Puntuació a partir de 77 comentaris
The Hideaway is a recently renovated apartment in Ainsdale, where guests can make the most of its free bikes and garden. Both free WiFi and parking on-site are accessible at the apartment free of charge. Outdoor seating is also available at The Hideaway.
The spacious apartment is located on the ground floor and has 1 bedroom, a flat-screen TV with streaming services and a fully equipped kitchenette that provides guests with a microwave and a toaster. A private entrance leads guests into the apartment, where they can enjoy some fruits and chocolates or cookies. This apartment is non-smoking and soundproof.
Guests at the accommodation will be able to enjoy activities in and around Ainsdale, like cycling. The Hideaway has a picnic area and a terrace.
Southport Beach is 2.6 km from the apartment, while Aintree Racecourse is 18 km from the property. Liverpool John Lennon Airport is 42 km away.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
Guests will find a refrigerator, kitchenware, a microwave and a toaster in the well-equipped kitchenette. The apartment also features a barbecue. The spacious apartment offers a flat-screen TV with streaming services, a private entrance, soundproof walls, a tea and coffee maker as well as garden views. The unit has 1 bed.
En triar The Hideaway, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel The Hideaway comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Connexió WiFi a tot l'establiment
Camp de golf (menys de 3 km), Rutes de ciclisme
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Zona de barbacoa, Vins / caves / xampanys
Gandules o hamaques, Ombrel·les
Registre d'entrada i sortida privat
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Mobiliari d'exterior confortable, Àrea de pícnic amb taules
Servei de neteja diària
Habitacions per a famílies, Habitacions amb aïllament acústic, Sistema de calefacció, Habitacions especials per a al·lèrgics, No es permet fumar en tot l'establiment, Espai designat per a fumadors, Accés amb clau electrònica
Protecció 24 hores al dia, Sistema d'alarma de seguretat, Sensors de fum, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut, Es proporcionen mascaretes per als hostes
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 18:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 12:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 18 anys.
No s'admeten mascotes.
Busques The Hideaway? Consulteu les nostres coordenades per identificar fàcilment la vostra ubicació exacta, independentment d'on sigueu. - 53.590063,-3.042677
Agafa el teu ordinador portàtil i prepara't per navegar - The Hideaway ofereix als hostes accés a Internet gratuït i d'alta velocitat perquè puguin estar connectats mentre estan de vacances.
The Hideaway sap que cada cèntim compta, de manera que es van assegurar que no us hagueu de preocupar de la vostra estada oferint aparcament gratuït als seus hostes.
Feu el registre d'entrada a The Hideaway comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 12:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a The Hideaway, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Regne Unit — Old Mill Cottage, North Mere Rural Cottages, Squirrel Lodge, Bickley London Holiday Home, Stay Sleep Rest - Firth Park,
Més destinacions — Hotels a Larrivière, Hotels a Hastière-par-delà, Hotels a Viñak, Hotels a Cojutepeque, Hotels a Tortola,
