Retama del Teide, Puerto de la Cruz, Puerto de la Cruz

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Avenida los Cachazos, 38400 Puerto de la Cruz, Espanya Espanya - Veure al mapa
9,5 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Offering garden views, Retama del Teide, Puerto de la Cruz is an accommodation set in Puerto de la Cruz, 2.2 km from Playa Martianez and 1.2 km from Botanical Gardens. This property offers access to a balcony, free private parking and free WiFi. The apartment features an outdoor swimming pool and a lift.

The spacious apartment comes with 3 bedrooms, 2 bathrooms, bed linen, towels, a flat-screen TV, a dining area, a fully equipped kitchen, and a terrace with mountain views. Guests can enjoy a meal on an outdoor dining area while overlooking the pool views. The accommodation is non-smoking.

Guests at the apartment can enjoy fishing and hiking nearby, or make the most of the garden.

Taoro Park is 2.3 km from Retama del Teide, Puerto de la Cruz, while Plaza Charco is 3.2 km away. Tenerife North–Ciudad de La Laguna Airport is 23 km from the property.

Instal·lacions
Relaxa't amb nosaltres! Tant si sou un turista com si només us desplaceu, volem que la vostra visita sigui el més lliure d'estrès possible. Per això oferim pàrquing gratuït per a tots els hostes! Volem que els nostres hostes gaudeixin de la seva estada, per això està totalment prohibit fumar a totes les habitacions. Si us plau, ajudeu-nos a mantenir un entorn lliure de fum! Prepara't per a una estada fresca i refrescant! La nevera de les nostres instal·lacions mantindrà els teus aperitius i begudes a temperatura gelada, proporcionant el refrigeri perfecte a qualsevol hora del dia. Si estàs planejant unes vacances, no busquis més! El nostre Apartament Retama del Teide, Puerto de la Cruz li proporcionarà el confort i les comoditats que busca a preus immillorables. Aprofita avui els nostres baixos preus i comença el teu proper viatge.

Hotels i allotjaments propers Jardín del Teide (75 m), Casa Fran (75 m), Tropicalidays Jardines del Teide (75 m), Durazno Tropical Apartment Puerto de la Cruz (111 m), RESIDENCIAL JARDINES DEL TEIDE, 126 (114 m), Villa Trevina (259 m), BLUESEA Costa Jardin & Spa (268 m), Villa Terraza del Teide (268 m), Tiny House: The Housje (269 m), Finca Las Tapias, Glorieta (291 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 3 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 3 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Màquina de rentar roba,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Taula de treball,
  • Ferro de planxar,
  • Seient còmode,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Guardarroba,
  • Espai per relaxar-se,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes
Bany
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Lavabo / Pica,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Paper higiènic
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Rentaplats -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Nevera -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Vistes al jardí verd,
  • Balcó ampli,
  • Vistes panoràmiques,
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes a la piscina refrescant,
  • Vistes a la muntanya majestuosa
Accessibilitat
  • Accés amb ascensor
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici
Seguretat
  • Extintor d'incendis,
  • Detector de fum

Boasting 3 bedrooms, this spacious apartment has 2 bathrooms with a shower, a seating area and terrace where you can relax. In the well-equipped kitchen, guests will find a refrigerator, a dishwasher, kitchenware and a microwave. Featuring a balcony with garden views, this apartment also features a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 5 beds.

Opinions del Retama del Teide, Puerto de la Cruz

En triar Retama del Teide, Puerto de la Cruz, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Retama del Teide, Puerto de la Cruz

Els preus a l'hotel Retama del Teide, Puerto de la Cruz comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Retama del Teide, Puerto de la Cruz

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment

Activitats Activitats

Activitats de pesca, Rutes de senderisme

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Piscines i benestar Piscines i benestar

Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior oberta tot l'any, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió

Transport Transport

Estacionament en un pàrquing

Serveis de recepció Serveis de recepció

Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa amb vistes

Serveis de neteja Serveis de neteja

Planxa per a pantalons

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Elevador, No es permet fumar en tot l'establiment

Seguretat Seguretat

Sensors de fum, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Retama del Teide, Puerto de la Cruz Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible. Garatge disponible.

Condicions del Retama del Teide, Puerto de la Cruz

Entrada Retama del Teide, Puerto de la Cruz Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 20:00:00

Sortida Retama del Teide, Puerto de la Cruz Sortida

A partir de les 06:00:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 1,000.00 EUR.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte Retama del Teide, Puerto de la Cruz Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Retama del Teide, Puerto de la Cruz a Puerto de la Cruz

 
Preguntes més freqüents
Coordenades GPS d'Retama del Teide, Puerto de la Cruz.

Amb aquestes coordenades podeu apuntar instantàniament a l'objecte Retama del Teide, Puerto de la Cruz! - 28.404725,-16.537432

Retama del Teide, Puerto de la Cruz ofereix WiFi gratuïta?

Retama del Teide, Puerto de la Cruz fa malbé els seus hostes amb Internet gratuït, cosa que els permet mantenir-se connectats durant la seva estada aquí.

El pàrquing a Retama del Teide, Puerto de la Cruz és gratuït?

No t'has de preocupar de trobar aparcament durant la teva estada a la nostra propietat Retama del Teide, Puerto de la Cruz: l'ofereixen de forma gratuïta!

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de Retama del Teide, Puerto de la Cruz?

Feu el registre d'entrada a Retama del Teide, Puerto de la Cruz comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Com contactar amb Retama del Teide, Puerto de la Cruz?

Un cop hagis fet una reserva a Retama del Teide, Puerto de la Cruz, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.