Fantàstic
9,0 /10

Puntuació Comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Villa PLOMERO by La Villa Company, Cala en Porter

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 8 Travessia de la Tramuntana, 07730 Cala en Porter, Espanya Espanya - Veure al mapa
9,0 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Vil·la
Mostra preus
Breu descripció

Set in Cala'n Porter, 1.4 km from Cala en Porter Beach and 15 km from Mahon Port, Villa PLOMERO by La Villa Company offers air conditioning. This villa features a private pool, a garden, barbecue facilities, free WiFi and free private parking. The property is non-smoking and is located 21 km from Es Grau.

The villa comes with 2 bedrooms, 2 bathrooms, bed linen, towels, a flat-screen TV with streaming services, a dining area, a fully equipped kitchen, and a terrace with pool views. Guests can enjoy a meal on an outdoor dining area while overlooking the garden views. For added privacy, the accommodation features a private entrance.

La Mola Fortress is 22 km from the villa, while Mount Toro is 23 km away. Menorca Airport is 13 km from the property.

Instal·lacions
Gaudeix de la llibertat de navegar per Internet en qualsevol moment i en qualsevol lloc amb la nostra xarxa sense fil d'última generació. Mantingueu-vos en contacte amb el que és important i assegureu-vos que mai no us perdeu cap senyal. Només acceptem pagaments sense efectiu a la nostra Vil·la Villa PLOMERO by La Villa Company. Tot i que les mascotes són una part tan estimada de moltes famílies, malauradament no estan permeses als nostres allotjaments. Entenem que això pot ser decebedor per a alguns, però cal garantir la seguretat i la comoditat de tots els hostes. El nostre allotjament Villa PLOMERO by La Villa Company ofereix còmodes llits o bressols per als nens, garantint-los un bon descans durant la seva estada. Prepara't per a la teva estada somiada! Si us plau, reservi la seva habitació avui mateix i gaudeixi de tot el que el nostre Vil·la pot oferir.

Hotels i allotjaments propers Villa FLEUR (26 m), Villa Los Cerezos Private Pool (57 m), Villa Belvedere (81 m), Casa Honiol, private and spacious villa with sea views (117 m), Villa Marques by Villa Plus (119 m), Villas Vanessa & Ruth (121 m), Villa Maria (156 m), La Joya by Villa Plus (162 m), Villa CLAUDIA Menorca (167 m), Villa Solymar (184 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Vil·la de 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Vil·la de 2 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Seient còmode,
  • Ferro de planxar,
  • Climatització,
  • Ventilador elèctric,
  • Guardarroba,
  • Màquina de rentar roba,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Accés privat,
  • Piscina particular,
  • Caixa de seguretat,
  • Papereres -> Recipients per a residus
Bany
  • Paper higiènic,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Lavabo / Pica,
  • Bany privat / Bany en suite
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió,
  • Servei de transmissió en línia (com ara Netflix)
Menjar i begudes
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Trona -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Microones -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Barbacoa -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Cuina -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Vistes al jardí verd,
  • Vistes a la piscina refrescant,
  • Terrassa àmplia
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent
Seguretat
  • Detector de fum,
  • Extintor d'incendis

This villa provides a private pool. Featuring a private entrance, this air-conditioned villa is comprised of a kitchen, 2 bedrooms and 2 bathrooms with a shower and a hairdryer. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and a microwave in the well-fitted kitchen. The villa also has a barbecue. Boasting a terrace with garden views, this villa also offers a washing machine and a flat-screen TV with streaming services. The unit offers 3 beds.

Opinions del Villa PLOMERO by La Villa Company

En triar Villa PLOMERO by La Villa Company, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Villa PLOMERO by La Villa Company

Els preus a l'hotel Villa PLOMERO by La Villa Company comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Villa PLOMERO by La Villa Company

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat

Activitats Activitats

Activitats de piragüisme, Activitats de submarinisme, Esports equestres, Àrea aquàtica

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Menjar i begudes Menjar i begudes

Zona de barbacoa

Piscines i benestar Piscines i benestar

Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior oberta tot l'any, Àrea de poca profunditat, Gandules o hamaques, Ombrel·les, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Mobiliari d'exterior confortable

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Seguretat Seguretat

Caixa de seguretat, Sensors de fum, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Botiquín de primer auxili disponible

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.

Pàrquing Villa PLOMERO by La Villa Company Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del Villa PLOMERO by La Villa Company

Entrada Villa PLOMERO by La Villa Company Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 00:00:00

Sortida Villa PLOMERO by La Villa Company Sortida

A partir de les 05:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 2 anys paguen 15.00 EUR per nit amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 25 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 300.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte Villa PLOMERO by La Villa Company Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Villa PLOMERO by La Villa Company a Cala en Porter

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades de latitud i longitud d'Villa PLOMERO by La Villa Company?

Busques Villa PLOMERO by La Villa Company? Només has d'introduir aquestes coordenades al teu GPS i t'hi arribarem en molt poc temps! - 39.866254,4.136539

Villa PLOMERO by La Villa Company té WiFi gratuïta?

Villa PLOMERO by La Villa Company ofereix accés a Internet il·limitat definitiu per a tots els seus hostes. Surfeja sense cost addicional perquè la teva estada sigui encara més dolça.

Hi ha aparcament gratuït a Villa PLOMERO by La Villa Company?

Els viatgers per carretera s'alegren! El nostre establiment disposa d'aparcament gratuït, perquè puguis estar tranquil sabent que el teu cotxe està aparcat de forma segura durant tota la teva estada.

A quina hora poden entrar i sortir d'Villa PLOMERO by La Villa Company?

Feu el registre d'entrada a Villa PLOMERO by La Villa Company comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Quines són les millors maneres de contactar amb Villa PLOMERO by La Villa Company?

Un cop hagis fet una reserva a Villa PLOMERO by La Villa Company, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.