Søkefiltre
Sjekk beliggenhet
Legg til en vurdering
Søk i nærheten for i kveld
Tilbud

T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil, Créteil

●●●●
Booking, overnattingssteder, gjesteanmeldelser, fotogalleri, priser
  • 3, Impasse Eugène Delacroix, 94000 Créteil, Frankrike Frankrike - Vis på kart
Type overnattingssted: Leilighet
Vis priser
Kort beskrivelse

T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil ligger i Créteil, 12 kilometer fra Gare de Lyon jernbanestasjon, 13 kilometer fra Opéra Bastille og 15 kilometer fra Notre-Dame. Dette overnattingsstedet har balkong og gratis WiFi. Overnattingsstedet ligger 16 kilometer fra Pompidou-senteret og 17 kilometer fra Gare de l'Est jernbanestasjon.

T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil har 4 soverom, 2 bad med hårføner, stue og kjøkken med kjøleskap. Håndklær og sengetøy finnes tilgjengelig i leiligheten.

Sainte-Chapelle-kirken ligger 15 kilometer fra overnattingsstedet, mens Luxembourghagen er 15 kilometer unna. Paris - Orly lufthavn ligger 11 kilometer unna.

Fasiliteter
Innkvarteringmen tilbyr bagasjeoppbevaring, slik at du ikke trenger å bekymre deg for å bære vesken hele dagen. Vår Leilighet T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil ødelegger gjestene med den ekstra bonusen gratis parkering - noe som betyr at du ikke trenger å bekymre deg for de tungvinte avgiftene under besøket! Selv om vi elsker lodne venner, kan dessverre ikke kjæledyr innkvarteres i vår Leilighet T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil. Vi beklager eventuelle ulemper dette kan medføre, og håper du fortsetter å vurdere å bo hos oss! Nyt bekvemmeligheten av en mikrobølgeovn i din innkvartering T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil for raske, deilige måltider! Velkommen til vårt anlegg. Vi har en flott beliggenhet og mange fasiliteter å tilby!

Hoteller og overnattingssteder i nærheten logement entier appartement T3 (115 m), Appartement aux portes de Paris (371 m), Large 4 Bedroom Apartment near metro - only 30 minutes to Paris and Disneyland (376 m), Coucher Creteil (437 m), Campanile Créteil Centre (442 m), YLt333 (448 m), The City Nest - Duke Housing (455 m), The Lake Aurora Suite - Duke Housing (455 m), The Luxe Lake - Duke Housing (455 m), The Creteil Shelter - Duke Housing (455 m),

English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Viktig informasjon

Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.

Se ledige datoer
Rom / Leilighetstyper
Leilighet med 4 soveromRom beskrivelse
Alternativer
Romfotografier Leilighet med 4 soverom
Tjenester
  • WiFi -> Trådløst internett
Romfasiliteter
  • Tørketrommel,
  • Oppvarming,
  • Strykejern apparat,
  • Vaskemaskin enhet,
  • Strykeutstyr sett,
  • Barnesenger for småbarn
Bad
  • Toalett -> WC,
  • Dusj -> Dusjkabinett,
  • Badekar -> Badekarrom,
  • Eget bad -> Privat bad,
  • Hårføner -> Hårtørker
Teknisk utstyr
  • Fjernsyn
Mat og drikke
  • Ovn,
  • Oppvaskmaskin,
  • Brødrister,
  • Kjøleskap,
  • Mikrobølgeovn,
  • Kjøkkenutstyr,
  • Kaffetrakter og tekoker,
  • Kjøkken
Tjenester og ekstratilbud
  • Håndklær,
  • Sengtøy
Uteareal/utsikt
  • Veranda

This spacious apartment comes with 1 living room, 4 separate bedrooms and 2 bathrooms with a bath and a shower. Guests can make meals in the kitchen that features a refrigerator, a dishwasher, kitchenware and an oven. This apartment has a washing machine, a tea and coffee maker, a TV and a balcony. The unit has 9 beds.

Anmeldelser av T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil

Når du velger T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil, bør du lese vurderinger fra andre gjester.

Legg til anmeldelse og vurdering
Del dine inntrykk relatert til oppholdet ditt på dette stedet
Legg til en vurdering

Priser på T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil

Prisene på T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.

Vis priser

Fasiliteter på T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil

Generelt Generelt

Parkering, Gratis parkering, Trådløst internett i alle områder

Tjenester Tjenester

Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi

Transporttilbud Transporttilbud

Parkering på gaten, Handikapparkering

Resepsjonstjenester Resepsjonstjenester

Oppbevaring av bagasje

Annet Annet

Heis tilgjengelig, Oppvarmingssystem, Røykfri sone i hele overnattingsstedet

Internett Internett

Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.

Parkeringsplass T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil Parkeringsplass

Gratis parkeringsplass! Gratis parkering er tilgjengelig. Gateparkering er tilgjengelig. Tilgjengelig parkering er tilgjengelig.

Regler hos T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil

Innsjekking T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil Innsjekking

Fra 18:00:00 Til 00:00:00

Utsjekking T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil Utsjekking

Til 11:00:00

Barn og ekstra senger Barn og ekstra senger

Gjester må være minst 18 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen.

Kjæledyr Kjæledyr

Kjæledyr er ikke tillatt.

Språk Språk
Kontaktmuligheter T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil Kontaktmuligheter
☎ telefon
@ E-post

Attraksjoner og beliggenhet av T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil i Créteil

Ofte stilte spørsmål
Hva er de geografiske koordinatene (GPS) til T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil?

Finn T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil-objektet raskt ved hjelp av disse koordinatene! Takket være dem vil du raskt kunne finne veien rett dit. - 48.780617,2.460563

Har T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil gratis WiFi?

T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil gir deg en gratis internettforbindelse under oppholdet - hvor fantastisk er det?

Er det gratis parkering på T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil?

Nyt bekvemmeligheten av gratis parkering under ditt opphold hos oss! Du trenger ikke lenger å stresse med å lete etter et sted eller betale høye gebyrer - våre gjester kan hvile lett å vite at de har en ting mindre å bekymre seg for.

Hva er inn- og utsjekkingstidene hos T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil?

Innsjekking på T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil starter på 18:00:00 og utsjekking er før 11:00:00.

Hva er de beste måtene å kontakte T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil på?

Når du har gjort en reservasjon på T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.