Molt bé
8,3 /10

Puntuació a partir de 178 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes
Tipus d'allotjament

Monolocale in casa del 700 - Trento, Belvedere

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 89 Via per Belvedere, 38123 Belvedere, Itàlia Itàlia - Veure al mapa
8,3 /10
Molt bé
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Located in Belvedere in the Trentino Alto Adige region, Monolocale in casa del 700 - Trento features a patio. Among the facilities at this property are a 24-hour front desk and private check-in and check-out, along with free WiFi throughout the property. MUSE is 3.2 km from the apartment and Castello di Avio is 44 km away.

The apartment comes with 1 bedroom, 1 bathroom, bed linen, towels, a flat-screen TV with cable channels, a fully equipped kitchen, and a terrace with inner courtyard views. This apartment also provides guests with a balcony that doubles up as an outdoor dining area. This apartment is allergy-free and non-smoking.

Ski storage space is available on-site and both skiing and cycling can be enjoyed within close proximity of the apartment.

Molveno Lake is 48 km from Monolocale in casa del 700 - Trento, while Piazza Duomo is 4.6 km away. Bolzano Airport is 64 km from the property.

Instal·lacions
Els nostres mobles de jardí han estat dissenyats pensant en tu, en el client, però també perquè la teva allotjament sigui el més única i personal possible. Els nostres netejadors químics poden ajudar-vos a protegir-vos a vosaltres i a la vostra família del perill del coronavirus. A les nostres habitacions, primer posem la comoditat: a prop del llit hi ha una presa de corrent on podeu connectar dispositius electrònics. No et perdis l'oportunitat d'avui! Uneix-te a nosaltres i veuràs què pots aconseguir.
English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Perxa per a vestits,
  • Adaptador -> Convertidor de corrent,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Sòl de fusta,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Adecuat per a persones amb al·lèrgies,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Sistema de calefacció,
  • Accés privat
Bany
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Paper higiènic,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Lavabo / Pica,
  • Gel de bany,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia,
  • Xampú per a cabells
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Canals de televisió per cable,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Fogons -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Ampolla d'aigua / Botella d'aigua mineral,
  • Cuina -> ca
Serveis i extres
  • Accés amb clau electrònica,
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes a un pati interior acollidor,
  • Balcó ampli,
  • Terrassa exterior
Accessibilitat
  • Plantes superiors només accessibles per les escales tradicionals
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici,
  • Allotjament independent
Seguretat
  • Detector de fum,
  • Extintor d'incendis

Featuring a private entrance, this apartment comprises a kitchen, 1 bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. Meals can be prepared in the kitchen, which comes with a stovetop, a refrigerator and kitchenware. Boasting a terrace with an inner courtyard view, this apartment also provides a tea and coffee maker and a flat-screen TV with cable channels. The unit offers 1 bed.

Opinions del Monolocale in casa del 700 - Trento

En triar Monolocale in casa del 700 - Trento, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Monolocale in casa del 700 - Trento

Els preus a l'hotel Monolocale in casa del 700 - Trento comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Monolocale in casa del 700 - Trento

General General

Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Connexió WiFi a tot l'establiment

Activitats Activitats

Activitats d'esquí, Rutes de senderisme, Rutes de ciclisme, Emmagatzematge d'esquís, Exposicions d'art temporals, Projeccions nocturnes de pel·lícules

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Menjar i begudes Menjar i begudes

Servei de lliurament d'aliments, Vins / caves / xampanys, Assortiment de fruites

Transport Transport

Estacionament al carrer

Serveis de recepció Serveis de recepció

Recepció oberta 24 hores, Registre d'entrada i sortida ràpid, Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Mobiliari d'exterior confortable

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Sistema de calefacció, Habitacions especials per a al·lèrgics, No es permet fumar en tot l'establiment, Accés amb clau electrònica

Seguretat Seguretat

Sensors de fum

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, L'establiment proporciona termòmetres als hostes, Es proporcionen mascaretes per als hostes

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Monolocale in casa del 700 - Trento Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible.

Condicions del Monolocale in casa del 700 - Trento

Entrada Monolocale in casa del 700 - Trento Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 23:00:00

Sortida Monolocale in casa del 700 - Trento Sortida

A partir de les 00:30:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 3 anys paguen 8.00 EUR per nit amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte Monolocale in casa del 700 - Trento Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Monolocale in casa del 700 - Trento a Belvedere

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades GPS d'Monolocale in casa del 700 - Trento?

L'accés a Monolocale in casa del 700 - Trento mai ha estat tan fàcil. Amb aquestes coordenades podràs determinar de forma ràpida i precisa la seva ubicació! - 46.045424,11.104977

Hi ha internet gratuït a Monolocale in casa del 700 - Trento?

Monolocale in casa del 700 - Trento ofereix accés a Internet il·limitat definitiu per a tots els seus hostes. Surfeja sense cost addicional perquè la teva estada sigui encara més dolça.

Hi ha aparcament gratuït disponible per a tots els clients d'Monolocale in casa del 700 - Trento?

A la nostra propietat no has de preocupar-te pel pàrquing - disposem de places de pàrquing gratuïtes que t'estan esperant!

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de Monolocale in casa del 700 - Trento?

Feu el registre d'entrada a Monolocale in casa del 700 - Trento comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com puc contactar amb Monolocale in casa del 700 - Trento?

Un cop hagis fet una reserva a Monolocale in casa del 700 - Trento, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.