Fantàstic
9,1 /10

Puntuació a partir de 11 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

The Nook, Bowral

Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 2576 Bowral, Austràlia Austràlia - Veure al mapa
9,1 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Featuring barbecue facilities, The Nook offers accommodation in Bowral, 30 km from Twin Falls Lookout and 25 km from Robertson Heritage Railway Station. The air-conditioned accommodation is 23 km from Fitzroy Falls, and guests can benefit from on-site private parking and complimentary WiFi. The property is non-smoking and is located 27 km from Belmore Falls.

The holiday home features 3 bedrooms, a TV, a fully equipped kitchen with a dishwasher and an oven, a washing machine, and 1 bathroom with a bath. The accommodation offers a fireplace.

Shellharbour Airport is 75 km away.

Instal·lacions
Amb la nostra opció de pagament cashless, no t'has de preocupar de portar factures grans. Totes les teves transaccions es tramitaran a través de la pàgina web segura de l'immoble i no deixaran cap registre que pugui identificar qui ha pagat per què! M'encanta que tinguem una gran selecció d'instal·lacions de barbacoa a la allotjament! També hi ha una increïble zona de barbacoa a l'exterior. Les nostres habitacions estan totalment equipades amb un assecador elegant i potent, perquè puguis preparar-te amb estil! Regala't una estada agradable amb nosaltres! La nostra càlida hospitalitat farà que et sentis com a casa i el nostre confortable allotjament The Nook és el lloc perfecte per relaxar-te. Benvingut!

Hotels i allotjaments propers Loganberry House - A Highlands home away from home (51 m), Nickle Cottage - your own little Bowral retreat! (54 m), Teds Place Close to Bowral Town (65 m), Albert Fields (347 m), Jony's Cottage - Private, peaceful, close to town! (380 m), Magnolia Corner (443 m), The Potting Shed at Bunya House (576 m), Amber Cottage (619 m), Kookaburra Cottage (673 m), Bowral Retreat (718 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

L'aparcament té poques places i està subjecte a la disponibilitat.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Aquest allotjament està situat en una zona residencial. Per tant, es demana als clients que no facin soroll.
En cas que marxis abans d'hora, l'allotjament et carregarà l'import total de la teva estada.
Cal fer el pagament abans de l'arribada amb transferència bancària. L'allotjament es posarà en contacte amb tu després de fer la reserva i et donarà més informació.
Si has reservat una tarifa amb pagament per avançat i necessites una factura, demana-la amb les dades de la teva empresa a l'apartat Fes una pregunta.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
BungalouDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Bungalou
Serveis
  • WiFi / Wi-Fi / Internet sense fils
Equipament de l'habitació
  • Estufa de llenya,
  • Sistema de calefacció,
  • Màquina assecadora,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Màquina de rentar roba,
  • Accés privat,
  • Ventilador elèctric,
  • Climatització
Bany
  • Gel de bany,
  • Xampú per a cabells,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Banyera / Banyera gran,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Acondicionador per als cabells
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Barbacoa -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Trona -> ca,
  • Torradora -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols
Seguretat
  • Detector de fum

The fireplace is the standout feature of this bungalow. Boasting a private entrance, this air-conditioned bungalow comes with a kitchen, 3 bedrooms and 1 bathroom with a bath and a hairdryer. Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware in the well-fitted kitchen. The bungalow also includes a barbecue. This bungalow has a washing machine, a coffee machine, a TV and outdoor furniture. The unit has 4 beds.

Opinions del The Nook

En triar The Nook, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel The Nook

Els preus a l'hotel The Nook comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del The Nook

General General

Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Menjar i begudes Menjar i begudes

Zona de barbacoa

Altres Altres

No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Seguretat Seguretat

Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Accés a especialistes de la salut

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing The Nook Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del The Nook

Entrada The Nook Entrada

A partir de les 15:00:00

Sortida The Nook Sortida

Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 1 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

S’admeten animals de companyia. Poden aplicar-se càrrecs addicionals.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
Formes de contacte The Nook Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de The Nook a Bowral

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades geogràfiques d'The Nook?

Si busques un objecte de The Nook, només has d'introduir aquestes coordenades i et conduiran directament allà! - -34.486356,150.431316

The Nook ofereix Internet Wi-Fi gratuïta?

The Nook s'acosta a tu - Internet gratuït està inclòs en la teva estada!

Hi ha aparcament gratuït per als clients d'The Nook?

Relaxa't i gaudeix d'una estada sense complicacions a la nostra propietat: deixa el cotxe en mans eficients del nostre pàrquing gratuït!

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de The Nook?

Feu el registre d'entrada a The Nook comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Quina és la millor manera de contactar amb The Nook?

Un cop hagis fet una reserva a The Nook, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.