Puntuació a partir de 78 comentaris
El Charco de la Pared es troba a 39 km de Puerto del Carmen i ofereix allotjaments aptes per a animals a Orzola. L'establiment té vistes al mar i es troba a 25 km de Costa Teguise.
L'allotjament disposa de TV de pantalla plana i cuina amb forn, torradora i cafetera.
Arrecife es troba a 30 km del Charco de la Pared, mentre que Tao es troba a 27 km. L'aeroport més proper és l'aeroport d'Arrecife, situat a 34 km del Charco de la pared 22.
Hotels i allotjaments propers Charco la Pared 1 (21 m), Charco la Pared 3 (21 m), Charco la Pared 2 (25 m), Mar Bonanza (36 m), Apartamento Salinas del Mar (40 m), Mirador del Roque (57 m), Mirador del Roque (57 m), Roque del este Lanzarote disconnection near of the sea (58 m), Yaramar (66 m), Odamar de Orzola (91 m),
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
Boasting a private entrance, this apartment features 2 bedrooms and 1 bathroom with a bath or a shower. In the well-equipped kitchen, guests will find a refrigerator, kitchenware, an oven and a microwave. Featuring a balcony with sea views, this apartment also features a washing machine and a flat-screen TV. The unit has 3 beds.
En triar El Charco, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel El Charco comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament privat
Platja
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Situat a primera línia de platja, Ombrel·les
Estacionament al carrer
Tauler d'informació turística, Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura
Habitacions exclusives per a no fumadors, Instal·lacions adaptades per a persones amb discapacitat, Habitacions per a famílies, No es permet fumar en tot l'establiment, Accés per a cadires de rodes
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut, L'establiment proporciona termòmetres als hostes
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades
Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament privat disponible. Aparcament al carrer disponible.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 22:00:00
A partir de les 07:00:00 Fins a les 11:00:00
Els nens de 0 a 11 anys paguen 12.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens a partir de 12 anys paguen 35.00 EUR per nit amb llit addicional. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 100.00 EUR.
No s'admeten mascotes.
Acosta't a El Charco en un tres i no res amb aquestes coordenades! - 29.220873,-13.449147
El Charco sap com fer feliços els vostres convidats: ofereix accés gratuït a Internet. Així que endavant, aprofita aquesta gran comoditat i connecta't.
A El Charco, no t'has de preocupar d'on aparcar el cotxe. Els nostres clients poden estar tranquils sabent que hi ha aparcament gratuït disponible.
Feu el registre d'entrada a El Charco comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a El Charco, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Apartamentos La Calvera, La Cabala de Ibeas, My Little Paradise, Cal Jardiner, 487 B Island Village Costa Adeje,
Més destinacions — Hotels a Tafuna, Hotels a Ḩayy aş Şāliḩīyah, Hotels a Balneario Argentino, Hotels a East End, Hotels a Dan Pienaar,






