Fantàstic
10,0 /10

Puntuació Comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

-Rincón del Sol-, Suances

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Calle Quintana, 112, 39340 Suances, Espanya Espanya - Veure al mapa
10,0 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

A recently renovated apartment set in Suances, -Rincón del Sol- features a garden. This property offers access to a terrace, free private parking and free WiFi. The property is non-smoking and is located 2.9 km from Los Locos Beach.

This apartment comes with 2 bedrooms, a kitchen with an oven and a microwave, a flat-screen TV, a seating area and 1 bathroom equipped with a bidet. For added privacy, the accommodation features a private entrance.

Santander Port is 32 km from the apartment, while El Sardinero Casino is 33 km away. Santander Airport is 29 km from the property.

Instal·lacions
Per mantenir a tothom fora de perill, mantenim el distanciament social respectuós als nostres allotjaments. Això ajuda a crear una atmosfera segura i agradable per a tots els interessats. Per garantir la seguretat i comoditat de tots els nostres hostes, totes les habitacions que oferim es desinfecten a fons entre estades. Relaxa't sabent que el teu espai ha estat acabat de desinfectar perquè gaudeixis d'una estada tranquil·la! El nostre Apartament proporciona comoditat, gràcies a l'endoll situat a prop del llit. Gaudeix d'un fàcil accés a la potència i a la càrrega mentre descanses! Si us plau, no ho deixis , si us plau, reserva la teva habitació avui mateix i gaudeix d'una estada sense estrès! Gaudiu d'un Apartament còmode i de la comoditat de planificar amb antelació.

Hotels i allotjaments propers Bungalows Cantia (191 m), Suances Costa Quebrada (598 m), Innhome - Quintana (603 m), El Mirador de Suances (606 m), HOLYDAY HOME SUANCES (636 m), C12A01 Coqueto apartamento con piscina y garaje (642 m), El Jardín de Amos (677 m), Ensenada Dichosa (699 m), Villa Dalia (809 m), Las Tres Quillas (870 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 2 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Espai per relaxar-se,
  • Màquina de rentar roba,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Perxa per a vestits,
  • Accés privat,
  • Ferro de planxar,
  • Sofà llit -> Llit convertible en sofà,
  • Guardarroba,
  • Sistema de calefacció,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Seient còmode
Bany
  • Gel de bany,
  • Bidet de bany,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia,
  • Lavabo / Pica,
  • Paper higiènic,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Cepillo de dents,
  • Banyera / Banyera gran,
  • Xampú per a cabells
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Torradora -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes al jardí verd,
  • Vistes panoràmiques
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent
Seguretat
  • Extintor d'incendis

In the well-fitted kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, an oven and a microwave. The apartment offers a washing machine, a private entrance, a tea and coffee maker as well as a terrace with garden views. The unit has 3 beds.

Opinions del -Rincón del Sol-

En triar -Rincón del Sol-, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel -Rincón del Sol-

Els preus a l'hotel -Rincón del Sol- comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del -Rincón del Sol-

General General

Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Menjar i begudes Menjar i begudes

Zona de barbacoa

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa amb vistes

Altres Altres

Habitacions per a famílies, No es permet fumar en tot l'establiment

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut

Distanciament físic Distanciament físic

Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing -Rincón del Sol- Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del -Rincón del Sol-

Entrada -Rincón del Sol- Entrada

A partir de les 16:00:00

Sortida -Rincón del Sol- Sortida

A partir de les 12:00:00 Fins a les 00:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

S’admeten animals de companyia. Sense càrrecs.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte -Rincón del Sol- Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de -Rincón del Sol- a Suances

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades geogràfiques d'-Rincón del Sol-?

Anar a -Rincón del Sol-? Arriba-hi a l'instant amb aquestes coordenades! Troba un objecte a la velocitat del llamp i prepara't per a una experiència inoblidable. - 43.422379,-4.060743

-Rincón del Sol- ofereix WiFi gratuïta?

-Rincón del Sol- sap el que és important per als seus hostes, per això proporciona accés gratuït a Internet. Mantingueu-vos connectats durant la vostra estada i aprofiteu-ho al màxim.

El pàrquing a -Rincón del Sol- és gratuït?

A -Rincón del Sol- ens assegurem que la teva estada sigui el més lliure d'estrès i còmoda possible oferint aparcament gratuït a tots els nostres hostes. Així que no us preocupeu per les tarifes elevades, només gaudiu de les comoditats còmodes.

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de -Rincón del Sol-?

Feu el registre d'entrada a -Rincón del Sol- comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 00:00:00.

Com contactar amb -Rincón del Sol-?

Un cop hagis fet una reserva a -Rincón del Sol-, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.