Puntuació a partir de 20 comentaris
El Villa Gala està situat a Cala'n Bosch, a 1,2 km de la platja de Son Xoriguer i a 600 m del far d'Artrutx, i ofereix allotjament amb WiFi gratuïta, aire condicionat, piscina exterior i terrassa. La vil·la té piscina privada, jardí i aparcament privat gratuït.
Aquesta vil·la de 4 habitacions inclou cuina amb microones i nevera, TV de pantalla plana, zona d'estar i 3 banys amb dutxa.
Hotels i allotjaments propers Villa d’Aina * Propiedad privada con piscina (9 m), Villa Menorcahome 14 (32 m), Villa Perez (34 m), Can Xubec (50 m), Gran casa con Bonito Jardin (62 m), Nuramar Aparthotel (73 m), Villa 26 (77 m), Llevant 11 E1 (78 m), Villa Neva (106 m), Villa Lauvic (107 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
The private pool is a top feature of this villa. In the well-fitted kitchen, guests will find a refrigerator, kitchenware, an oven and a microwave. The spacious air-conditioned villa features a flat-screen TV, a washing machine, a private entrance, soundproof walls as well as garden views. The unit has 6 beds.
En triar Villa Gala, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Villa Gala comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Activitats de pesca, Pràctica de windsurf, Rutes de senderisme, Activitats de submarinisme, Esports equestres, Àrea aquàtica
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior oberta tot l'any, Gandules o hamaques, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió
Estacionament en un pàrquing
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Mobiliari d'exterior confortable
Servei de neteja diària
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible
Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients
Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible. Garatge disponible.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 22:00:00
Fins a les 10:00:00
Els nens de 0 a 0 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 300.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.
No s'admeten mascotes.
Necessiteu trobar Villa Gala en un tres i no res? Només has de connectar aquestes coordenades al teu GPS i estaràs allà en un tres i no res. - 39.926887,3.829237
Villa Gala sap tractar bé als seus convidats! Tots els hostes reben accés gratuït a Internet, això és només una oferta.
Villa Gala fa que la vostra estada sigui encara més acollidora: aparcament gratuït per a tots els seus hostes. Gaudeix de la comoditat i l'estalvi d'una visita sense complicacions.
Feu el registre d'entrada a Villa Gala comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Villa Gala, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Casa Estrella Marina del Este, TODOSIERRANEVADA ZONA BAJA - 2 DORMITORIOS DELUXE REFORMADO - JUNTO A LOS TELECABINAS, Hauzify I Casa Arboç, Murta 26, Wyndham - Bright and Modern 2BR with Sea Views in,
Més destinacions — Hotels a Anse des Cayes, Hotels a Pointe-Noire, Hotels a Rabil, Hotels a Aguada, Hotels a Cupe Coy,









