Salt & Sun San Vito lo Capo, San Vito lo Capo

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Via Civate 9, 91010 San Vito lo Capo, Itàlia Itàlia - Veure al mapa
8,1 /10
Molt bé
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Set in San Vito lo Capo, 49 km from Segesta, Salt & Sun San Vito lo Capo offers beachfront accommodation and various facilities, such as a garden. The property has sea and inner courtyard views, and is 300 metres from San Vito Lo Capo Beach. The accommodation offers airport transfers, while a bicycle rental service is also available.

Fitted with a terrace, the units offer air conditioning and feature a TV and a private bathroom with bidet and a hair dryer. There is a seating and a dining area in all units. At the holiday home, the units include bed linen and towels.

A car rental service is available at the holiday home.

Grotta Mangiapane is 23 km from Salt & Sun San Vito lo Capo, while Cornino Bay is 24 km from the property. Trapani Airport is 57 km away.

Instal·lacions
Les teves preferències per fumar, no busquis més enllà de la nostra Casa o xalet Ens assegurarem que tinguis tot el necessari per a una estada còmoda i agradable. Gaudeix de l'ambient tranquil del nostre jardí, ideal per relaxar-te després d'un llarg dia i prendre una mica d'aire fresc! Per a totes les teves necessitats higièniques, el nostre bany està equipat amb diversos xampús que t'ajudaran a sentir-te refrescat i revitalitzat! Queda't amb nosaltres per a la teva propera visita! No només aconseguiràs preus immillorables, sinó que també intentarem oferir-te les millors condicions d'Casa o xalet.

Hotels i allotjaments propers Appartamento con giardino a due passi dal mare. (29 m), Shiarà Apartment (39 m), Villa Glicine a due passi dal mare (50 m), Fresco Mare Blu (60 m), Onda Blu Feels Like Home (65 m), CASA AZUL DELUXE E SUPERIOR (65 m), Casa Al Mare Sole e Relax (65 m), Faro 33 (65 m), PF Luce del Mare luxury apartment (68 m), VOGLIA D'ESTATE apartments (73 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Casa 3 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa 3 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Tovalloles de piscina -> Tovalloles per a ús en piscina,
  • Màquina de rentar roba,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Seient còmode,
  • Climatització,
  • Espai per relaxar-se
Bany
  • Lavabo / Pica,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Gel de bany,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Xampú per a cabells,
  • Bidet de bany,
  • Paper higiènic,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Rentaplats -> ca,
  • Ampolla d'aigua / Botella d'aigua mineral,
  • Fogons -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Taula de menjador -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Vistes panoràmiques,
  • Vistes a un carrer tranquil i silenciós,
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes al mar Mediterrani
Accessibilitat
  • Plantes superiors només accessibles per les escales tradicionals
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

The air-conditioned holiday home features 3 bedrooms and 1 bathroom with a shower and a bidet. The well-fitted kitchen has a stovetop, a refrigerator and a dishwasher. Featuring a terrace with sea views, this holiday home also provides a washing machine and a TV. The unit offers 5 beds.

Casa 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa 1 Habitació

This holiday home features 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and free toiletries. A kitchenette fitted with a stovetop, a refrigerator and a dishwasher is available for cooking and storing food. Boasting a terrace, this holiday home also features air conditioning, a washing machine and a TV. The unit has 2 beds.

Opinions del Salt & Sun San Vito lo Capo

En triar Salt & Sun San Vito lo Capo, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Salt & Sun San Vito lo Capo

Els preus a l'hotel Salt & Sun San Vito lo Capo comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Salt & Sun San Vito lo Capo

Activitats Activitats

Platja

Piscines i benestar Piscines i benestar

Situat a primera línia de platja

Transport Transport

Transport a l'aeroport, Lloguer de vehicles, Transport a l'aeroport (cost addicional), Estacionament al carrer, Recollida a l'aeroport, Transport a l'aeroport

Serveis de recepció Serveis de recepció

Registre d'entrada i sortida ràpid, Registre d'entrada i sortida privat

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Mobiliari d'exterior confortable

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés amb clau electrònica

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Accés a especialistes de la salut

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades

Internet Internet

La informació sobre Internet no està disponible.

Pàrquing Salt & Sun San Vito lo Capo Pàrquing

Aparcament al carrer disponible.

Condicions del Salt & Sun San Vito lo Capo

Entrada Salt & Sun San Vito lo Capo Entrada

A partir de les 14:00:00 Fins a les 22:00:00

Sortida Salt & Sun San Vito lo Capo Sortida

A partir de les 10:00:00 Fins a les 10:30:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens a partir de 0 anys paguen 35.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
       
Formes de contacte Salt & Sun San Vito lo Capo Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Salt & Sun San Vito lo Capo a San Vito lo Capo

 
Preguntes més freqüents
Quina és la latitud i longitud d'Salt & Sun San Vito lo Capo?

Amb unes coordenades senzilles, esteu de camí a Salt & Sun San Vito lo Capo en un tres i no res! Així que agafeu-los i arribeu a la carretera: hi ha moltes coses increïbles que us esperen en aquest lloc increïble. - 38.177939,12.730841

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'Salt & Sun San Vito lo Capo property?

Feu el registre d'entrada a Salt & Sun San Vito lo Capo comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 10:30:00.

Com puc contactar amb algú d'Salt & Sun San Vito lo Capo?

Un cop hagis fet una reserva a Salt & Sun San Vito lo Capo, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.