Puntuació a partir de 48 comentaris
Offering a garden and quiet street view, Yn e Homeie is situated in Baar, 9.4 km from Nuerburgring and 30 km from Maria Laach Abbey. Boasting private check-in and check-out, this property also provides guests with a picnic area. Free private parking is available and the apartment also features bike hire for guests who want to explore the surrounding area.
The spacious apartment with a terrace and garden views has 2 bedrooms, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with a dishwasher and an oven, and 1 bathroom with a walk-in shower. A private entrance leads guests into the apartment, where they can enjoy some wine or champagne. The property has an outdoor dining area.
Guests can also relax in the shared lounge area.
Cochem Castle is 38 km from the apartment, while Castle Eltz is 39 km from the property. Frankfurt-Hahn Airport is 76 km away.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
This spacious apartment is comprised of 1 living room, 2 separate bedrooms and 1 bathroom with a walk-in shower and a bath. Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and an oven in the kitchen. The apartment also has a barbecue. This wheelchair accessible apartment features a washing machine, a seating area with a flat-screen TV and a roll-in shower. The unit offers 2 beds.
En triar Yn e Homeie, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Yn e Homeie comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat
Connexió a Internet
Zona de barbacoa, Servei de lliurament d'aliments, Vins / caves / xampanys
Servei de transport (cost addicional), Servei de transport
Registre d'entrada i sortida ràpid, Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Àrea de televisió o saló compartit, Mobiliari d'exterior confortable, Àrea de pícnic amb taules
Habitacions exclusives per a no fumadors, Instal·lacions adaptades per a persones amb discapacitat, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Accés per a cadires de rodes, Lavabo a una alçada elevada
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura
Els serveis d'Internet estan disponibles.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 18:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 11:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Necessiteu trobar Yn e Homeie en un tres i no res? Només has de connectar aquestes coordenades al teu GPS i estaràs allà en un tres i no res. - 50.35507,7.048308
Busques un lloc on aparcar? No busquis més! El nostre establiment ofereix aparcament gratuït per a tots els seus hostes, fent que la seva estada sigui encara més agradable!
Feu el registre d'entrada a Yn e Homeie comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Yn e Homeie, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Alemanya — Hotel La Quinta - adults only, Ferienwohnung im Grünen EG mit Terrasse, Bernstein Mare Luxor Penthouse 1, Piraten-Nest, Koje 21,
Més destinacions — Hotels a Vrltići, Hotels a Jonquiere, Hotels a Luxor, Hotels a Alsószuha, Hotels a Nendeln,









