Fantàstic
9,4 /10

Puntuació a partir de 19 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

The Old Stables, Swansea

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • the Old Stables Great Kittle Farm,Kittle Swansea, SA3 3JX Swansea, Regne Unit Regne Unit - Veure al mapa
9,4 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

The Old Stables is situated in Swansea, 10 km from Grand Theatre, 11 km from Oxwich Bay, and 20 km from Rhossili Bay. This property offers access to a patio, free private parking and free WiFi. The property is non-smoking and is located 2.5 km from Brandy Cove Beach.

The holiday home features 1 bedroom, a flat-screen TV, a fully equipped kitchen with an oven and a microwave, a washing machine, and 1 bathroom with a shower. Guests can enjoy a meal on an outdoor dining area while overlooking the garden views. For added privacy, the accommodation features a private entrance.

Guests at the holiday home can enjoy hiking nearby, or make the most of the garden.

Swansea Marina is 10 km from The Old Stables, while Cathedral Church of St Joseph is 12 km away. Cardiff Airport is 69 km from the property.

Instal·lacions
Trobareu que les nostres habitacions per a no fumadors seran un canvi refrescant respecte a les habitacions a humitat i plenes de fum que hem vist en altres allotjaments. Oferim una gran varietat d'habitacions per a no fumadors per a tots els pressupostos i preferències. La higiene és la nostra màxima prioritat. Tota la roba de llit, tovalloles i altres articles que puguin portar bacteris es netegen d'acord amb les normes sanitàries locals per garantir la neteja de l'estada dels nostres hostes amb nosaltres! El nostre allotjament The Old Stables és una zona lliure de mascotes, de manera que no podràs portar cap amic pelut amb tu per a la teva estada. T'assegurem que tots els nostres hostes podran gaudir d'unes tranquil·les vacances sense mascotes! El nostre allotjament The Old Stables està totalment equipat amb tots els estris de cuina necessaris perquè puguis preparar deliciosos àpats durant la teva estada! Queda't amb nosaltres a la bonica !

Hotels i allotjaments propers The Gower Hotel (398 m), Wood Cottage - 3 Bedroom - Bishopston Swansea (579 m), West Wing at The Swallows - Kingsize Ensuite Bedroom and Private Garden (783 m), Vineyard Barns Gower (980 m), Rose Cottage - 3 Bedroom - Murton Mumbles (1.16 km), Mumbles Gower cottage (1.17 km), Spacious 1 bed bungalow located on a Gower Sheep Farm (1.79 km), Hael Farm Cottage (2.00 km), Redcliffe Apartments Flat 7A (2.13 km), Cosy cottage in peaceful location (2.17 km),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Casa 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Ventilador elèctric,
  • Material per planxar,
  • Sòl de fusta,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Catifa,
  • Màquina de rentar roba,
  • Guardarroba,
  • Ferro de planxar,
  • Seient còmode,
  • Accés privat,
  • Sistema de calefacció,
  • Espai per relaxar-se
Bany
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Lavabo / Pica,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Paper higiènic
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Taula de menjador -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Accés amb clau electrònica
Vistes i exteriors
  • Terrassa exterior,
  • Vistes al jardí verd
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent
Seguretat
  • Detector de monòxid de carboni,
  • Detector de fum,
  • Extintor d'incendis

Featuring a private entrance, this holiday home also comprises 1 bedroom, a seating area and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. In the well-equipped kitchen, guests will find a refrigerator, kitchenware, an oven and a microwave. The holiday home provides a washing machine, a dining area, a wardrobe, a flat-screen TV, as well as garden views. The unit offers 1 bed.

Opinions del The Old Stables

En triar The Old Stables, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel The Old Stables

Els preus a l'hotel The Old Stables comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del The Old Stables

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat

Activitats Activitats

Camp de golf (menys de 3 km), Activitats de pesca, Pràctica de windsurf, Activitats de piragüisme, Rutes de senderisme

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Mobiliari d'exterior confortable

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Exclusivament per a adults

Seguretat Seguretat

Sensors de fum, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.

Pàrquing The Old Stables Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del The Old Stables

Entrada The Old Stables Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 18:00:00

Sortida The Old Stables Sortida

A partir de les 08:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 18 anys.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
 
Formes de contacte The Old Stables Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de The Old Stables a Swansea

 
Preguntes més freqüents
Em podries donar les coordenades geogràfiques d'The Old Stables?

Necessiteu trobar The Old Stables en un tres i no res? Només has de connectar aquestes coordenades al teu GPS i estaràs allà en un tres i no res. - 51.583398,-4.05913

The Old Stables té WiFi gratuïta?

The Old Stables té una delícia especial per als seus hostes: Internet gratuït! Així que no et preocupis per superar els teus límits de dades durant la teva estada!

The Old Stables cobra per aparcar?

The Old Stables s'assegura que tots els seus hostes puguin venir i anar fàcilment oferint aparcament gratuït.

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de The Old Stables?

Feu el registre d'entrada a The Old Stables comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com puc contactar amb The Old Stables?

Un cop hagis fet una reserva a The Old Stables, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.