T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil ligger i Créteil, 12 kilometer fra Gare de Lyon jernbanestasjon, 13 kilometer fra Opéra Bastille og 15 kilometer fra Notre-Dame. Dette overnattingsstedet har balkong og gratis WiFi. Overnattingsstedet ligger 16 kilometer fra Pompidou-senteret og 17 kilometer fra Gare de l'Est jernbanestasjon.
T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil har 4 soverom, 2 bad med hårføner, stue og kjøkken med kjøleskap. Håndklær og sengetøy finnes tilgjengelig i leiligheten.
Sainte-Chapelle-kirken ligger 15 kilometer fra overnattingsstedet, mens Luxembourghagen er 15 kilometer unna. Paris - Orly lufthavn ligger 11 kilometer unna.
Hoteller og overnattingssteder i nærheten logement entier appartement T3 (115 m), Appartement aux portes de Paris (371 m), Large 4 Bedroom Apartment near metro - only 30 minutes to Paris and Disneyland (376 m), Coucher Creteil (437 m), Campanile Créteil Centre (442 m), YLt333 (448 m), The City Nest - Duke Housing (455 m), The Lake Aurora Suite - Duke Housing (455 m), The Luxe Lake - Duke Housing (455 m), The Creteil Shelter - Duke Housing (455 m),
Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.
This spacious apartment comes with 1 living room, 4 separate bedrooms and 2 bathrooms with a bath and a shower. Guests can make meals in the kitchen that features a refrigerator, a dishwasher, kitchenware and an oven. This apartment has a washing machine, a tea and coffee maker, a TV and a balcony. The unit has 9 beds.
Når du velger T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil, bør du lese vurderinger fra andre gjester.
Prisene på T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.
Parkering, Gratis parkering, Trådløst internett i alle områder
Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi
Parkering på gaten, Handikapparkering
Oppbevaring av bagasje
Heis tilgjengelig, Oppvarmingssystem, Røykfri sone i hele overnattingsstedet
Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.
Gratis parkeringsplass! Gratis parkering er tilgjengelig. Gateparkering er tilgjengelig. Tilgjengelig parkering er tilgjengelig.
Fra 18:00:00 Til 00:00:00
Til 11:00:00
Gjester må være minst 18 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen.
Kjæledyr er ikke tillatt.
Finn T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil-objektet raskt ved hjelp av disse koordinatene! Takket være dem vil du raskt kunne finne veien rett dit. - 48.780617,2.460563
T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil gir deg en gratis internettforbindelse under oppholdet - hvor fantastisk er det?
Nyt bekvemmeligheten av gratis parkering under ditt opphold hos oss! Du trenger ikke lenger å stresse med å lete etter et sted eller betale høye gebyrer - våre gjester kan hvile lett å vite at de har en ting mindre å bekymre seg for.
Innsjekking på T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil starter på 18:00:00 og utsjekking er før 11:00:00.
Når du har gjort en reservasjon på T5 Spacieux Métro Parking 2 min Créteil Soleil, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.
Hoteller i Frankrike — Chalet de la Yodine, Nestor&Jeeves - MARYLIN - Central - Very close sea, Superbe appartement lumineux avec parking gratuit, FREE Parking - Self Checkin - WIFI - Balcony - LE CHEVERUS - SUPERBORDEAUX, Centre-ville historique,
Flere destinasjoner — Hotell i Iloneyon-Sekioni, Hotell i Tripoli, Hotell i Kisap, Hotell i Juba, Hotell i T'an-nan,