Set in Chillithodu, within 7.5 km of Cheeyappara Waterfalls and 35 km of Munnar Tea Museum, River View Munnar offers accommodation with a garden and as well as free private parking for guests who drive. The property is non-smoking and is situated 44 km from Mattupetty Dam.
At the capsule hotel, the rooms are equipped with a desk and a balcony with a river view. Featuring a private bathroom, rooms at River View Munnar also feature a city view. All guest rooms feature a wardrobe.
Anamudi Peak is 50 km from the accommodation. Cochin International Airport is 64 km from the property.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
This double room features a desk, a balcony, garden views and a private bathroom. The unit offers 1 bed.
En triar River View Munnar, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel River View Munnar comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat
Jardí botànic, Llar de foc a l'aire lliure
No es permet fumar en tot l'establiment
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals
Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament
La informació sobre Internet no està disponible.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 12:00:00 Fins a les 12:00:00
A partir de les 00:00:00 Fins a les 10:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Aconsegueix les coordenades de l'objecte River View Munnar i arriba-hi en un tres i no res! Ja no cal buscar tediosament. - 10.028002,76.878685
Els clients de la nostra propietat podran gaudir d'un viatge sense estrès gràcies a l'aparcament gratuït a l'establiment.
Feu el registre d'entrada a River View Munnar comença a 12:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a River View Munnar, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Índia — House of Kapaali, Him-Kim Homestays, Interlaken, Seven Hill Guest House, hotel shubh shree,
Més destinacions — Hotels a Smolenskaya, Hotels a Tröpolach, Hotels a Hagatna, Hotels a Hafnarfjördur, Hotels a Da Ðeum (2),



