Puntuació a partir de 184 comentaris
A seasonal outdoor swimming pool and rooms with chic, regional décor can be enjoyed in Mendoza, 300 metres from the commercial area. A daily American breakfast is offered and Wi-Fi is free.
Guests staying at Posada La Celia are only a 5-minute drive from O.Fournier Winery and a 20-minute drive from Mendoza’s celebrated winery circuit.
Rooms at Posada La Celia are equipped with private bathrooms and feature views of the vineyard.
Guests can relax at the common living room area by the fireplace.
Laguna del Diamante is 40 km away and Mendoza Airport is 120 km from Posada La Celia.
The seasonal swimming pool will be available starting December 8th.
Please note the based on local tax laws, all Argentinian citizens and resident foreigners must pay an additional fee (VAT) of 21%. Only foreigners who pay with a foreign credit card, debit card or via bank transfer are exempt from this 21% additional fee (VAT) in accommodation and breakfast when presenting a foreign passport or a foreign ID along with a supporting document handed by the national migrations authority, if applicable.Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular
This room features a private bathroom, free toiletries, a bathrobe and a view of the vineyard. which is more spacious, with dressing room, larger en-suite bathroom, view of the park.
This room features a private bathroom with free toiletries, a bathrobe and a view of the vineyard.
This double room's standout feature is the private pool. Offering free toiletries and bathrobes, this double room includes a private bathroom with a shower, a bidet and a hairdryer. The spacious double room offers air conditioning, a wardrobe, a tiled floor, as well as a patio. The unit has 1 bed.
En triar Posada La Celia, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Posada La Celia comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel
Visites guiades a peu, Visites guiades en bicicleta
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Restauració, Servei de quarto, Tasca, Menús especials dietètics (sota petició), Menjar per a menuts, Vins / caves / xampanys, Assortiment de fruites, Cafè a l'establiment
Tractaments de massatge, Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior de temporada, Banys públics comunitaris, Ombrel·les, Seient de massatge, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió
Tauler d'informació turística, Emmagatzematge d'equipatge, Opció de factura
Jardí botànic, Àrea de televisió o saló compartit, Mobiliari d'exterior confortable, Àrea de pícnic amb taules
Jocs de taula o trencaclosques
Servei de bugaderia, Servei de planxat, Servei de neteja diària
Instal·lacions per a trobades i celebracions, Fax / servei de fotocòpies
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés amb clau electrònica
Protecció 24 hores al dia, Sistema d'alarma de seguretat, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut, Es proporcionen mascaretes per als hostes
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc.
A partir de les 14:00:00 Fins a les 21:00:00
A partir de les 07:30:00 Fins a les 11:00:00
Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Descobrir Posada La Celia mai ha estat tan fàcil: només cal que introduïu les seves coordenades i hi sereu en un tres i no res! - -33.778684,-69.071689
Posada La Celia té cura dels seus hostes proporcionant-los accés gratuït a Internet. Ja no us heu de preocupar dels costosos càrrecs d'itinerància quan viatgeu.
No busquis més: l'establiment ofereix seients gratuïts per als hostes!
Feu el registre d'entrada a Posada La Celia comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Posada La Celia, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Argentina — Hornera Jujuy - Microcentro a una cuadra del río, Ópera Park royal life, Sueño de Termas, Departamento España, REFUGIO Natural Glamping,
Més destinacions — Hotels a Shoksha, Hotels a Oranjestad, Hotels a Marcory, Hotels a Huduhumpola, Hotels a Chwarzenko,
