Sol y Mar im La Chiripa, Puerto de la Cruz

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 54 Calle Bélgica, 38400 Puerto de la Cruz, Espanya Espanya - Veure al mapa
10,0 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Boasting a balcony with mountain views, water sports facilities and an outdoor swimming pool, Sol y Mar im La Chiripa can be found in Puerto de la Cruz, close to San Telmo Beach and less than 1 km from Taoro Park. Free WiFi is available throughout the property and private parking is available on site. The apartment features a fitness room and a lift.

The apartment with a terrace and sea views has 1 bedroom, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with a dishwasher and an oven, and 1 bathroom with a walk-in shower. Towels and bed linen are offered in the apartment. This apartment is allergy-free and non-smoking.

A minimarket is available at the apartment.

You can play table tennis and darts at the apartment, and the area is popular for snorkelling and cycling. Hiking can be enjoyed nearby.

Plaza Charco is 1.6 km from Sol y Mar im La Chiripa, while Botanical Gardens is 1.6 km from the property. Tenerife North–Ciudad de La Laguna Airport is 26 km away.

Instal·lacions
Gaudeix de les meravelloses condicions a l'aire lliure i banya't refrescant a la nostra piscina exterior! Relaxar-se sota el sol i admirar les boniques vistes, és una experiència immillorable. Vine a les nostres instal·lacions i sent-te com a casa. Disposem de mobiliari de jardí que et permetrà una gran oportunitat per relaxar-te! Ho sentim, els amics peluts no estan permesos! Lamentem informar als clients que no s'admeten mascotes al nostre allotjament Sol y Mar im La Chiripa. El nostre allotjament Sol y Mar im La Chiripa és el lloc perfecte per allotjar-se, oferint als hostes un refugi segur a les seves habitacions segures amb caixa forta electrònica. Pren-te un descans de la teva rutina diària i uneix-te a nosaltres avui mateix! No te'n penediràs.

Hotels i allotjaments propers La Terraza im La Chiripa (0 m), Brisa del Mar im La Chiripa (0 m), La Estrella (16 m), El Jardin (16 m), Ferienwohnung Buena Vista (22 m), Tranquilo apartamento Puerto de la Cruz (22 m), El Valle Top Appartement mit gigantischem Ausblick (22 m), Edificio Las Marañuelas, Puerto La Cruz, Islas Canarias Tenerife (133 m), Taoro Relax Studio (134 m), Vivienda con piscina en Puerto de la Cruz (165 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Cal fer el pagament abans de l'arribada amb transferència bancària. L'allotjament es posarà en contacte amb tu després de fer la reserva i et donarà més informació.
Els menors de 18 anys només poden fer el check-in acompanyats d'un progenitor o tutor legal.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Espai per relaxar-se,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Adecuat per a persones amb al·lèrgies,
  • Ventilador elèctric,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Guardarroba,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Tovalloles de piscina -> Tovalloles per a ús en piscina,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Piscina d'aigua salada -> Piscina amb aigua del mar,
  • Piscina climatitzada -> Piscina amb temperatura controlada,
  • Seient còmode,
  • Llit plegable,
  • Ferro de planxar,
  • Substàncies de neteja,
  • Màquina de rentar roba,
  • Caixa de seguretat,
  • Piscina particular,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits
Bany
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Barnús / Roba de bany,
  • Lavabo / Pica,
  • Paper higiènic,
  • Gel de bany
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió,
  • Canals via satèl·lit,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Nevera -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Ampolla d'aigua / Botella d'aigua mineral,
  • Cuina -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Vi / cava / xampany / espumós,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Trona -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Torradora -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany,
  • Accés amb clau electrònica
Vistes i exteriors
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Vistes al mar Mediterrani,
  • Balcó ampli,
  • Vistes panoràmiques,
  • Vistes a la muntanya majestuosa
Accessibilitat
  • Dutxa a nivell del terra,
  • Plantes superiors accessibles amb ascensor modern,
  • Accés amb ascensor,
  • Seient per a dutxa,
  • Lavabo ajustable en alçada,
  • Dutxa adaptada amb cadira de rodes
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici
Seguretat
  • Extintor d'incendis,
  • Detector de fum
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

Guests will have a special experience as this apartment provides a private pool. This apartment is comprised of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a walk-in shower and bathrobes. In the kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. Featuring a terrace with sea views, this apartment also offers a washing machine and a flat-screen TV with satellite channels. The unit offers 2 beds.

Opinions del Sol y Mar im La Chiripa

En triar Sol y Mar im La Chiripa, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Sol y Mar im La Chiripa

Els preus a l'hotel Sol y Mar im La Chiripa comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Sol y Mar im La Chiripa

General General

Estacionament, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment

Activitats Activitats

Camp de golf (menys de 3 km), Taula de tennis, Joc de dards, Rutes de senderisme, Rutes de ciclisme, Activitats de submarinisme, Immersió amb tub, Instal·lacions per a activitats aquàtiques a l'allotjament, Platja

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Piscines i benestar Piscines i benestar

Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior oberta tot l'any, Bany al aire libre, Banys públics comunitaris, Piscina temperada, Gandules o hamaques, Ombrel·les, Centre de fitness, Piscina d'immersió

Serveis de recepció Serveis de recepció

Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Mobiliari d'exterior confortable

Botigues Botigues

Petit supermercat a prop de l'allotjament

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Elevador, Habitacions especials per a al·lèrgics, No es permet fumar en tot l'establiment, Accés amb clau electrònica

Seguretat Seguretat

Caixa de seguretat, Sensors de fum, Càmeres de vigilància a les àrees comuns, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Sol y Mar im La Chiripa Pàrquing

Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del Sol y Mar im La Chiripa

Entrada Sol y Mar im La Chiripa Entrada

A partir de les 16:00:00 Fins a les 22:00:00

Sortida Sol y Mar im La Chiripa Sortida

A partir de les 05:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 18 anys.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
     
Formes de contacte Sol y Mar im La Chiripa Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Sol y Mar im La Chiripa a Puerto de la Cruz

 
Preguntes més freqüents
Coordenades GPS d'Sol y Mar im La Chiripa.

Per trobar fàcilment el teu objecte Sol y Mar im La Chiripa, només has d'introduir aquestes coordenades i abans de saber-ho, hi seràs! - 28.408478,-16.545656

Sol y Mar im La Chiripa ofereix WiFi gratuïta?

És un gran dia per als hostes de Sol y Mar im La Chiripa! Gaudeix d'internet gratuïta durant la teva estada - sense cap restricció.

A quina hora poden entrar i sortir d'Sol y Mar im La Chiripa?

Feu el registre d'entrada a Sol y Mar im La Chiripa comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com puc contactar amb Sol y Mar im La Chiripa?

Un cop hagis fet una reserva a Sol y Mar im La Chiripa, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.