Vurdering basert på 18 gjesteomtaler
T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX ligger i La Grande-Motte, 12 kilometer fra Montpellier messesenter og 13 kilometer fra Montpellier Arena. Dette overnattingsstedet har fasiliteter som gratis WiFi og TV (flatskjerm). Overnattingsstedet ligger 5 minutters gange fra Couchant-stranden og har en terrasse og gratis privat parkering.
Denne leiligheten med klimaanlegg består av stue, kjøkken som er utstyrt med kjøleskap og kaffemaskin, og 1 bad med dusj og hårføner.
Zenith Sud Montpellier teater ligger 17 kilometer fra T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX, mens Odysseum kjøpesenter er 18 kilometer unna. Montpellier - Méditerranée lufthavn ligger 18 kilometer unna overnattingsstedet.
Hoteller og overnattingssteder i nærheten L'OSLO Superbe T2 - à 3 min de la mer - clim / wifi - 1 Chambre (0 m), Joli studio cosy design , 4 pers, parking (5 m), La Casita - Studio Confort avec Terrasse et Parking privé- La Grande Motte, Montpellier (26 m), Maria - Studio 4 personnes La Grande Motte (couchant) (32 m), Appartement typeT2bis climatisé à 150m de la plage (36 m), Les Petits Bateaux-Parking privé-Terrasse (37 m), Grand studio climatisé à la mer avec garage privé (37 m), Sol-y-Days Flamants roses, grande terrasse et piscine (47 m), Studio 27m2, cosy, douillet, neuf, parking privée (49 m),
Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.
Vennligst gi beskjed til om forventet ankomsttid på forhånd. Du kan notere dette i kommentarfeltet når du booker, eller kontakte overnattingsstedet direkte via kontaktopplysningene du finner i bookingbekreftelsen.
Boasting a private entrance, this air-conditioned apartment comes with 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. The well-equipped kitchen has a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. Featuring a terrace with garden views, this apartment also features a washing machine and a flat-screen TV. The unit has 4 beds.
Når du velger T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX, bør du lese vurderinger fra andre gjester.
Prisene på T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.
Parkering, Gratis parkering, Parkering på stedet, Egen parkeringsplass, Trådløst internett i alle områder
Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi
Strandparaplyer
Tilbyr spesifisert kvittering
Uteområde, Utemøbler
Rom uten røyking, Oppvarmingssystem, Røykfri sone i hele overnattingsstedet, Klimakontroll, Dedikert røykeområde, Tilgang med nøkkel
Røykdetektorer, Overvåkningskameraer i fellesarealene, Overvåkningskameraer utenfor eiendommen
Alternativ for betaling uten kontanter
Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.
Gratis parkeringsplass! Gratis parkering er tilgjengelig. Parkering er tilgjengelig på stedet. Privat parkering er tilgjengelig.
Fra 16:00:00 Til 19:00:00
Fra 07:00:00 Til 10:00:00
Barn fra 0 til 3 år betaler 15.00 EUR per natt ved bruk av ekstra seng. Gjester må være minst 30 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen. Eiendommen kan kreve et depositum på 300.00 EUR. Betalingsmetode for depositum: card.
Kjæledyr er ikke tillatt.
Takket være T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX-koordinatene finner du raskt destinasjonen din - det er en pålitelig måte å bestemme den nøyaktige plasseringen på kort tid! - 43.561375,4.062556
T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX har et flott tilbud for sine gjester - gratis internettilgang! Du trenger ikke lenger å bekymre deg for ekstra datakostnader under turen. Nå kan du holde kontakten og utforske nettsteder fritt.
For de som leter etter et sted å bo og parkere bilen, trenger du ikke lete lenger! T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX tilbyr gratis parkering - det er en ting mindre å bekymre deg for når du legger ut på ditt neste eventyr.
Innsjekking på T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX starter på 16:00:00 og utsjekking er før 10:00:00.
Når du har gjort en reservasjon på T2 - Terrasse - 3 min à pieds des plages- Parking privée - Clim - Wifi - 4 PAX, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.
Étoile de Mer * wifi * Parking * Clim * Central * La Grande-Motte, Motte du Couchant, 6 personnes, 4 min de la plage, Parking, Climatisation La Grande-Motte, Apartment Le Maeva by Interhome La Grande-Motte, Superbe studio près de la plage La Grande-Motte, PGH N16 - à Deux Pas du Golf avec Parking Privé La Grande-Motte,
Hoteller i Frankrike — Moulin Rouhaud, Domaine Villas Celia, Les chambres de la Cotinière - Bord de Saône - St Jean de Losne, Sunset Aparthotel Kiwi Residence, Logis Hotel Les Glycines,
Flere destinasjoner — Hotell i Tunquen, Hotell i Colcapirhua, Hotell i Bantam Village, Hotell i Dirē Kʼalu, Hotell i Macouria,