Vurdering basert på 8 gjesteomtaler
T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac ligger i Annecy, 31 kilometer fra Rochexpo, 36 kilometer fra Lac du Bourget (innsjø), og 37 kilometer fra Stade de Genève. På dette overnattingsstedet har du tilgang til balkong, gratis privat parkering og gratis WiFi.
Denne leiligheten har terrasse med utsikt mot hagen og har også TV (flatskjerm), et velutstyrt kjøkken med et kjøleskap, en oppvaskmaskin og en stekeovn, så vel som 1 bad med badekar og hårføner.
Genève-Cornavin jernbanestasjon ligger 41 kilometer fra T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac, mens Jet d'Eau (fontene) er 41 kilometer unna.
Hoteller og overnattingssteder i nærheten Refuge En Ville - Appart Cosy avec Garage (60 m), Chez Sissi Appartement Cosy à Annecy Proche Centre (61 m), Lanfonnet t3 Annecy (83 m), Le Necy, entièrement Rénové en 2025 (85 m), Très beau studio proche centre, très calme (95 m), Annecy centre, Appartement en attique avec vue panoramique (103 m), Le janua - Accort (105 m), Le cozy loft Annecy (115 m), ANNECY Centre - Charmant T2 (124 m), Les toits du Carteron (134 m),
Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.
Vennligst gi beskjed til om forventet ankomsttid på forhånd. Du kan notere dette i kommentarfeltet når du booker, eller kontakte overnattingsstedet direkte via kontaktopplysningene du finner i bookingbekreftelsen.
Drives av en selvstendig vert
Featuring a private entrance, this apartment also consists of 1 bedroom, a seating area and 1 bathroom with a bath and a hairdryer. Meals can be prepared in the kitchen, which is equipped with a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. Boasting a terrace with garden views, this apartment also provides a tea and coffee maker and a flat-screen TV. The unit offers 2 beds.
Når du velger T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac, bør du lese vurderinger fra andre gjester.
Prisene på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.
Parkering, Dyr er tillatt, Gratis parkering, Parkering på stedet, Egen parkeringsplass, Trådløst internett i alle områder
Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi
Uteområde
Rom uten røyking, Rom for familier, Heis tilgjengelig, Røykfri sone i hele overnattingsstedet
Personalet følger alle sikkerhetsretningslinjer fra lokale myndigheter
Bruk av rengjøringsprodukter som er effektive mot koronavirus, Sengetøy, håndklær og annet tekstil vaskes i henhold til retningslinjer fra lokale myndigheter, Boligen desinfiseres mellom hvert opphold, Boligen forsegles etter rengjøring
Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.
Gratis parkeringsplass! Gratis parkering er tilgjengelig. Parkering er tilgjengelig på stedet. Privat parkering er tilgjengelig.
Fra 16:00:00 Til 22:00:00
Fra 06:00:00 Til 10:00:00
Barn fra 0 til 3 år bor gratis ved bruk av barneseng. Gjester må være minst 18 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen. Eiendommen kan kreve et depositum på 1,000.00 EUR.
Kjæledyr er tillatt. Ingen kostnader.
Leter du etter T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac? Se ikke lenger! Ta GPS-en og gå til disse koordinatene - de vil lede deg dit på kort tid. - 45.911451,6.122298
T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac tar vare på sine gjester ved å gi dem gratis internettilgang! Du trenger ikke lenger å bekymre deg for dyre roamingavgifter når du reiser.
T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac vet hvor stressende det kan være å se etter parkering, så de tilbyr gratis plasser for sine gjester! Du trenger ikke lenger å kaste bort tid på å søke og stresse med kostnadene.
Innsjekking på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac starter på 16:00:00 og utsjekking er før 10:00:00.
Når du har gjort en reservasjon på T2 - 1 ch - Garage privé - Balcon - 15 min du lac, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.
Hoteller i Frankrike — Au Ruisseau de Rose, Juan les pins near beach, Beautiful Home In Pressigny With Wifi, Maison bois Lesbats, Studio Faubourg Poissonnière,
Flere destinasjoner — Hotell i Bixessarri, Hotell i Çaush, Hotell i Gibraltar, Hotell i Tautra, Hotell i Djagblé,