Molt bé
8,0 /10

Puntuació Comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Orchidea, Costa Paradiso

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • via Lu Nibarroni, lotto S, 07038 Costa Paradiso, Itàlia Itàlia - Veure al mapa
8,0 /10
Molt bé
Tipus d'allotjament: Vil·la
Mostra preus
Breu descripció

Boasting air-conditioned accommodation with a patio, Orchidea is set in Costa Paradiso. With garden views, this accommodation offers a swimming pool.

The villa with a terrace and pool views has 2 bedrooms, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with an oven and a toaster, and 1 bathroom with a bidet. A private entrance leads guests into the villa, where they can enjoy some wine or champagne. The property has an outdoor dining area.

The villa features a barbecue and a garden.

Instal·lacions
Banya't a l'estiu i banya't a la nostra piscina exterior! Gaudeix del sol, la diversió i el relax que acompanyen el teu bany. Després del check-out s'emetrà una factura de la seva estada a la nostra Vil·la. Malauradament, el nostre allotjament no és adequat per a la cura de les mascotes. No obstant això, estarem encantats d'ajudar-te a trobar llocs que admeten mascotes a la zona. Les nostres habitacions estan equipades amb tots els elements necessaris perquè no hagis de preocupar-te per l'aspecte perfecte del teu cabell durant la teva estada. Gaudeix cada dia d'un look fresc amb el nostre pràctic assecador de cabell! Fes que la teva estada sigui encara més especial reservant una habitació amb nosaltres avui mateix! Si us plau, gaudeixi de la comoditat de la seva llar i de totes les nostres comoditats.

Hotels i allotjaments propers Villetta Sapphire con piscina (20 m), Villetta Sardinia (90 m), Villa Corallo (146 m), Violetta Nellie Sardinia Unlimited (146 m), Villa Esmeralda (161 m), Violetta Vita (162 m), Violetta Zoe (164 m), Terrazza Paradiso (168 m), Violetta Britton (172 m), Villa Alessandra (238 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

A surcharge of EUR 30 applies for arrivals after 21:00, and EUR 50 after 22:00. All requests for late arrival are subject to confirmation by the property.Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Vil·la de 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Vil·la de 2 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Accés privat,
  • Climatització,
  • Perxa per a vestits,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Seient còmode,
  • Espai per relaxar-se,
  • Sofà llit -> Llit convertible en sofà,
  • Coixí de plomes -> Coixí farcit de plomes,
  • Guardarroba,
  • Màquina de rentar roba,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Substàncies de neteja
Bany
  • Lavabo / Pica,
  • Bidet de bany,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Paper higiènic
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Barbacoa -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Trona -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Vi / cava / xampany / espumós,
  • Torradora -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Ampolla d'aigua / Botella d'aigua mineral,
  • Forn -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles/llençols amb càrrec addicional
Vistes i exteriors
  • Terrassa exterior,
  • Vistes a la piscina refrescant,
  • Vistes al jardí verd,
  • Terrassa àmplia
Accessibilitat
  • Tot l'allotjament està situat a la planta baixa sense esglaons
Característiques de l'edifici
  • Habitatge adossat

Featuring a private entrance, this air-conditioned villa is comprised of 1 living room, 2 separate bedrooms and 1 bathroom with a shower and a bidet. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the well-equipped kitchen. The villa also has a barbecue. The unit features a washing machine, garden views, a terrace and wine/champagne is featured for guests. The unit offers 4 beds.

Opinions del Orchidea

En triar Orchidea, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Orchidea

Els preus a l'hotel Orchidea comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Orchidea

General General

Mascotes permeses, Connexió WiFi a tot l'establiment, WiFi de pagament

Activitats Activitats

Platja

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi

Menjar i begudes Menjar i begudes

Zona de barbacoa

Piscines i benestar Piscines i benestar

Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior de temporada, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió

Serveis de recepció Serveis de recepció

Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa amb vistes

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals

Distanciament físic Distanciament físic

Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients

Internet Internet

Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones. El WiFi pot estar subjecte a càrrecs.

Pàrquing Orchidea Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del Orchidea

Entrada Orchidea Entrada

A partir de les 16:00:00 Fins a les 21:00:00

Sortida Orchidea Sortida

Fins a les 10:30:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 3 anys paguen 25.00 EUR per nit amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 500.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: card.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
         
Formes de contacte Orchidea Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Orchidea a Costa Paradiso

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades geogràfiques d'Orchidea?

Trobeu el vostre camí cap a l'objecte Orchidea en poc temps: només heu d'introduir aquestes coordenades al vostre GPS i hi sou. - 41.060917,8.96198

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de Orchidea?

Feu el registre d'entrada a Orchidea comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 10:30:00.

Com puc contactar amb Orchidea?

Un cop hagis fet una reserva a Orchidea, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.