Puntuació Comentaris
Set in La Pineda, just 500 metres from Playa de la Pineda, UDA Vacacional - Palmeras y vistas al mar en La Pineda offers beachfront accommodation with a garden and free WiFi. This apartment also has a private pool. The property is non-smoking and is located 6.5 km from PortAventura.
The apartment features a terrace, 1 bedroom, a living room and a well-equipped kitchen. A flat-screen TV is featured.
Ferrari Land is 6.8 km from the apartment, while Marina Tarragona is 10 km away. Reus Airport is 17 km from the property.
Hotels i allotjaments propers La Pineda (12 m), Beach & Fun: Cozy Studio (19 m), Estudio la Pineda playa (34 m), Alma de Mar (40 m), Estudio Loft (45 m), La Pineda playa (45 m), Promar Playa 304 (45 m), Promar (50 m), Estudio delante del mar (53 m), Promar Playa 685 (57 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
The private pool is the special feature of this apartment. The apartment's kitchen is available for cooking and storing food. Featuring a terrace, this apartment also offers a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 2 beds.
En triar UDA Vacacional - Palmeras y vistas al mar en La Pineda, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel UDA Vacacional - Palmeras y vistas al mar en La Pineda comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Mascotes permeses, Connexió WiFi a tot l'establiment
Platja
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Situat a primera línia de platja
Jardí botànic, Terrassa amb vistes
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Parking information is not available.
A partir de les 17:00:00 Fins a les 20:00:00
A partir de les 09:00:00 Fins a les 11:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 300.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.
S’admeten animals de companyia. Poden aplicar-se càrrecs addicionals.
Necessites trobar UDA Vacacional - Palmeras y vistas al mar en La Pineda? Deixeu-nos ser el vostre guia amb les nostres coordenades GPS: fan que localitzar aquest meravellós lloc sigui més fàcil que mai. - 41.080383,1.183608
Si busques una connexió a Internet, UDA Vacacional - Palmeras y vistas al mar en La Pineda té l'esquena! Gaudeix d'una experiència online gratuïta amb cada estada.
Feu el registre d'entrada a UDA Vacacional - Palmeras y vistas al mar en La Pineda comença a 17:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a UDA Vacacional - Palmeras y vistas al mar en La Pineda, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Chalet Muelle Pesquero 66, Europa 400, ebrovista, Two bedroom apartment in Riviera del sol, View Plaza Candelaria, Cadiz,
Més destinacions — Hotels a Gangtey Gonpa, Hotels a Krummenau, Hotels a Libānggaon, Hotels a Rozalin, Hotels a San Germán,









