Puntuació a partir de 18 comentaris
El Ranger Chalet està situat a Moieciu de Sus, a 9 km del castell de Bran, i ofereix WiFi gratuïta.
Tant les habitacions com les suites tenen mobles de fusta i disposen de TV amb canals per satèl·lit i bany privat amb dutxa. Tots els allotjaments ofereixen vistes a les muntanyes dels voltants.
Entre les instal·lacions del Ranger Chalet, cal destacar un jardí amb zona de barbacoa i un parc infantil. També hi ha aparcament privat.
Hotels i allotjaments propers Pensiunea Puiu (27 m), Casa din Vale (49 m), Pensiunea Moeciu Casa Wiarusti (94 m), Casa Adi (137 m), Casa Dani&Moni (197 m), Celestia (277 m), Casa Gigi Lupoiu (290 m), Regina Munților Spa&Confort (290 m), Pensiunea Vlahia Inn (302 m), Pensiunea Rodis (309 m),
Cal fer el pagament abans de l'arribada amb transferència bancària. L'allotjament es posarà en contacte amb tu després de fer la reserva i et donarà més informació.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular
Boasting a private entrance, this holiday home comes with 2 living rooms, 6 separate bedrooms and 7 bathrooms with a shower and a hairdryer. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the well-fitted kitchen. The holiday home also includes a barbecue. Featuring a terrace with garden views, this holiday home also features a washing machine and a flat-screen TV with cable channels. The unit has 8 beds.
En triar Ranger Chalet, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Ranger Chalet comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Activitats d'esquí, Rutes de senderisme, Visites guiades a peu, Visita o classe sobre la cultura local
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Zona de barbacoa
Sauna finlandesa, Banyera d'aigua calenta / Jacuzzi
Transport a l'aeroport, Transport a l'aeroport (cost addicional), Estacionament al carrer
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Cuina comunitària, Àrea de televisió o saló compartit, Mobiliari d'exterior confortable
Àrea de jocs per a nens
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment
Sensors de fum, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries
Registre d'entrada i sortida sense interacció
Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible. Aparcament al carrer disponible.
A partir de les 16:00:00 Fins a les 20:00:00
A partir de les 10:00:00 Fins a les 11:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
No hi ha res com una bona caça! Segueix les coordenades per trobar Ranger Chalet descobreix el que t'espera. - 45.443312,25.329814
És hora de connectar-se! Els clients de Ranger Chalet poden utilitzar Internet gratuïtament per a totes les seves necessitats de navegació web.
Ranger Chalet ofereix als hostes alguna cosa especial: aparcament gratuït durant la seva estada! Agafeu els diners que hi gastaríeu i gaudiu-ne.
Feu el registre d'entrada a Ranger Chalet comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Ranger Chalet, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Romania — Raw Nature Cabin, LOVELY - 3 BDR. SERVICED APARTMENT IN OLD TOWN, Casa Muntelui Râșnov, PRESTIGE PALACE BUCHAREST, Cabana C,
Més destinacions — Hotels a Saint Thomas, Hotels a Kittitian Village, Hotels a Long Bay Hills, Hotels a Nuku'alofa,