Fantàstic
9,4 /10

Puntuació a partir de 130 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

RASTRO, Madrid

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 34 Calle de la Ribera de Curtidores, 28005 Madrid, Espanya Espanya - Veure al mapa
9,4 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

El RASTRO està situat a Madrid, a uns 600 m de la Puerta de Toledo i a 2,1 km del Museu Thyssen-Bornemisza. L'allotjament ofereix WiFi gratuïta, aire condicionat, piscina exterior de temporada, gimnàs i vistes a la ciutat. A 2,1 km hi ha el mercat de San Miguel i a 2,2 km trobareu el Museu Reina Sofia.

L'apartament està situat a la planta baixa i té 2 habitacions, TV de pantalla plana i cuina totalment equipada amb rentaplats, microones, nevera, rentadora i forn.

L'apartament es troba a 2,3 km de la Plaza Mayor i a 2,5 km de la Puerta del Sol. L'aeroport més proper és l'aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas, situat a 14 km del RASTRO.

Instal·lacions
Gaudeix d'un refrescant bany a l'aire lliure! Si us plau, aprofiteu el bon temps i preneu-vos dies de descans per prendre una mica de sol gaudint de la nostra piscina exterior. Estigues al dia de totes les novetats emocionants amb accés gratuït a internet durant la teva estada al nostre allotjament RASTRO! Estàs a pocs clics de descobrir el món. El nostre Apartament ofereix una excel·lent banda sonora per a la seva estada, les habitacions disposen d'una ràdio que proporciona melodies dolces sempre que ho necessiti. Allotja't amb nosaltres on ens assegurarem que sempre estiguis ben atès.

Hotels i allotjaments propers Ribera (28 m), Cosy flat Arganzuela - AC (127 m), habitación de 2 camas con 2 ventanas al exterior y TV en casa compartida (169 m), For You Rentals Acacias apartment TEMPORAL ACA11 (191 m), Maravilloso Apartamento en Puerta de Toledo C/Gasómetro by Batuecas (192 m), Puerta de Toledo - Alojamiento para 4 personas (200 m), LAUREL-MintyStay Apartments 2 (226 m), LAUREL-MintyStay Apartments (226 m), Tejado de Antigua Fábrica Industrial en Acacias (229 m), Madriz Hostel (248 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Late check in after 00:00 has a surcharge of 30 EURAquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 2 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Màquina de rentar roba,
  • Guardarroba,
  • Seient còmode,
  • Sòl de fusta,
  • Piscina d'aigua salada -> Piscina amb aigua del mar,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Perxa per a vestits,
  • Piscina petita -> Piscina de dimensions reduïdes,
  • Ferro de planxar,
  • Zona poc profunda -> Àrea de poca profunditat,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Sistema de calefacció,
  • Material per planxar,
  • Climatització,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Sofà llit -> Llit convertible en sofà,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit
Bany
  • Bidet de bany,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Banyera / Banyera gran,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Paper higiènic
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Emissora de ràdio,
  • Televisió de pantalla plana,
  • Lector de DVD,
  • Telèfon fix,
  • Lector de CD,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Trona -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Vistes a la ciutat animada
Disposició
  • Ventana
Accessibilitat
  • Tot l'allotjament està situat a la planta baixa sense esglaons,
  • Accés amb ascensor
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici
Seguretat
  • Extintor d'incendis
Distanciament físic
  • Aire acondicionat individual per a cada estança de l'allotjament

This spacious apartment comes with 1 living room, 2 separate bedrooms and 2 bathrooms with a bath and a bidet. Meals can be prepared in the well-fitted kitchen, which features a refrigerator, a dishwasher, kitchenware and an oven. The air-conditioned apartment features a flat-screen TV, a washing machine, a tea and coffee maker, a dining area as well as city views. The unit has 4 beds.

Opinions del RASTRO

En triar RASTRO, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel RASTRO

Els preus a l'hotel RASTRO comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del RASTRO

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Piscines i benestar Piscines i benestar

Centre de fitness, Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior de temporada, Piscina de sal, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió

Serveis de recepció Serveis de recepció

Opció de factura

Altres Altres

Elevador, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper

Distanciament físic Distanciament físic

Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.

Pàrquing RASTRO Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del RASTRO

Entrada RASTRO Entrada

A partir de les 15:30:00 Fins a les 22:00:00

Sortida RASTRO Sortida

A partir de les 09:00:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 3 anys paguen 15.00 EUR per nit amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 200.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte RASTRO Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de RASTRO a Madrid

 
Preguntes més freqüents
Quina és la latitud i longitud d'RASTRO?

Si busqueu RASTRO, tenim aquestes coordenades que us ajudaran a arribar-hi ràpidament. - 40.404314,-3.706866

Hi ha internet gratuït a RASTRO?

RASTRO ofereix accés a Internet il·limitat definitiu per a tots els seus hostes. Surfeja sense cost addicional perquè la teva estada sigui encara més dolça.

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'RASTRO?

Feu el registre d'entrada a RASTRO comença a 15:30:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Quines són les millors maneres de contactar amb RASTRO?

Un cop hagis fet una reserva a RASTRO, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.