Puntuació a partir de 20 comentaris
Set in San Sebastián de la Gomera in the Canary Islands region, terraza del sol has a terrace and city views. The apartment is 27 km from Parque Nacional de Garajonay. Free WiFi is available throughout the property and Playa de la Cueva is 1.6 km away.
The apartment is composed of 2 bedrooms, a fully equipped kitchen, and 1 bathroom. A flat-screen TV is offered. The accommodation is non-smoking.
La Gomera Airport is 33 km from the property.
Hotels i allotjaments propers Apartamentos la villa 4 (272 m), Holiday House Gara (283 m), Holiday House La Noria (305 m), apartamentos la villa 3 (337 m), Apartamento Cumbre (378 m), Calle Real (380 m), Holiday House Penthouse in La Gomera (439 m), Apartamento en Casco Histórico (452 m), Hotel La Colombina (453 m), Apartamento Noa (488 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
The apartment's kitchen is available for cooking and storing food. Featuring a terrace with city views, this apartment also provides a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 2 beds.
En triar terraza del sol, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel terraza del sol comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Connexió WiFi a tot l'establiment
Platja
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Terrassa amb vistes
Habitacions exclusives per a no fumadors, No es permet fumar en tot l'establiment
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Parking information is not available.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 18:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 11:00:00
Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 200.00 EUR.
No s'admeten mascotes.
Si busques un objecte de terraza del sol, només has d'introduir aquestes coordenades i et conduiran directament allà! - 28.097507,-17.115362
terraza del sol va un pas més enllà proporcionant als seus hostes accés gratuït a Internet, perquè pugueu estar connectat durant el vostre viatge.
Feu el registre d'entrada a terraza del sol comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a terraza del sol, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Casablanca Apartments, Santa Ponsa, Gorosarri, APARTAMENTO LOFT PRIMERA LÍNEA de playa, vistas altas mar y castillo, Veoapartment Casa Relator, Apartamento Toboso III,
Més destinacions — Hotels a Winkl, Hotels a Chã da Igreja, Hotels a Trípoli, Hotels a Kampong Ladang Baharu, Hotels a NʼDjamena,








