Puntuació a partir de 260 comentaris
Located in Plasencia, 35 km from Parque Natural de Monfragüe and 300 metres from Plaza Mayor, Qué bueno que viniste Plasencia Edificio Singular offers a terrace and air conditioning. Among the facilities at this property are a 24-hour front desk and private check-in and check-out, along with free WiFi throughout the property. The property is non-smoking and is set 43 km from Monasterio de Yuste.
The spacious apartment with a balcony and city views features 2 bedrooms, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with a dishwasher and an oven, and 2 bathrooms with a walk-in shower. Towels and bed linen are provided in the apartment. For added privacy, the accommodation features a private entrance.
Sightseeing tours are available near the property.
Garganta de los Infiernos Natural Reserve is 45 km from the apartment. Salamanca Airport is 139 km away.
Hotels i allotjaments propers Apartamento Bari (12 m), Parador de Plasencia (85 m), Casa 22 (100 m), Bovedas del Marques (116 m), Palacio Carvajal Girón (125 m), La Casina Apartamento Turistico centro Plasencia AT-CC-0650 (127 m), Apartamentos Boutique Doña Maria La Brava (128 m), RUA ZAPATERIA 10 PLASENCIA (145 m), Apartamento Boutique Plasencia Centro (156 m), Apartamentos San Martín (162 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
Boasting a private entrance, this air-conditioned apartment comes with 1 living room, 2 separate bedrooms and 2 bathrooms with a walk-in shower and a hairdryer. Guests can make meals in the kitchen that features a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. The spacious apartment features a flat-screen TV, a washing machine, a tea and coffee maker, a seating area as well as city views. The unit has 3 beds.
En triar Qué bueno que viniste Plasencia Edificio Singular, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Qué bueno que viniste Plasencia Edificio Singular comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Connexió WiFi a tot l'establiment
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Estacionament en un pàrquing, Estacionament adaptat
Recepció oberta 24 hores, Registre d'entrada i sortida ràpid, Tauler d'informació turística, Emmagatzematge d'equipatge, Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura
Terrassa amb vistes
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés amb clau electrònica
Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible
Registre d'entrada i sortida sense interacció
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades
Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Garatge disponible. Aparcament accessible disponible.
A partir de les 15:00:00
Fins a les 11:00:00
Els nens a partir de 0 anys paguen 10.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 300.00 EUR.
No s'admeten mascotes.
Si busques Qué bueno que viniste Plasencia Edificio Singular, tenim just el que necessites: les seves coordenades! No busqueu més i anoteu aquests números màgics per arribar-hi ràpidament. - 40.029016,-6.093014
Per a aquells que busquen una connexió a Internet sense problemes, Qué bueno que viniste Plasencia Edificio Singular us ha cobert! Tots els clients tenen accés a Wi-Fi gratuït, perfecte per aturar qualsevol desig d'Internet.
Millora la teva estada a Qué bueno que viniste Plasencia Edificio Singular i gaudeix d'aparcament gratuït - sense càrrec extra!
Feu el registre d'entrada a Qué bueno que viniste Plasencia Edificio Singular comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Qué bueno que viniste Plasencia Edificio Singular, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.









