Søkefiltre
Sjekk beliggenhet
Legg til en vurdering
Tilbud

T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport, Sainte-Clotilde

●●●
Booking, overnattingssteder, gjesteanmeldelser, fotogalleri, priser
  • 4 Rue des Foucherolles Résidence LE LAURÉAT App 120 bât A1 Étage 1, 97400 Sainte-Clotilde, Réunion Réunion - Vis på kart
Type overnattingssted: Leilighet
Vis priser
Kort beskrivelse

T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport tilbyr overnatting i Sainte-Clotilde, 39 kilometer fra Trou de Fer Viewpoint. Overnattingsstedet ligger 38 kilometer fra Cirque de Salazie og har gratis WiFi over hele overnattingsstedet.

Denne leiligheten med klimaanlegg har 1 soverom, TV (flatskjerm), spiseplass og kjøkken med kjøleskap og mikrobølgeovn. Håndklær og sengetøy finnes tilgjengelig i leiligheten.

Réunion roland Garros internasjonale lufthavn ligger 4 kilometer unna overnattingsstedet.

Fasiliteter
Vår innkvartering er forpliktet til å opprettholde et røykfritt miljø og oppfordrer alle som bor hos oss til å lede en sunn livsstil. For å sikre jevn Wi-Fi-drift mens du er her, har hvert rom Wi-Fi. Vi sørger også for at våre ansatte alltid er kompetente og villige til å hjelpe med eventuelle tilkoblingsproblemer. I våre luksuriøse rom er det nå en stilig kleshenger, som gir våre gjester bekvemmeligheten og komforten ved å henge ting. Du er inne for litt av en opplevelse. Personalet er alltid klar til å hjelpe og sørge for at du har alt du trenger under oppholdet hos dem, fra innsjekking til utsjekking!

Hoteller og overnattingssteder i nærheten T1 - Le Papangue 5* - neuf, vue jardin, 8’ airport (1 m), L'Escale Métisse, spacieux, clim, terrasse, parking, à 10 min de l'aéroport (330 m), Charme du Nord 1 (416 m), Charme du Nord 2 (416 m), Appartement Le Nid de Coco (525 m), Chez Jacques (557 m), Airport Appart (904 m), L appart dans les Nuages - Climatisé - Piscine - Vues panoramiques - Proche aéroport et Université (1.14 km), Appartement bon standing vue mer (1.21 km),

English Deutsch Français Español Català Italiano Nederlands Polski Português Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Viktig informasjon

Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger.
Vennligst gi beskjed til om forventet ankomsttid på forhånd. Du kan notere dette i kommentarfeltet når du booker, eller kontakte overnattingsstedet direkte via kontaktopplysningene du finner i bookingbekreftelsen.

Se ledige datoer
Rom / Leilighetstyper
Leilighet med 1 soveromRom beskrivelse
Alternativer
Romfotografier Leilighet med 1 soverom
Romfasiliteter
  • Air condition,
  • Arbeidsbord,
  • Avfallsbeholdere,
  • Barnesenger for småbarn,
  • Kleshenger,
  • Garderobeskap
Bad
  • Dusj -> Dusjkabinett,
  • Toalettpapir rull,
  • Toalett -> WC,
  • Hårføner -> Hårtørker
Teknisk utstyr
  • Flatskjerm-fjernsyn,
  • Fjernsyn,
  • Strømmetjeneste (f.eks. Netflix)
Mat og drikke
  • Vinglass -> Vinglass sett,
  • Kjøkken,
  • Elektrisk vannkoker,
  • Mikrobølgeovn,
  • Spisestue,
  • Brødrister,
  • Kjøleskap,
  • Spisebord,
  • Kaffetrakter,
  • Kjøkkenutstyr,
  • Kokeplater
Tjenester og ekstratilbud
  • Håndklær,
  • Sengtøy
Uteareal/utsikt
  • Bakgårdutsikt
Fremkommelighet
  • Tilgjengelig via heis - Tilgjengelig med heis
Egenskaper ved boenheten
  • Privat leilighet i en bygning - Egen leilighet i en bygning
Sikkerhet
  • Røykvarsler - Røykdetektor
Fysisk avstand
  • Individuelt klimaanlegg i boenheten

Meals can be prepared in the well-fitted kitchen, which comes with a stovetop, a refrigerator, kitchenware and a microwave. The air-conditioned apartment provides a flat-screen TV with streaming services, a coffee machine, a dining area, a wardrobe as well as an inner courtyard view. The unit offers 1 bed.

Anmeldelser av T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport

Når du velger T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport, bør du lese vurderinger fra andre gjester.

Legg til anmeldelse og vurdering
Del dine inntrykk relatert til oppholdet ditt på dette stedet
Legg til en vurdering

Priser på T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport

Prisene på T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport starter fra:
Lyst til å se priser og tilbud? Bare legg til datoene dine.

Vis priser

Fasiliteter på T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport

Generelt Generelt

Trådløst internett i alle områder

Tjenester Tjenester

Tilgang til internett, Trådløst internett, Kostnadsfritt Wi-Fi

Annet Annet

Røykfri sone i hele overnattingsstedet

Internett Internett

Kostnadsfri trådløst internett! Internettjenester er tilgjengelige. WiFi er tilgjengelig. Gratis WiFi er tilgjengelig. WiFi er tilgjengelig i alle områder.

Parkeringsplass T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport Parkeringsplass

Parking information is not available.

Regler hos T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport

Innsjekking T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport Innsjekking

Fra 15:00:00

Utsjekking T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport Utsjekking

Til 11:00:00

Barn og ekstra senger Barn og ekstra senger

Barn fra 0 til 2 år bor gratis ved bruk av barneseng. Gjester må være minst 18 år for å sjekke inn. Vi ønsker barn i alle aldre velkommen. Eiendommen kan kreve et depositum på 500.00 EUR. Betalingsmetode for depositum: card.

Kjæledyr Kjæledyr

Kjæledyr er ikke tillatt.

Språk Språk

Kontaktmuligheter T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport Kontaktmuligheter
☎ telefon
@ E-post

Attraksjoner og beliggenhet av T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport i Sainte-Clotilde

Ofte stilte spørsmål
Hva er GPS-koordinatene til T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport?

Det er ingenting som en god jakt! Følg koordinatene for å finne T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport oppdage hva som venter deg. - -20.899571,55.492356

Er det gratis Wi-Fi tilgjengelig på T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport?

T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport legger til en ekstra fordel - gratis, ubegrenset internettilgang for alle sine verdsatte gjester!

Når kan jeg sjekke inn og ut av T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport eiendom?

Innsjekking på T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport starter på 15:00:00 og utsjekking er før 11:00:00.

Hvordan kan jeg kontakte T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport?

Når du har gjort en reservasjon på T1, Le Bec Rose, neuf, 8 min aéroport, vil vi dele vertens kontaktinformasjon slik at du kan kontakte dem direkte.