Puntuació a partir de 70 comentaris
Boasting air-conditioned accommodation with a private pool, garden view and a patio, The Orchard is set in Yarrawonga. Both free WiFi and parking on-site are accessible at the holiday home free of charge.
The spacious holiday home with a terrace and pool views has 4 bedrooms, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with a dishwasher and an oven, and 2 bathrooms with a walk-in shower. Towels and bed linen are offered in the holiday home. The property has an outdoor dining area.
Guests can also relax in the garden.
Hotels i allotjaments propers Yarrawonga walk everywhere (148 m), Pipers Rest (170 m), Yarrawonga Holiday Park (248 m), Terminus Hotel Yarrawonga (328 m), Unit in Hovell Street (329 m), Central Yarrawonga Motor Inn (351 m), Edgewater on Irvine (367 m), Burkes Hotel Motel (399 m), Apartments on Belmore - The Ledger (409 m), Apartments on Belmore -The Ferguson (419 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Els menors de 18 anys només poden fer el check-in acompanyats d'un progenitor o tutor legal.
The pool with a view is a top feature of this holiday home. Boasting a private entrance, this air-conditioned holiday home comes with 1 living room, 4 separate bedrooms and 2 bathrooms with a walk-in shower and a bath. Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware in the well-equipped kitchen. The holiday home also includes a barbecue. The spacious holiday home features a washing machine, a minibar, a tea and coffee maker, a flat-screen TV with streaming services, as well as garden views. The unit has 6 beds.
En triar The Orchard, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel The Orchard comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Connexió WiFi a tot l'establiment
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Zona de barbacoa
Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior oberta tot l'any, Piscina amb valla, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió
Estacionament en un pàrquing
Opció de factura
Jardí botànic, Terrassa amb vistes
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Garatge disponible.
A partir de les 14:00:00 Fins a les 17:00:00
Fins a les 10:00:00
Els nens a partir de 0 anys s’allotgen gratuïtament amb llit addicional. Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 400.00 AUD. Mètode de pagament del dipòsit: card.
No s'admeten mascotes.
Amb uns simples clics podràs localitzar l'objecte The Orchard. Només cal que introduïu les seves coordenades a l'aplicació de mapes: esteu de camí al lloc en un obrir i tancar d'ulls. - -36.012315,146.000552
The Orchard té una delícia especial per als seus hostes: Internet gratuït! Així que no et preocupis per superar els teus límits de dades durant la teva estada!
Si estàs buscant un lloc on allotjar-te que disposi de pàrquing gratuït, fes-nos un cop d'ull! Tots els hostes poden gaudir de la comoditat sense preocupar-se de trobar (o pagar) un lloc.
Feu el registre d'entrada a The Orchard comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a The Orchard, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.









