Fantàstic
9,5 /10

Puntuació a partir de 127 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Slappe Jaén I, Jaén

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 32 Avenida de Andalucía Escalera izquierda, 3-C, 23006 Jaén, Espanya Espanya - Veure al mapa
9,5 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Located in Jaén, less than 1 km from Museo Provincial de Jaén and a 8-minute walk from Jaén Train Station, Slappe Jaén I offers air conditioning. Among the facilities at this property are a lift and private check-in and check-out, along with free WiFi throughout the property. The property is non-smoking and is set 1.8 km from Jaén Cathedral.

The spacious apartment with a terrace and city views features 2 bedrooms, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with a dishwasher and an oven, and 1 bathroom with a shower. Towels and bed linen are provided in the apartment. The property has an outdoor dining area.

Sightseeing tours are available in the surroundings.

Federico Garcia Lorca Granada-Jaen Airport is 97 km away.

Instal·lacions
Per mantenir a tothom segur i saludable al nostre Apartament Slappe Jaén I, complim estrictes normes de distanciament social. Seguint aquestes normes, tots podem tenir tranquil·litat i gaudir d'una estada agradable! Mantingui's en contacte amb amics i familiars mentre treballa a la nostra allotjament. Amb la Wi-Fi, podeu estar al dia del que passa a casa o vigilar aquesta persona especial que podria viatjar a l'estranger. Al nostre allotjament, malauradament, no hi ha possibilitat d'allotjar amics peluts, així que el millor és marxar a casa! Les nostres instal·lacions ofereixen el màxim confort, i l'accés a les plantes superiors amb ascensor garanteix una fàcil i sense problemes de circulació per totes les plantes. No et perdis els nostres immillorables preus d'allotjament - aprofita-ho!

Hotels i allotjaments propers Habitaciones El Lagarto a gusto (275 m), Corazón Cuatro (295 m), Piso Compartido cerca de Estación de Renfe (382 m), Sauces - parking gratis - climatizado (411 m), Slappe Jaén II (417 m), Hostal Restaurante EstaciÓN (443 m), Apartamento Gabucio en Jaén (452 m), Lena Homes Jaén (484 m), No jaen (484 m), Apartamento para 2 personas en Jaén (484 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 2 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Ferro de planxar,
  • Material per planxar,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Seient còmode,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Màquina de rentar roba,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Tela mosquitera,
  • Ventilador elèctric,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Substàncies de neteja,
  • Guardarroba,
  • Espai per relaxar-se,
  • Sòl de fusta,
  • Sistema de calefacció,
  • Climatització,
  • Perxa per a vestits
Bany
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Xampú per a cabells,
  • Lavabo / Pica,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Paper higiènic,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Gel de bany,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Zona de menjador -> ca
Serveis i extres
  • Accés amb clau electrònica,
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Vistes panoràmiques,
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes a la ciutat animada
Accessibilitat
  • Plantes superiors accessibles amb ascensor modern,
  • Accés amb ascensor
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici
Seguretat
  • Extintor d'incendis,
  • Detector de fum

This spacious apartment features 1 living room, 2 separate bedrooms and 1 bathroom with a shower and free toiletries. Guests can make meals in the kitchen that has a refrigerator, a dishwasher, kitchenware and an oven. This apartment is air-conditioned and has a seating area with a flat-screen TV, a washing machine, a coffee machine, a dining area, as well as a wardrobe. The unit has 3 beds.

Opinions del Slappe Jaén I

En triar Slappe Jaén I, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Slappe Jaén I

Els preus a l'hotel Slappe Jaén I comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Slappe Jaén I

General General

Mascotes permeses, Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Serveis de recepció Serveis de recepció

Tauler d'informació turística, Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Elevador, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Seguretat Seguretat

Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible

Distanciament físic Distanciament físic

Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Slappe Jaén I Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del Slappe Jaén I

Entrada Slappe Jaén I Entrada

A partir de les 14:00:00 Fins a les 21:00:00

Sortida Slappe Jaén I Sortida

A partir de les 10:00:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens a partir de 0 anys paguen 15.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens de 0 a 3 anys paguen 15.00 EUR per nit amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte Slappe Jaén I Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Slappe Jaén I a Jaén

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades GPS d'Slappe Jaén I?

Arribar a Slappe Jaén I és una brisa! Tot el que necessites són aquestes coordenades i abans de saber-ho, hi seràs. - 37.777673,-3.795594

Oferiu Wi-Fi gratuït a Slappe Jaén I?

Slappe Jaén I no només ofereix una estada fantàstica, sinó que també us regala Internet gratuïta. Només cal pensar en tota la diversió i l'exploració en línia que pot estar esperant.

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'Slappe Jaén I?

Feu el registre d'entrada a Slappe Jaén I comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Quines són les diferents maneres de contactar amb Slappe Jaén I?

Un cop hagis fet una reserva a Slappe Jaén I, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.