Puntuació Comentaris
Located 12 km from Litoral Plaza Shopping, 17 km from Brisamar Shopping and 22 km from Miramar Shopping, T902 - Vista Panorâmica | 3 Dorm | Wi-fi e Garagem features accommodation situated in Praia Grande. It is set less than 1 km from Balneario Maracana Beach and provides a lift. The accommodation offers a 24-hour front desk and parking on-site.
Providing access to a balcony, the apartment consists of 3 bedrooms. Offering a terrace with sea views, this apartment also features a TV, a well-equipped kitchen with an oven, a microwave and a fridge, as well as 2 bathrooms. The accommodation is non-smoking.
Santos Bus Station is 24 km from the apartment, while Itanhaem Bus Station is 38 km from the property. Sao Paulo/Congonhas Airport is 73 km away.
Hotels i allotjaments propers Vista Mar, 1 Dorm, Sacada Gourmet com churrasqueira, wi fi ,garagem, 6 hospedes, enfrente ao Mar (3 m), Frente Mar (4 m), Kit Net em frente a praia (5 m), Lindo apartamento de frente para a praia (5 m), Kit Net em frente a praia (5 m), cancelada (6 m), não disponível (6 m), Apartamento em frente para o mar (7 m), Apto pé na areia em Praia Grande! (20 m), APARTAMENTO TOTALMENTE DE FRENTE AO MAR EM PRAIA GRANDE SP (20 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
The apartment has 3 bedrooms, 2 bathrooms and a kitchen. The fully equipped kitchen features a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. Boasting a terrace with sea views, this apartment also features a coffee machine and a TV. The unit has 3 beds and 2 futons.
En triar T902 - Vista Panorâmica | 3 Dorm | Wi-fi e Garagem, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel T902 - Vista Panorâmica | 3 Dorm | Wi-fi e Garagem comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel
Estacionament en un pàrquing
Recepció oberta 24 hores
Elevador, No es permet fumar en tot l'establiment
La informació sobre Internet no està disponible.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Garatge disponible.
A partir de les 18:00:00 Fins a les 23:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 16:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Necessites trobar T902 - Vista Panorâmica | 3 Dorm | Wi-fi e Garagem? No busqueu més: tenim les coordenades exactes per a vosaltres. Ara l'accés a aquest lloc no podria ser més fàcil. - -24.037611,-46.495004
Allotjar-se en aquesta propietat és un gran actiu: ofereixen aparcament gratuït, de manera que no us haureu de preocupar d'aquestes molestes tarifes. Gaudeix de la teva estada sense càrregues econòmiques addicionals.
Feu el registre d'entrada a T902 - Vista Panorâmica | 3 Dorm | Wi-fi e Garagem comença a 18:00:00 i la sortida és abans de 16:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a T902 - Vista Panorâmica | 3 Dorm | Wi-fi e Garagem, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.