Fantàstic
9,7 /10

Puntuació Comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark, Neunburg vorm Wald

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Klosterberg 11, 92431 Neunburg vorm Wald, Alemanya Alemanya - Veure al mapa
9,7 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Featuring garden views, Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark offers accommodation with a garden, around 47 km from Stadttheater Amberg. This property offers access to a terrace, free private parking and free WiFi. The property is soundproof and is set 50 km from Walhalla.

The recently renovated holiday home comes with 1 bedroom, a flat-screen TV with streaming services and a fully equipped kitchen that provides guests with a dishwasher, an oven, a washing machine, a microwave and a toaster. Towels and bed linen are featured in the holiday home. This holiday home is allergy-free and non-smoking.

Nuremberg Airport is 110 km away.

Instal·lacions
El món està canviant, i amb ell arriben molts estàndards nous. És hora d'adonar-se que el fum no és bo. Amb el nombre creixent de allotjaments per a no fumadors que apareixen a tot el país, trobar un objecte que us encantarà a vosaltres i a la vostra família és més fàcil que mai. Amb WiFi disponible a totes les habitacions de l'establiment, podeu mantenir-vos en contacte fàcilment amb els éssers estimats i treballar fins i tot quan esteu de vacances. Fes que la teva estada amb nosaltres sigui encara més còmoda i còmoda utilitzant les nostres taquilles ben equipades. A les nostres taquilles segures podrà guardar totes les seves pertinences durant la seva estada. Troba el teu viatge perfecte reservant habitació a l'Hotel. La nostra pàgina web disposa de fotos i comentaris de clients perquè puguis prendre la millor decisió sobre la teva estada.

Hotels i allotjaments propers Wohnung Maric bis zu 10 Personen (311 m), Schlossblick (439 m), Fewo Stodlwerk (481 m), Da`Sporrer Hotel & Wirtshaus (525 m), FeWo - Im SCHWARZACHTAL (551 m), Schwarzachtal Oase (616 m), Piece of Greece (638 m), Ferienwohnung Elsner (730 m), Suite 13 Van Gogh (882 m), Suite 13 Natur grün mit 2 Zimmer (882 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Casa 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Ferro de planxar,
  • Guardarroba,
  • Substàncies de neteja,
  • Perxa per a vestits,
  • Espai per relaxar-se,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Sòl de fusta,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Adecuat per a persones amb al·lèrgies,
  • Màquina de rentar roba,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Sistema de calefacció,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Accés privat,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Seient còmode,
  • Aïllament acústic
Bany
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Gel de bany,
  • Lavabo / Pica,
  • Paper higiènic,
  • Xampú per a cabells,
  • Sabatilles / Sabatilles de bany,
  • Cepillo de dents,
  • Dutxa / Cabina de dutxa
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Emissora de ràdio,
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana,
  • Servei de transmissió en línia (com ara Netflix)
Menjar i begudes
  • Xocolata o galetes / Dolços,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Trona -> ca,
  • Ampolla d'aigua / Botella d'aigua mineral,
  • Forn -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Rentaplats -> ca
Serveis i extres
  • Rellotge despertador,
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany,
  • Accés amb clau electrònica
Vistes i exteriors
  • Vistes a un monument històric,
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes al jardí verd
Accessibilitat
  • Dutxa a nivell del terra,
  • Plantes superiors només accessibles per les escales tradicionals
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent
Animació i serveis per a famílies
  • Llibres, DVD o música infantil,
  • Jocs de taula o trencaclosques
Seguretat
  • Extintor d'incendis,
  • Detector de fum
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

Meals can be prepared in the kitchen, which is equipped with a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and an oven. The holiday home provides a flat-screen TV with streaming services, a washing machine, a private entrance, soundproof walls as well as garden views. The unit offers 1 bed.

Opinions del Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark

En triar Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark

Els preus a l'hotel Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark

General General

Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa amb vistes

Animació i serveis per a famílies Animació i serveis per a famílies

Jocs de taula o trencaclosques

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, No es permet fumar en tot l'establiment

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut, Es proporcionen mascaretes per als hostes

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark

Entrada Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 00:00:00

Sortida Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark Sortida

A partir de les 00:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark a Neunburg vorm Wald

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades de latitud i longitud d'Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark?

Gràcies a les coordenades de Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark, trobareu ràpidament la vostra destinació: és una manera fiable de determinar la seva ubicació exacta en poc temps. - 49.349321,12.388975

Oferiu Wi-Fi gratuït a Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark?

Si sou un hoste de Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark, prepareu-vos per a les millors comoditats, com ara Internet gratuïta. Mantén-te connectat i fes que la teva estada sigui inoblidable.

Hi ha aparcament gratuït per als clients d'Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark?

Els clients d'aquesta propietat poden aparcar els seus cotxes de forma gratuïta, cosa que els proporciona una cosa més petita de la qual preocupar-se durant la seva estada.

A quina hora és el check-in i el check-out de Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark property?

Feu el registre d'entrada a Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com puc contactar amb algú d'Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark?

Un cop hagis fet una reserva a Select-Home 6 - Ferienhaus, Altstadt & Stadtpark, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.