Vurdering basert på 19 gjesteomtaler
T2 - Balcon -15 min centre ville et Allemagne tilbyr overnatting med en terrasse og balkong i tillegg til utsikt over hagen. Her bor du bare 3 kilometer unna Strasbourg historiske museum. Overnattingsstedet ligger 3,2 kilometer fra Jardin botanique de l'Université de Strasbourg og har gratis WiFi over hele overnattingsstedet.
T2 - Balcon -15 min centre ville et Allemagne har 1 soverom, et kjøkken med kjøleskap og stekeovn, vaskemaskin og 1 bad med gratis badeprodukter og hårføner. Håndklær og sengetøy finnes tilgjengelig i leiligheten.
Pauluskirken ligger 3,7 kilometer fra overnattingsstedet, mens Notre-Damekatedralen i Strasbourg er 4,6 kilometer unna. Strasbourg internasjonale lufthavn ligger 13 kilometer unna overnattingsstedet.
Hoteller og overnattingssteder i nærheten Sérénité - Logement calme au coeur de Strasbourg (92 m), Nemea Appart Hotel Elypseo Strasbourg Port (116 m), Cozy studio near tram - center (131 m), Suite romantique Ibiza, Jacuzzi, Spa (135 m), Suite romantique Bali, Sauna , Spa (135 m), Love Room Strasbourg, Sauna, Spa, Suite Ibiza, Évasion Romantique et Sensuelle (135 m), Love Room Strasbourg, Sauna, Spa, Suite Bali, Évasion Romantique et Sensuelle (135 m), Nid Cosy et Sauna Privé & Proche Centre Strasbourg & Kehl (187 m), ibis Styles Strasbourg Avenue du Rhin (214 m), bel appartement proche centre parking gratuit (260 m),
Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.
Drives av en selvstendig vert
This apartment consists of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a walk-in shower and free toiletries. In the kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. Featuring a balcony with garden views, this apartment also provides a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 2 beds.
Når du velger T2 - Balcon -15 min centre ville et Allemagne, bør du lese vurderinger fra andre gjester.
Prisene på T2 - Balcon -15 min centre ville et Allemagne starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.
Trådløst internett i alle områder
Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi
Tilbyr spesifisert kvittering
Uteområde, Soldekk, Utemøbler, Piknikområde
Brettspill og puslespill
Rom uten røyking, Heis tilgjengelig, Oppvarmingssystem, Røykfri sone i hele overnattingsstedet
Røykdetektorer
Personalet følger alle sikkerhetsretningslinjer fra lokale myndigheter
Alternativ for betaling uten kontanter, Overholdelse av regler for fysisk avstand
Sengetøy, håndklær og annet tekstil vaskes i henhold til retningslinjer fra lokale myndigheter, Boligen desinfiseres mellom hvert opphold, Overnattingsstedet rengjøres av profesjonelle renholdsbedrifter, Gjestene kan velge bort rengjøring av sin boenhet
Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.
Parking information is not available.
Fra 15:00:00
Til 11:00:00
Gjester må være minst 18 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen.
Kjæledyr er ikke tillatt.
Trenger du å finne T2 - Balcon -15 min centre ville et Allemagne? Se ikke lenger - vi har de nøyaktige koordinatene for deg! Nå kunne tilgang til dette stedet ikke vært enklere. - 48.569149,7.780456
T2 - Balcon -15 min centre ville et Allemagne er det perfekte stedet for teknisk kunnskapsrike mennesker som ønsker å holde kontakten! Nyt gratis, høyhastighetsinternett under besøket.
Innsjekking på T2 - Balcon -15 min centre ville et Allemagne starter på 15:00:00 og utsjekking er før 11:00:00.
Når du har gjort en reservasjon på T2 - Balcon -15 min centre ville et Allemagne, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.
Hoteller i Frankrike — Holiday Home Les Jardins de la Clape-1 by Interhome, Malarias 1, Sol-y-Days Lagune 1, studio Port Camargue Sud accès direct aux plages, Studio Cléry, La fin de journée-T2-Wifi-parking,
Flere destinasjoner — Hotell i Sankt Jodok am Brenner, Hotell i Selebi-Pikwe, Hotell i Sint Michiel, Hotell i Batpela, Hotell i Mandal,