogalleri, priser
  • 23 Chemin des Fins Sud, 74000 Annecy, Frankrike Frankrike - Vis på kart
9,3 /10
Fantastisk
Type overnattingssted: Leilighet
Vis priser
Kort beskrivelse

T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac ligger i Annecy, 31 kilometer fra Rochexpo, 36 kilometer fra Lac du Bourget (innsjø), og 37 kilometer fra Stade de Genève. På dette overnattingsstedet har du tilgang til balkong, gratis privat parkering og gratis WiFi.

Denne leiligheten har terrasse med utsikt mot hagen og har også TV (flatskjerm), et velutstyrt kjøkken med et kjøleskap, en oppvaskmaskin og en stekeovn, så vel som 1 bad med badekar og hårføner.

Genève-Cornavin jernbanestasjon ligger 41 kilometer fra T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac, mens Jet d'Eau (fontene) er 41 kilometer unna.

Fasiliteter
Enten du skal på et solo eventyr eller leter etter familievennlig Leilighet, ønsker denne innkvarteringmen kjæledyr velkommen! Dyr er tillatt! Vår parkeringsplass i anlegget er trygt og praktisk for våre gjester. Du trenger aldri å bekymre deg for å finne en parkeringsplass igjen! Vi er sikre på at du vil elske ditt opphold hos oss. Vår innkvartering er det perfekte stedet for en familietur med komfortable senger og barnesenger for barn. Den beste måten å utforske denne fantastiske byen på er å bo på ett sted, så hvorfor ikke velge med omhu? Søk på nettstedet vårt etter et rimelig rom som samsvarer med det du forventer - det være seg avslapning eller eventyr!

Hoteller og overnattingssteder i nærheten Refuge En Ville - Appart Cosy avec Garage (60 m), Chez Sissi Appartement Cosy à Annecy Proche Centre (61 m), Lanfonnet t3 Annecy (83 m), Le Necy, entièrement Rénové en 2025 (85 m), Très beau studio proche centre, très calme (95 m), Annecy centre, Appartement en attique avec vue panoramique (103 m), Le janua - Accort (105 m), Le cozy loft Annecy (115 m), ANNECY Centre - Charmant T2 (124 m), Les toits du Carteron (134 m),

English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Viktig informasjon

Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.
Vennligst gi beskjed til om forventet ankomsttid på forhånd. Du kan notere dette i kommentarfeltet når du booker, eller kontakte overnattingsstedet direkte via kontaktopplysningene du finner i bookingbekreftelsen.
Drives av en selvstendig vert

Se ledige datoer
Rom / Leilighetstyper
Leilighet med 1 soveromRom beskrivelse
Alternativer
Romfotografier Leilighet med 1 soverom
Romfasiliteter
  • Elektrisk stikkontakt i nærheten av sengen,
  • Oppvarming,
  • Flisbelagt gulv,
  • Sofa,
  • Garderobeskap,
  • Rengjøringsmidler,
  • Privat inngang,
  • Avfallsbeholdere,
  • Tregulv,
  • Garderobe,
  • Strømadapter,
  • Sammenleggbare senger,
  • Strykeutstyr sett,
  • Lounge område,
  • Strykejern apparat,
  • Sofa som kan gjøres om til seng,
  • Pute uten fjær,
  • Barnesenger for småbarn
Bad
  • Badekar eller dusj -> Badekar eller dusjkabinett,
  • Badekar -> Badekarrom,
  • Toalettpapir rull,
  • Kroppsvask såpe,
  • Hårføner -> Hårtørker,
  • Toalett -> WC,
  • Eget bad -> Privat bad
Teknisk utstyr
  • Flatskjerm-fjernsyn,
  • Fjernsyn
Mat og drikke
  • Vinglass -> Vinglass sett,
  • Kaffetrakter,
  • Oppvaskmaskin,
  • Mikrobølgeovn,
  • Kjøkken,
  • Brødrister,
  • Kaffetrakter og tekoker,
  • Spisestue,
  • Vannflaske -> Flaske med vann,
  • Kjøleskap,
  • Barnestol,
  • Ovn,
  • Kokeplater,
  • Spisebord,
  • Kjøkkenutstyr,
  • Utemøbler,
  • Utendørs spiseplass,
  • Elektrisk vannkoker
Tjenester og ekstratilbud
  • Håndklær,
  • Sengtøy
Uteareal/utsikt
  • Veranda,
  • Patio,
  • Hageutsikt
Fremkommelighet
  • Rullestoltilpasset boenhet,
  • Tilrettelagt for hørselshemmede - Tilpasset for hørselshemmede,
  • Tilgjengelig via heis - Tilgjengelig med heis,
  • Heis tilgjengelig for øvre etasjer
Egenskaper ved boenheten
  • Frittliggende bolig - Separat bolig,
  • Privat leilighet i en bygning - Egen leilighet i en bygning
Underholdning og familietjenester
  • Barnesikring på stikkontakter - Sikkerhetsdeksel på stikkontakter
Sikkerhet
  • Røykvarsler - Røykdetektor

Featuring a private entrance, this apartment also consists of 1 bedroom, a seating area and 1 bathroom with a bath and a hairdryer. Meals can be prepared in the kitchen, which is equipped with a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. Boasting a terrace with garden views, this apartment also provides a tea and coffee maker and a flat-screen TV. The unit offers 2 beds.

Anmeldelser av T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac

Når du velger T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac, bør du lese vurderinger fra andre gjester.

Legg til anmeldelse og vurdering
Del dine inntrykk relatert til oppholdet ditt på dette stedet
Legg til en vurdering

Priser på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac

Prisene på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.

Vis priser

Fasiliteter på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac

Generelt Generelt

Parkering, Dyr er tillatt, Gratis parkering, Parkering på stedet, Egen parkeringsplass, Trådløst internett i alle områder

Tjenester Tjenester

Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi

Fellesområder Fellesområder

Uteområde

Annet Annet

Rom uten røyking, Rom for familier, Heis tilgjengelig, Røykfri sone i hele overnattingsstedet

Sikkerhet Sikkerhet

Personalet følger alle sikkerhetsretningslinjer fra lokale myndigheter

Rengjøring og desinfisering Rengjøring og desinfisering

Bruk av rengjøringsprodukter som er effektive mot koronavirus, Sengetøy, håndklær og annet tekstil vaskes i henhold til retningslinjer fra lokale myndigheter, Boligen desinfiseres mellom hvert opphold, Boligen forsegles etter rengjøring

Internett Internett

Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.

Parkeringsplass T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac Parkeringsplass

Gratis parkeringsplass! Gratis parkering er tilgjengelig. Parkering er tilgjengelig på stedet. Privat parkering er tilgjengelig.

Regler hos T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac

Innsjekking T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac Innsjekking

Fra 16:00:00 Til 22:00:00

Utsjekking T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac Utsjekking

Fra 06:00:00 Til 10:00:00

Barn og ekstra senger Barn og ekstra senger

Barn fra 0 til 3 år bor gratis ved bruk av barneseng. Gjester må være minst 18 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen. Eiendommen kan kreve et depositum på 1,000.00 EUR.

Kjæledyr Kjæledyr

Kjæledyr er tillatt. Ingen kostnader.

Språk Språk

Kontaktmuligheter T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac Kontaktmuligheter
☎ telefon
@ E-post

Attraksjoner og beliggenhet av T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac i Annecy

Ofte stilte spørsmål
Hva er breddegrad og lengdegrad for T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac?

Leter du etter T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac? Se ikke lenger! Ta GPS-en og gå til disse koordinatene - de vil lede deg dit på kort tid. - 45.911451,6.122298

Tilbyr T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac gratis internett?

T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac tar vare på sine gjester ved å gi dem gratis internettilgang! Du trenger ikke lenger å bekymre deg for dyre roamingavgifter når du reiser.

Er parkering gratis for alle gjester som bor på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac?

T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac vet hvor stressende det kan være å se etter parkering, så de tilbyr gratis plasser for sine gjester! Du trenger ikke lenger å kaste bort tid på å søke og stresse med kostnadene.

Når er inn- og utsjekking hos T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac Property?

Innsjekking på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac starter på 16:00:00 og utsjekking er før 10:00:00.

Hvordan kan jeg kontakte T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac?

Når du har gjort en reservasjon på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.