Resultat baseret på 15 anmeldelser
T5 - Aéroport CDG - Parc des Expositions Villepinte ligger i Aulnay-sous-Bois, 12 km fra Stade de France, 13 km fra Gare de l'Est og 13 km fra Gare du Nord. Her er udsigt til byen og gratis wi-fi overalt.
Denne lejlighed med aircondition består af 4 soveværelser, stue, et fuldt udstyret køkken med køleskab og kaffemaskine samt 2 badeværelser med bidet og bruser. Lejligheden har håndklæder og sengetøj.
La Cigale ligger 15 km fra lejligheden, mens Pigalle Metrostation ligger 15 km fra overnatningsstedet. Charles de Gaulle Lufthavn ligger 9 km væk.
Hoteller og overnatningssteder i nærheden Studio Tour Eiffel (24 m), HOTEL DU PARC (108 m), Paris Cozy Studio - 15 Min Paris (149 m), Logement au pied de la gare (169 m), TEA&CHILL - Brooklyn - at the foot of the RER B (183 m), TEA&CHILL T2 La tête dans les nuages - Proche gare (195 m), 12 RUE FERNAND HE93600 Aulnay SOUS BOIS (200 m), Les Marronniers - A 15min du Stade de France (237 m), Cosy apartment 15 min from Paris, Expo Park, CDG Airport, 8 min Stade France - free car park (249 m), Villa Foch - 200m2 - Disneyland - Expo Park - Paris CDG (284 m),
Dette overnatningssted tager ikke imod polterabender eller lignende grupper.
Du bedes give besked om hvornår du regner med at ankomme. Du kan skrive i feltet til særlige anmodninger når du booker, eller kontakte overnatningsstedet direkte ved hjælp af kontaktoplysningerne i din bookingbekræftelse.
Administreres af en privat vært
This spacious apartment features 1 living room, 4 separate bedrooms and 2 bathrooms with a walk-in shower and free toiletries. In the kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. This apartment is air-conditioned and has a seating area with a flat-screen TV, a washing machine, a tea and coffee maker, a dining area, as well as a wardrobe. The unit has 4 beds.
Når du vælger T5 - Aéroport CDG - Parc des Expositions Villepinte, skal du læse anmeldelser fra andre gæster.
Priser på T5 - Aéroport CDG - Parc des Expositions Villepinte starter fra:
Vil du se priser og gode tilbud? Tilføj dine datoer.
Kæledyr er velkomne, Trådløst internet tilgængeligt overalt
Usługa internetowa, Bezprzewodowy internet, Darmowe Wi-Fi
Faktura muligheder
Ikke-ryger værelser, Familievenlige værelser, Ingen rygning tilladt i fælles- og private områder
Gratis trådløst internet! Internettjenester er tilgængelige. WiFi er tilgængeligt. Gratis WiFi er tilgængeligt. WiFi er tilgængeligt i alle områder.
Parking information is not available.
Fra kl. 15:00:00 Til kl. 23:30:00
Fra kl. 10:00:00 Til kl. 10:30:00
Børn fra 0 år betaler 30.00 EUR pr. nat ved brug af ekstra seng. Børn fra 0 til 3 år betaler 12.00 EUR pr. nat ved brug af barneseng. Gæster skal være mindst 18 år for at tjekke ind. Vi byder børn i alle aldre velkommen. Ejendommen kan kræve et depositum på 700.00 EUR. Betalingsmetode for depositum: card.
Kæledyr er tilladt. Der kan være yderligere gebyrer.
Har du brug for at finde T5 - Aéroport CDG - Parc des Expositions Villepinte? Se ikke længere - vi har de nøjagtige koordinater til dig! Nu kunne adgangen til dette sted ikke være lettere. - 48.931242,2.494218
T5 - Aéroport CDG - Parc des Expositions Villepinte forkæler sine gæster med gratis internet, så du kan holde forbindelsen under hele dit besøg!
Indtjekning på T5 - Aéroport CDG - Parc des Expositions Villepinte starter ved 15:00:00 og udtjekning er før 10:30:00 .
Når du har foretaget en reservation på T5 - Aéroport CDG - Parc des Expositions Villepinte, deler vi din værts kontaktoplysninger, så du kan kontakte dem direkte.
Hoteller i Frankrig — ''Axel 2'' Studio 2 à Sète, proche gare, Charmant appart centre ville., Mobil-home, Gite 2 Le Logis des grenouilles, Jolie Studio ensoleillé à 5 min à pied de la mer,
Flere destinationer — Hoteller i Mas de Ribafeta, Hoteller i Grand Fond, Hoteller i Stanley, Hoteller i Ribaneng, Hoteller i Ndiorhorh,