Puntuació a partir de 64 comentaris
Set in Pájara, the recently renovated Studio 1 Hab offers accommodation 41 km from Golf del Sur and 50 km from Aqualand. The property has sea and mountain views, and is 600 metres from Barranco Arriba Beach. The apartment features family rooms.
All units comprise a seating area with a sofa, a dining area, and a fully equipped kitchen with various cooking facilities, including an oven, a microwave, a toaster and a fridge. With a private bathroom fitted with a walk-in shower and a hair dryer, units at the apartment complex also have free WiFi. At the apartment complex, the units include bed linen and towels.
Guests at the apartment will be able to enjoy activities in and around Pájara, like fishing and hiking.
Museo militar regional de Canarias is 25 km from Studio 1 Hab, while Tenerife Espacio de las Artes is 29 km from the property. Tenerife North–Ciudad de La Laguna Airport is 31 km away.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Boasting a private entrance, this apartment includes 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a walk-in shower and a hairdryer. In the well-equipped kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. The apartment is furnished with a desk and a seating area and offers a tea and coffee maker, a dining area and sea views. The unit has 2 beds.
Featuring a private entrance, this apartment comprises 1 living room, 2 separate bedrooms and 1 bathroom with a walk-in shower and a hairdryer. The fully equipped kitchen features a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. The apartment is furnished with a desk and a seating area and provides a tea and coffee maker, a dining area and sea views. The unit offers 3 beds.
En triar Studio 1 Hab, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Studio 1 Hab comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Connexió WiFi a tot l'establiment
Activitats de pesca, Rutes de senderisme, Àrea aquàtica, Platja
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Servei de lliurament d'aliments
Situat a primera línia de platja, Ombrel·les
Tauler d'informació turística, Opció de factura
Capella o espai de culte
Servei de neteja diària
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, No es permet fumar en tot l'establiment, Espai designat per a fumadors, Accés amb clau electrònica
Sensors de fum, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades
Separació física a les àrees de menjador, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Recipients per endur-se l'esmorzar
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Parking information is not available.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 15:30:00
A partir de les 09:00:00 Fins a les 10:00:00
Els nens a partir de 3 anys paguen 20.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens de 0 a 2 anys paguen 15.00 EUR per nit amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 500.00 EUR.
No s'admeten mascotes.
Necessiteu trobar ràpidament Studio 1 Hab? No et preocupis: introdueix aquestes coordenades i hi seràs! - 28.264511,-16.388521
Studio 1 Hab sap l'important que és estar connectat, per això ofereix a tots els seus hostes accés gratuït a Internet!
Feu el registre d'entrada a Studio 1 Hab comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Studio 1 Hab, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.









