Molt bé
8,0 /10

Puntuació Comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Rinconada, casa de huéspedes, San Pedro

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 275 Manuel Iglesias, 2930 San Pedro, Argentina Argentina - Veure al mapa
8,0 /10
Molt bé
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Boasting air-conditioned accommodation with a private pool, Rinconada, casa de huéspedes is set in San Pedro. Featuring a 24-hour front desk, this property also provides guests with a barbecue. There is a sun terrace and guests can make use of free WiFi and free private parking.

The spacious holiday home is fitted with 2 bedrooms, 1 bathroom, bed linen, towels, a flat-screen TV with streaming services, a dining area, a fully equipped kitchen, and a patio with pool views. Guests can enjoy a meal on an outdoor dining area while overlooking the river views. For added privacy, the accommodation features a private entrance.

Sightseeing tours are available within easy reach. Guests can relax in the garden at the property.

Rosario – Islas Malvinas International Airport is 155 km from the property.

Instal·lacions
Les instal·lacions ofereixen als hostes una gran experiència i, depenent de la zona, podeu obtenir ajuda amb qualsevol assumpte des de la recepció durant tot el dia. Busques un lloc on llegir o escapar del soroll? El nostre mobiliari de jardí és perfecte. Ho sentim, però malauradament els amics peluts no estan permesos al nostre Casa o xalet, així que si us plau, deixeu la vostra estimada mascota a casa. Les nostres habitacions estan equipades amb tot el necessari per a una estada agradable, incloent cafeteres i teteres, perquè puguis gaudir de la teva beguda preferida a qualsevol hora del dia. Visita la nostra pàgina de l'allotjament Rinconada, casa de huéspedes per reservar la teva estada.

Hotels i allotjaments propers El pino (347 m), Marvic Hotel (388 m), Casa Evaluna (449 m), DEPARTAMENTOS OLIVIA (522 m), Hotel Los Pinares (558 m), Monoambiente Estela (754 m), La luna (760 m), EL DEPTO DE GRACE (778 m), Casa en San Pedro para 8 totalmente equipada (792 m), La casa de Rosita (841 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Casa 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa 2 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Accés privat,
  • Espai per relaxar-se,
  • Piscina amb vistes -> Piscina amb panoràmiques,
  • Prensa de pantalons,
  • Sistema de calefacció,
  • Seient còmode,
  • Piscina petita -> Piscina de dimensions reduïdes,
  • Tela mosquitera,
  • Ferro de planxar,
  • Perxa per a vestits,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Guardarroba,
  • Ventilador elèctric,
  • Substàncies de neteja,
  • Climatització,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Tovalloles de piscina -> Tovalloles per a ús en piscina,
  • Adaptador -> Convertidor de corrent,
  • Piscina particular,
  • Zona poc profunda -> Àrea de poca profunditat,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit
Bany
  • Paper higiènic,
  • Bidet de bany,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Bany privat / Bany en suite
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Canals de televisió per cable,
  • Mètodes de pagament,
  • Televisió,
  • Servei de transmissió en línia (com ara Netflix),
  • Canals via satèl·lit,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Cuina -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Barbacoa -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Microones -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Forn -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Terrassa exterior,
  • Vistes al jardí verd,
  • Vistes panoràmiques,
  • Vistes a la piscina refrescant,
  • Vistes al riu serè
Accessibilitat
  • Tot l'allotjament està situat a la planta baixa sense esglaons
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent
Animació i serveis per a famílies
  • Jocs de taula o trencaclosques
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

The pool with a view is the standout feature of this holiday home. Boasting a private entrance, this air-conditioned holiday home features 1 living room, 2 separate bedrooms and 1 bathroom with a shower and a bidet. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the kitchen. The holiday home also comes with a barbecue. The spacious holiday home features a tea and coffee maker, a seating area, a dining area, a flat-screen TV with streaming services, as well as garden views. The unit has 3 beds.

Opinions del Rinconada, casa de huéspedes

En triar Rinconada, casa de huéspedes, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Rinconada, casa de huéspedes

Els preus a l'hotel Rinconada, casa de huéspedes comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Rinconada, casa de huéspedes

General General

Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Menjar i begudes Menjar i begudes

Zona de barbacoa

Piscines i benestar Piscines i benestar

Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior de temporada, Àrea de poca profunditat, Gandules o hamaques, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió

Serveis de recepció Serveis de recepció

Recepció oberta 24 hores, Tauler d'informació turística

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Mobiliari d'exterior confortable

Animació i serveis per a famílies Animació i serveis per a famílies

Jocs de taula o trencaclosques

Altres Altres

Aire condicionat disponible

Seguretat Seguretat

Sistema d'alarma de seguretat, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

Botiquín de primer auxili disponible

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.

Pàrquing Rinconada, casa de huéspedes Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del Rinconada, casa de huéspedes

Entrada Rinconada, casa de huéspedes Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 21:00:00

Sortida Rinconada, casa de huéspedes Sortida

A partir de les 07:00:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
     
Formes de contacte Rinconada, casa de huéspedes Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Rinconada, casa de huéspedes a San Pedro

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades del sistema de posicionament global (GPS) d'Rinconada, casa de huéspedes?

No hi ha res com una bona caça! Segueix les coordenades per trobar Rinconada, casa de huéspedes descobreix el que t'espera. - -33.669732,-59.672044

Rinconada, casa de huéspedes disposa de Wi-Fi gratuïta?

Els clients de Rinconada, casa de huéspedes no s'han de preocupar de buscar WiFi- l'establiment ofereix accés gratuït a Internet! Perfecte per streaming, descàrrega i navegació web.

Oferiu aparcament gratuït a Rinconada, casa de huéspedes per a tots els vostres hostes?

Quan us allotgeu a Rinconada, casa de huéspedes, les vostres preocupacions d'aparcament desapareixeran: hi és!

A quina hora és el check-in i el check-out de Rinconada, casa de huéspedes property?

Feu el registre d'entrada a Rinconada, casa de huéspedes comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Quines són les millors maneres de contactar amb Rinconada, casa de huéspedes?

Un cop hagis fet una reserva a Rinconada, casa de huéspedes, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.