Fantastisk
9,0 /10

Vurdering basert på 18 gjesteomtaler

Søkefiltre
Sjekk beliggenhet
Legg til en vurdering
Tilbud

T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX, La Grande-Motte

●●●●
Booking, overnattingssteder, gjesteanmeldelser, fotogalleri, priser
  • 701 Rue des Navigateurs, 34280 La Grande-Motte, Frankrike Frankrike - Vis på kart
9,0 /10
Fantastisk
Type overnattingssted: Leilighet
Vis priser
Kort beskrivelse

T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX ligger i La Grande-Motte, 12 kilometer fra Montpellier messesenter og 13 kilometer fra Montpellier Arena. Dette overnattingsstedet har fasiliteter som gratis WiFi og TV (flatskjerm). Overnattingsstedet ligger 5 minutters gange fra Couchant-stranden og har en terrasse og gratis privat parkering.

Denne leiligheten med klimaanlegg består av stue, kjøkken som er utstyrt med kjøleskap og kaffemaskin, og 1 bad med dusj og hårføner.

Zenith Sud Montpellier teater ligger 17 kilometer fra T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX, mens Odysseum kjøpesenter er 18 kilometer unna. Montpellier - Méditerranée lufthavn ligger 18 kilometer unna overnattingsstedet.

Fasiliteter
På forespørsel sender vi deg en faktura for oppholdet ditt. Vi tilbyr våre gjester muligheten til å bruke Internett i vår bygning. Gjester som bor i anlegget vårt kan bruke det i alle områder av anlegget. Gjestene kan holde kontakten og lades på rommene våre, som har en komfortabel stikkontakt ved sengen. Bo hos oss der vi vil sørge for at du alltid blir tatt godt vare på.

Hoteller og overnattingssteder i nærheten L'OSLO Superbe T2 - à 3 min de la mer - clim / wifi - 1 Chambre (0 m), Joli studio cosy design , 4 pers, parking (5 m), La Casita - Studio Confort avec Terrasse et Parking privé- La Grande Motte, Montpellier (26 m), Maria - Studio 4 personnes La Grande Motte (couchant) (32 m), Appartement typeT2bis climatisé à 150m de la plage (36 m), Les Petits Bateaux-Parking privé-Terrasse (37 m), Grand studio climatisé à la mer avec garage privé (37 m), Sol-y-Days Flamants roses, grande terrasse et piscine (47 m), Studio 27m2, cosy, douillet, neuf, parking privée (49 m),

English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Viktig informasjon

Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.
Vennligst gi beskjed til om forventet ankomsttid på forhånd. Du kan notere dette i kommentarfeltet når du booker, eller kontakte overnattingsstedet direkte via kontaktopplysningene du finner i bookingbekreftelsen.

Se ledige datoer
Rom / Leilighetstyper
Leilighet med 1 soveromRom beskrivelse
Alternativer
Romfotografier Leilighet med 1 soverom
Romfasiliteter
  • Garderobeskap,
  • Strykejern apparat,
  • Rengjøringsmidler,
  • Tørkestativ for klær,
  • Lounge område,
  • Air condition,
  • Oppvarming,
  • Vaskemaskin enhet,
  • Sofa som kan gjøres om til seng,
  • Privat inngang,
  • Strykeutstyr sett,
  • Elektrisk stikkontakt i nærheten av sengen,
  • Arbeidsbord,
  • Sofa,
  • Avfallsbeholdere,
  • Tregulv,
  • Kleshenger,
  • Pute uten fjær
Bad
  • Eget bad -> Privat bad,
  • Kroppsvask såpe,
  • Toalett -> WC,
  • Badekar eller dusj -> Badekar eller dusjkabinett,
  • Dusj -> Dusjkabinett,
  • Hårføner -> Hårtørker,
  • Toalettpapir rull
Teknisk utstyr
  • Fjernsyn,
  • Flatskjerm-fjernsyn
Mat og drikke
  • Spisestue,
  • Kaffetrakter,
  • Oppvaskmaskin,
  • Utendørs spiseplass,
  • Brødrister,
  • Kokeplater,
  • Elektrisk vannkoker,
  • Ovn,
  • Mikrobølgeovn,
  • Spisebord,
  • Kjøkken,
  • Kjøkkenutstyr,
  • Kaffetrakter og tekoker,
  • Kjøleskap,
  • Utemøbler,
  • Vinglass -> Vinglass sett
Tjenester og ekstratilbud
  • Håndklær,
  • Sengtøy,
  • Nøkkeladgang
Uteareal/utsikt
  • Hageutsikt,
  • Patio
Fremkommelighet
  • Trapp tilgjengelig for øvre etasjer
Egenskaper ved boenheten
  • Privat leilighet i en bygning - Egen leilighet i en bygning
Sikkerhet
  • Røykvarsler - Røykdetektor,
  • Brannslukkingsapparat - Brannslokker
Fysisk avstand
  • Individuelt klimaanlegg i boenheten

Boasting a private entrance, this air-conditioned apartment comes with 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. The well-equipped kitchen has a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. Featuring a terrace with garden views, this apartment also features a washing machine and a flat-screen TV. The unit has 4 beds.

Anmeldelser av T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX

Når du velger T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX, bør du lese vurderinger fra andre gjester.

Legg til anmeldelse og vurdering
Del dine inntrykk relatert til oppholdet ditt på dette stedet
Legg til en vurdering

Priser på T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX

Prisene på T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.

Vis priser

Fasiliteter på T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX

Generelt Generelt

Parkering, Gratis parkering, Parkering på stedet, Egen parkeringsplass, Trådløst internett i alle områder

Tjenester Tjenester

Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi

Basseng og velvære Basseng og velvære

Strandparaplyer

Resepsjonstjenester Resepsjonstjenester

Tilbyr spesifisert kvittering

Fellesområder Fellesområder

Uteområde, Utemøbler

Annet Annet

Rom uten røyking, Oppvarmingssystem, Røykfri sone i hele overnattingsstedet, Klimakontroll, Dedikert røykeområde, Tilgang med nøkkel

Sikkerhet Sikkerhet

Røykdetektorer, Overvåkningskameraer i fellesarealene, Overvåkningskameraer utenfor eiendommen

Fysisk avstand Fysisk avstand

Alternativ for betaling uten kontanter

Internett Internett

Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.

Parkeringsplass T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX Parkeringsplass

Gratis parkeringsplass! Gratis parkering er tilgjengelig. Parkering er tilgjengelig på stedet. Privat parkering er tilgjengelig.

Regler hos T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX

Innsjekking T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX Innsjekking

Fra 16:00:00 Til 19:00:00

Utsjekking T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX Utsjekking

Fra 07:00:00 Til 10:00:00

Barn og ekstra senger Barn og ekstra senger

Barn fra 0 til 3 år betaler 15.00 EUR per natt ved bruk av ekstra seng. Gjester må være minst 30 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen. Eiendommen kan kreve et depositum på 300.00 EUR. Betalingsmetode for depositum: card.

Kjæledyr Kjæledyr

Kjæledyr er ikke tillatt.

Språk Språk

Kontaktmuligheter T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX Kontaktmuligheter
☎ telefon
@ E-post

Attraksjoner og beliggenhet av T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX i La Grande-Motte

Ofte stilte spørsmål
Kan du gi meg de geografiske koordinatene til T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX?

Takket være T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX-koordinatene finner du raskt destinasjonen din - det er en pålitelig måte å bestemme den nøyaktige plasseringen på kort tid! - 43.561375,4.062556

Er det gratis Wi-Fi tilgjengelig på T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX?

T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX har et flott tilbud for sine gjester - gratis internettilgang! Du trenger ikke lenger å bekymre deg for ekstra datakostnader under turen. Nå kan du holde kontakten og utforske nettsteder fritt.

Tar T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX betalt for parkering?

For de som leter etter et sted å bo og parkere bilen, trenger du ikke lete lenger! T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX tilbyr gratis parkering - det er en ting mindre å bekymre deg for når du legger ut på ditt neste eventyr.

Hva er inn- og utsjekkingstidene hos T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX?

Innsjekking på T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX starter på 16:00:00 og utsjekking er før 10:00:00.

Hva er de forskjellige måtene å kontakte T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX på?

Når du har gjort en reservasjon på T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.